Täytyy todeta, että PekkaV ja myyrä ja muut tietää aiheesta paljon enempi kuin minä ja en uskolla ottaa sen enempää kantaa, kuin mitä teeveetuoliltani asiasta tiedän, mutta kuten omapappini sanoi, omaa mielipidettä ei koskaan saisi piilottaa ja olla pelkuri, oli se kuinka tyhmä tahansa,. niin hänen oppiensa mukaan tässä, nyt ja niinku aina kirjoittelen. Yleensäkin varmaankin useimpien mielipahaksi, mutta ei mulle tän enempää oo ku lusikalla annettu.
Siis niinku asiaan palaten.
Kiina ja USA he ovat suurimmat saastuttajat.. Tiedä nyt sitten miten Artaksiksen, Suomi ja Venäjä saa mullin mallin, mutta mitä tiedän.
Kiina ja USA ei kumpikaan sitoudu saastepäästöjen rajoituksiin, vaan molemmat toteaa työpaikkojen olevan ensi tärkeitä ja en tiedä ottavatko ne poliitikot jotain rahaa teollisuudelta, kun toteavat noin, mutta se on tosi ku vesi, että ne saastuttaa ja viisveisaa tai laulaa rajoituksille.
Sitten me tavalliset pulliaiset, tai siis ainakin, niinku mä tavallinen pulliainen, kierrätän ja vierrätän ja muuta. Mutta tiedostan silti, että ei sillä kokonaisuutta ajatellen ole kärpäsen peetäkään vaikutusta mihinkään, ku ehkä naapurin pikkulikkaan, kun hän alkaa myös kierrättään.