Nyt jos olisin nainen niin olisi helppo todeta:
”Tyypillistä miesten keskustelua, autot. Putkiaivoja voiko muuta odottaa”.Miessukupuolen edustajana täytyy kumminkin puolustukseksi todeta, ettei se nyt niin älykästä keskustelua ole tuolla ”akkojenkaan puolella”.
Eräs nimimerkki viestissään ilmaisi: ”… että onko körttifoorumi viihtymistä varten”. Väitän että on, kun saa lukea viestejä missä ei ole loppujen lopuksi mitään tavallisuudesta poikkeavaa kuten, hyvää yötä tai hyvää huomenta.
Niin ne silti antavat minulle jotain siitä vuorovaikutuksesta että ehkä sittenkin joku jossakin lukee juuri minun tai Sinun viestiäsi tänään tai huomenna. Hän voi niistä pitää vaikka ne eivät ehkä Sinua tai minua miellytä. Näin voimme jakaa aivan tavalliset arkiset askareet keskenämme foorumilla. Välillä kyllä tulee mieleen, että eikö nyt todellakaan ole mitään muuta kuin ”sopan laittoa, tv katselua jne” . Mutta aina voi kumminkin löytää päivän helmen, siihen omaan sopan laittoon foorumilta.
Mutta nämä ”kotterot” ei enää niin paljon kiinnosta, ehkä se johtuu että oma itsetunto on kasvamassa siihen todelliseen ”Äijä lookin”.
80-luvulla kun duunasin autoja eräässä merkkikorjaamolla. Tuli eräänä päivänä eräs ”ukko” uuden karheella saksalaisella ihmeellä ja kehui sitä maasta taivaaseen, niin totesin hänelle omana minänä: ”
Ei Teidän auto enää uusi ole ja samalla tavalla se sulaa sulatusuunissa kuin naapurin vanha Skoda”.Jos vaikka ensi kesänä olisi pyörä, nimittäin polkupyörä, voisin sitten nähdä seuraavankin kesän.

ps.autot, naiset, raha…eikö se johdu meidän omasta kateudesta ”äijät”