Siis, on korvarenkaat Juhanilla.
Leenan pyhä matka panee ajattelemaan pyhää matkaa taivaaseen. Oikeauskoinen taitaa mennä usein väärää tietää, mennä ihan sekaisin, jättää rukouksensa kotiin, heittää rahansa hukkaan ja ihmetellä mihin on joutunut. Ei pääse Lapuaan eikä Sotkamoon, mutta kaiken sotkon jälkeen yllättyy kun armosta pääsee Abrahamin syliin.
Kiitän. Tämä oli mielenkiintoista, mutta kun olen nainen enkä uskontotieteilijä niin päästävätkö ne minua Mekkaan. Ehkä jos Thomas antaa suosituskirjeen.
Toisaalta minä pääsin Roomaan ja totesin sitä suuresti rakastavani. Rakkain paikka minulla on Trasteveressa San Dorotean kirkko ja piazza siinä edustalla, ja sain kävellä iltailmassa Teveren vartta kotiinpäin siis hotellille päin mikä on sama plataanien kukkiessa niin että minä kyllä kaiken aikaa pärskin kuin hylje.
Siitä huolimatta ikävöin Lapuaakin mutta asioita tapahtuu. Juuri nyt haluaisin ulkomaille, jossa voisi opiskella eikä kukaan tavoittaisi ja selittäisi että minut tarvitaan työhön ja mieluiten heti tänään jos sopii. Viimeistään huomenna. Ja sitten tapahtuu ja minun pitää lähteä varsin dramaattisissa merkeissä ja minä olen hyvin hyvin kyllästynyt tähän menoon.
Rukoilen puutarhassani että pääsisin ulkomaille. Tietääkö kukaan minne minut voisi lähettää turvaan? Lisäksi Lapsi numero 3 pääsi opiskelemaan pianonsoittoa ja tarvitsee täältä joka tämänkokoisen asunnon sillä hänellä on oletettavasti toisen pianistin kanssa Erinäisiä Hankkeita. Hän katsoisi Kissan, Puutarhan perään The Real Ghost

matkustaa mukana ja sopeutuu uuteen kirjahyllyyn. Kirjoittaisin kuinka hänen teologiasta eroaa luterilaisesta ja missä kohdin. Tämä on patentoitu havainto sitten.