Keskustelu > Testialue

Se "Kristuksen sisällinen tunteminen"?

<< < (5/7) > >>

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: jude - 27.07.08 - klo:16:08 ---Täällä testialueella on mukavaa, voi tosiaan höpöttää mitä vain. Minä tosin höpötän muillakin alueilla, älä sinäkään ota liian vakavasti mitään mitä muut kirjoittavat! Jokaisen näppäimistön takana on takuuvarmasti ihan yhtä syntinen ja epävarma ihminen kuin minun tai sinun.

--- Lainaus päättyy ---

saman syyn vuoksi aloitin joskus tai joku aloitti körttibaarin.

Onneksi foorumilla on paikka jossa voi höpäjätä ilman sen isompaa, vaikka kyllä joku moralisti sinne aina välillä eksyy ,

Paavo Ruotsalaisen ja seppä Hagmanin keskusteluista en osaa sanoa, mutta näin peltiseppänä sanoisin kuin Hagman, " onko kattila valmistaja saman sepän sukua". Siis ei kun Puavo yksi sinulta puuttu sen mukana se tärkein.
Yksi fiksu seppäkin ammattikunnastamme löytyy, tai oliko meidän seppien harjoittamaa huumoria?
Sitähän me olemme täynnä.

Viisveisaaja:
Suuret suunnitelmat mulla mennä oil indstruktes on Norway Norge.

Mulla on vanhoja rakkaita mustia iholtaan siis tummempia kavereita ja yritän heidät ja minut saada oil indrustiall businekseen mukaan Norjassa.
Ehkä onnistuu ehkä ei.
Meillä kaikilla on vahva ammattitaito eristyksistä, niin lämpö kuin kylmä.

Isommat ölyputkien eristykset ja tekninen eristys ja eristysvahvuudet aika hallinnassa, no minulla, kunhan alan laskea ja miettiä, mutta uskoisin että mun tai meidän poppoo ahkeruudella veljieni kansa Afrikasta, kun pojat siellä tehneet samanlaisia projekteja voitaisiin onnistua Norjan markkinoilla.

Tuhansia ihmisiä työskentelee alalla ja itseäni eniten kiinnostaa se merimieskirkon perustaminen tänne.
-Sauna, oluet, hartaus ja niin päin pois.

Jos teistä ideani on ihan typerää ja mun pitäisi vaan jatkaa hyvätuloisessa työssä ilman stressinä niin peukuttakaa sitä.

Kumpa tietäisin mitä tehdä.
Helppo elämä ja jatkaa missä olen tai suunnitelmat kun mielessä?
https://www.youtube.com/watch?v=_-5cYbk-QYI

Viisveisaaja:
Tämä aihe on kuin joskus nuoruudessa oli vitsiä, mitä rakkaus on, jaska Jokunen.

O kin joisi A kaljan tyhjään vatsaan.
Oli joku järkevä ajatuskin aiheesta, mutta taas näppäient hitaampia kuin ajatusten juoksentelu.

juhani:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 21.12.22 - klo:22:54 ---   saman syyn vuoksi aloitin joskus tai joku aloitti körttibaarin.

Onneksi foorumilla on paikka jossa voi höpäjätä ilman sen isompaa, vaikka kyllä joku moralisti sinne aina välillä eksyy ,

Paavo Ruotsalaisen ja seppä Hagmanin keskusteluista en osaa sanoa, mutta näin peltiseppänä sanoisin kuin Hagman, " onko kattila valmistaja saman sepän sukua". Siis ei kun Puavo yksi sinulta puuttu sen mukana se tärkein.
Yksi fiksu seppäkin ammattikunnastamme löytyy, tai oliko meidän seppien harjoittamaa huumoria?
Sitähän me olemme täynnä.

--- Lainaus päättyy ---

Kolmenisenkymmentä vuotta olin päässyt "teologiassa" Paavon ajatuksenjuoksun jäljille, mutta "yksi sinulta puuttuu ja Kristuksen sisällinen tunto". Tämä oli erittäin ongelmallinen ajatus. Viljo Porkola (minä fanitan) sanoi minulle, että ei tätä Högman sanonut. Ei tätä ole kukaan sanonut.

Pena:
Pidän sitä ajatusta todennäköisenä, että se yksi, joka Paavolta puuttui, on sama, josta Jeesus puhui rikkaalle nuorukaiselle: "Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa." Seppä ei tainnut tarkoittaa rahoja vaan muuta omavoimaisuutta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta