Keskustelu > Testialue
Espoo 2008
llwyd:
Eipä täältä meiltä ole tulevalle juhlakentälle kuin viitisen kilometriä. Kyllä sitä odottaa suurella innolla, että Siioni kaikuu kohti Sellon rahavallan ja kilpailukyvyn muureja, jotka eivät heikoista ja osaamattomista piittaa. Omituisia reittejä tämä kotia kohti kulkeminen maailmassa vie.
Johannes:
Jotenkin vieläkin olen toisinaan miettinyt viime kesän h-juhlia. Jos vain jotenkin onnistuu, niin olisi kivaa lähteä Lahteen ja sitten Espooseen. Pitää kai keväällä ruveta kyytiä järkkäilemään jo ensimmäisiin. Jäi niin hyvä fiilis.
FloVer:
No toisaalta harmittaa että juhlat ovat sekä vuonna 2007 että 2008 sen verran lähellä, että en pääse äidin kanssa Suomea kiertämään niinkuin tänä vuonna. :D Mutta toisaalta ei ole sitten niin pitkää ajo-matkaa. :wink: Kun on kuitenkin tiedossa varmaan kohtalaisen raskas viikonloppu, kun mennään sinne töihin, joten varmaan parempikin että ajo-matka ei ole niin pitkä.
Liisu:
mua taas pikkasen ärsyttää se että juhlat on niin kaukana, yleensä siis. ylivieska oli kiva, ja kaippa ne sinne joskus tulee uudestaan. kahenkymmenen vuojen sisään.... olen kuullut että oulusssakin on joskus ollut, toivottavasti toistekin
Liisa:
--- Lainaus käyttäjältä: "Liisu" ---mua taas pikkasen ärsyttää se että juhlat on niin kaukana, yleensä siis. ylivieska oli kiva, ja kaippa ne sinne joskus tulee uudestaan. kahenkymmenen vuojen sisään.... olen kuullut että oulusssakin on joskus ollut, toivottavasti toistekin
--- Lainaus päättyy ---
2011 jälleen Oulussa. (www.h-y.fi/hjuhlat/paikat.html)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta