Olen jo monta vuotta kysellyt itseltäni ja muiltakin esim. täällä että mikä juttu tämä Donald Trump oikein on.
Tässä Diili-ohjelman luonut ja hamon rakentanut selittää nyt sen minulle, ja toivoakseni myös amerikkalaisille. Trump on roolinsa vangiksi jäänyt huijari.
Tämä selittää lähes kaiken, paitsi sen miten puolet yhdysvaltalaisista ovat olleet näin
törkeästi huijattavissa.
Feikki-mies, feikki-elämää, feikki-presidentti !
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010773849.html
Miten täällä nykyään on niin paljon vierailijoita foorumilla?
Onkohan joku bugi?
Kun muistan että yhdessä vaiheessa oli 30 ja 40 ihmistä vierailemassa.
No ihan sama toivon vaan että kukaan tuttuni ei lue tai aika sama sekin, mutta Israelin puolta ovat niin kovasti, että voinevat suutahtaa.
Kuitenkin ei siitä vaan Trumpista ajatuksia.
Siis tosi korkealentoista tuumailua.
Ilmestyskirjaan ja saamiini opetuksiin nuorempana peilaillen.
-Silloin ennen kun kaikki oli paremmin, niin aina veikkailtiin kuka on se tuleva antikristus.
Nyt en ole kuullut Trumpista tälläisiä veikkauksia.
Kuitenkin hänessä on kaikki merkit mitä minulle antikristuksesta on opetettu.
Antikristus tulee liike elämästä ja laittaa sen kuntoon ja ihmiset alkavat ottamaan pedon merkkejä oliko otsaan ja ranteeseen ja niillä voi sitten ostaa ja myydä.
Sitten hän on uskonnollinen. Hän vaikuttaa myös uskonnon saralla.
Hän menee jonnekkin maahan, siis kai Venäjään ja tekee siellä sopimuksen, mutta se onkin falski sopimus, siis ketunhäntä kainalossa tehty ja saa aikaan rauhan, joka kestää vain vähän aikaa.
Sitten oli peto jolla oli sarvia EU kai ja ties mitä.
Pitäisi jostain kaivaa nämä opetukset, mutta ne taisi olla kasettimankka aikaa, että löytyneeköhän niitä.
Leo Meller oli yksi näistä kun opetti aiheesta paljon. Nykyään taitaa olla liian vanha ottamaan kantaa.
Mitenköhän Trumpin nimestä saisi veistettyä 666?
Kyllä joku varmaan sen vielä tekee.
Paavin nimestä se on ainakin väännetty ja Hitlerin.
Oli se aikaa nuoruus kun kuuli tälläisiä opetuksia, ei ihme että näin hulluksi on tullut. Aihetta olisi löytynyt paljon pahempaankin taudin kuvaan.