Minä puhun kielillä.
Luin jostain, että oppi isäni Paavo Ruotsalainen kertoi osaavansa kertoa mikä on oikeaa ja mikä väärää kielienpuhumista.
Sain tämän armolahjan ollessani pitkään rukouksessa, siis tosi pitkään ja tämä oli kääntymykseni aikaan, eli nuorena joskus.
Paavolle taisi käydä samoin että tuli se sisäinen tuntemus?
Siis olin rukouksessa en tiennyt kristinuskon asioista oikeastaan, kun sen mitä lapsena kirkossa tuli ravattua muden kanssa ja siitä ei minkäänlaista teologista oppia kyllä tullut.
Siis olin kauan rukouksessa ja suusta alkoi tulla outoa mongerrusta.
Laitoin käteni suulle ja ajattelin, että olen nyt liikaa ajatellut näitä krstillisiä asioita ja alan jo sekoamaan.
Sitten meni aikaa ja tapasin erään henkilön jolle kerroin häpeillen asiasta ja ajattelin, että toi ajattelee mun olevani sekopää.
No onnekseni hän kertoi sen olevan normaalia ja hän tekee sitä päivittäin, siis puhuu kielillä.
Mistäkö tiedän sen olevan muutakin kuin fuulaa, no kun puhun kielillä, niin sisäinen hyvän olon tunne tulee, joskus se kestää kauemmin, mutta sieltä se tulee.
Henki rukoilee puolestani myös, sekin taitaa olla totta, koska jonkun kerran on vaan alkanut tulla tunne, että nyt tulee rukoilla kielillä, kerran ambulanssi meni ohi ja alkoi yks kaks sellaista nopeatahtista kielilläpuhumista tulla.
Ei sitä voi käsittää sillä ihminen puhuu salaisuuksia hengessä on Raamatussa ja varmaan niin, joskus olen sitä yrittänyt selitellä itsekseni, mutta en tiedä. En oikein luota tulkintoihini.
Raamatussa on, että toivottavasti kaikki puhutte kielillä, mutta jos joku uskosta osaton tulisi ja näkisi sen menon sanoisi hän että olette päästä vialla kaikki.
Siksi se on kai lahja jota tulisi käyttää itsekseen.
Olen aikavarma että armolahjoja on enempikin kuin Raamatussa esitellyt korintolaiskirjeessä.
Esimerkiksi jotkut tulkitsevat unia, silti sellaista armolahjaa ei ole erikseen mainittu, mutta Raamatussa on esimerkkejä sellaisesta.
Itse esimerkiksi sain unen ei eilen mutta edellisenä yönä, jossa jaettiin Herran sanaa ja kaikki oli hyvin, mutta sitten sananjakaja lopuksi muuttui oudoksi ja alkoi laulaa punkrockia.
Mietin sitä herätessäni ja ajattelin olisiko puhetta Jumalalta, että ei niitä musiikki linkkejä kun jaat jotain mukamas hengellistä, eli en aio nyt laitella musalinkkejä tänne enään.