Kirjoittaja Aihe: Miksi nimimerkki luterilainen ärsyttää ?  (Luettu 2461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Miksi nimimerkki luterilainen ärsyttää ?
« Vastaus #60 : 03.12.21 - klo:21:27 »
Ilmeneekö sellaista missään, että armon alla ja toisen vierellä kulkiessa tulee huudeltua joillekin kolmansille ynseitä sanoja?

Tottakai ilmenee. Kaikenlaisnen synti vaivaa, mutta sitä vastaan voi taistella, kun sen vaaran tiedostaa.

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #61 : 10.12.21 - klo:20:46 »

Minusta tuntuu, että luterilainen leikittelee joskus ihan tahallaan. Hän ehken haluaa nähdä jos/kun paljastamme karvamme. Olisi mukava tavata luterilainen kasvotusten! Jos/kun niin joskus mahdollisesti käy, niin siinä sitä saattaa yllättyä. Harva ihminen on lopulta niin yksioikoinen kuin mitä oletuksemme hänestä/kohteestamme on. Entäpä jos luterilaisella tosiaan on enemmän feikkileikkiä kuin arvaammekaan? :kahvi:

Toi on totta.
Ekan kerran kun näin kalistajan, niin meinasi aivot nyrjähtää, niin väärin olin vain kirjoitusten mukaan kundin mieltänyt.
vn ja muut suurinpiirtein sellaisia livenäkin kuin kirjoituksista osanut päätellä.

Olisi ollut kiva tavata ukkopaavo ja muut suuret Herran palvelijat.
Ne nykysuuret ihmiset joita liike elämässä ja muuten politiikan saralta ja muuten ovat poikkeuksetta olleet enempi tavallisia arkoja pulliaisia kuin jotain konsernien johtajia.

Joku sanonut, että ihmiseen kun katsoo niin aina pettyy.
Atomipommi, kyllä kiitos !!

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #62 : 11.12.21 - klo:05:32 »

Minä olen vaiennut hänen kirjoituksensa kuoliaaksi. Ne eivät ole muun arvoisia.