Kirjoittaja Aihe: Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?  (Luettu 26177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Benkku

  • Vieras
Dutch - Russian 1-3.
« Vastaus #45 : 22.06.08 - klo:00:29 »
Thank you Russian! :-({|=

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #46 : 22.06.08 - klo:06:49 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
Mielenkiintoista Salikselle... Portugali ja Kroatia ovat tippuneet... Salis sanoi, että dieselillä Saksan-kone ei voita EM-kultaa. Suurin ja kaunein mielestäni voittaa kultaa. :wink:


Näin Juhannuksen jälkeisessä tilassa on syytä todeta, ettei alkupelien perusteella kannattaisi ennustaa mitään. Venäjän 3-1 voitto Hollannista oli hämmästyttävä esitys, joka perustui paitsi hyvään taktiikkaan myös erinomaisiin pelisuorituksiin. Oli ratkiriemukasta katsella Venäjän peliä, joka oli niin viihdyttävää, ettei edes väsyttänyt.

Kuviot näyttävän menevän uusiksi. On hyvin mahdollista, että Turkki ja Venäjä ovat loppuottelussa vastakkain tai sitten Saksa ja Venäjä. Espanja tuskin loppuotteluun asti pääsee. Jos Saksa ja Venäjä ovat vastakkain, on kysymyksessä ottelu kahden taktisen joukkueen välillä.
Acta, non verba.

Poissa Markku

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #47 : 23.06.08 - klo:09:36 »
Näinhän se piti mennäkin. Olisi tosin saanut ratketa jo varsinaisella peliajalla.
HOLA!
Acta est fabula, plaudite

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #48 : 23.06.08 - klo:13:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Markku"
Näinhän se piti mennäkin. Olisi tosin saanut ratketa jo varsinaisella peliajalla.
HOLA!


Ikuiset alisuorittajat tekivät historiaa ja pääsivät välieriin moneen vuoteen. Ei ole spaniardeista kuitenkaan voittajiksi.
Acta, non verba.

Benkku

  • Vieras
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #49 : 23.06.08 - klo:16:43 »
Tal vez sea una razón para acostumbrarse a los vinos Español
como el Alemán.
Oficial Id copia es un español  Enrique Iglesias presentada por la
” Can You Hear Me”.
http://www.youtube.com/watch?v=dJt5KXP0cZM
 :smt025  8)  :smt025

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #50 : 23.06.08 - klo:17:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Tal vez sea una razón para acostumbrarse a los vinos Español como el Alemán.


Jep. Samaa mieltä.
Acta, non verba.

Poissa Markku

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #51 : 23.06.08 - klo:21:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Salis"

Ikuiset alisuorittajat tekivät historiaa ja pääsivät välieriin moneen vuoteen. Ei ole spaniardeista kuitenkaan voittajiksi.


Onneksi täällä on enemmän asiantuntemusta kuin eteläisessä euroopassa.  :lol:
Acta est fabula, plaudite

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #52 : 24.06.08 - klo:16:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Markku"
Lainaus käyttäjältä: "Salis"

Ikuiset alisuorittajat tekivät historiaa ja pääsivät välieriin moneen vuoteen. Ei ole spaniardeista kuitenkaan voittajiksi.


Onneksi täällä on enemmän asiantuntemusta kuin eteläisessä euroopassa.  :lol:



Jeps. Me suomalaiset olemme potkupallon asiantuntijoita. 8)
Acta, non verba.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #53 : 24.06.08 - klo:23:46 »
"Freude schöner götterfunkel..."- pelatkaa miten pelaatte... me potkupallistien ystävät :lol: t. sakufani
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2578
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #54 : 25.06.08 - klo:00:32 »
Venäjän vikkelyys oli tiedossani, mutta silti, sittenkin: en minä uskonut, että Venäjällä niin lujaa olisi mennyt kuin mitä mennyt on... Vähän hämmentyneenä(kin) Venäjää seuraan. Tai itse asiassa: nyt voin aivan vapautuneesti katsoa itse peliä - jalkapalloa - kun sekä suosikkini ( Portugali ) että varasuosikkini ( Hollanti ) ovat pelistä poissa...

  Pientä vetoa, ja täyttä nauttimista - loppuun asti! :P

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #55 : 25.06.08 - klo:07:45 »
minä olen lyönyt vetoa kolmisenkymmentä vuotta EM- , MM- ja olympialaisten aikoihin jalkapallosta. Olen erittäin paljon voitolla etenkin kun tässä maassa on sellaisia mm. Portugalin ja Hollannin kannattajia. Saksa pesee kaikki. Torsten Frings on pelikunnossa.  :wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2578
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #56 : 25.06.08 - klo:08:42 »
juhani, suunsoittaja! Sain rahaa - tosin pienesti, panokseni ovat aika pieniä - sekä Portugalilla että Hollannilla - EM-kisojen alkuvaiheessa tosin. Mutta kyllä voittorahalla tuolloin toki muutaman kahvipaketin sai, ja pullaa pakkaseen, joten käyhän juhani spekuloimassa - vaikka Saksan saavuttaman hopeamitalin jälkeen! :lol:

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #57 : 25.06.08 - klo:13:02 »
Lainaus käyttäjältä: "juhani"
minä olen lyönyt vetoa kolmisenkymmentä vuotta EM- , MM- ja olympialaisten aikoihin jalkapallosta. Olen erittäin paljon voitolla etenkin kun tässä maassa on sellaisia mm. Portugalin ja Hollannin kannattajia. Saksa pesee kaikki. Torsten Frings on pelikunnossa.  :wink:


Näissä olosuhteissa taidan olla samaa mieltä kanssasi siitä, että Saksa osaa taktisen pelin ja voi olla, että vastassa on toinen taktisesti pelaava joukkue eli Venäjä.

Mitä vedonlyöntiin tulee, niin jälleen kerran on syytä todeta, ettei alkupelien perusteella kannata lyödä vetoa.
Acta, non verba.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #58 : 25.06.08 - klo:16:19 »
Minä olen miettinyt hieman aikaa (n. 35 vuotta) niin maanmiehiä.  Antti Muurinen, Turun interin pelaaja, Furuholm ja sitten monet rakkaat ystäväni körttifoorumilta...hyi tee te kaikki... suomalainen potkupalloilu mielestäni ei kehity jos ei tule saksalaista valmentajaa. Ei englantilaista... ei ikinä... voi olla, että meillä on englantilainen valmentaja. En ole katsonut pariin kymmeneen vuoteen Suomen maajoukkueen pelejä. Liikutun kyyneliin katsoessani Saksan, Ryssän, Turkin ja Kreikan laulutaitoista kansallislaulujen laulamista pelaajien kesken. T.Frings veisasi 130:n db:n voimalla Einigkeit und Recht und Freiheitin... Suomen maajoukkue ei ole oppinut Maamme-laulua. Potkupalloileva Suomen kansa... hävetkää... hävetkää... Portugalia, Hollantia, Italiaa etc. Te kannatatte. Saksa on pallonkäsittelytaidoissa, strategisin, peräänantamattomin ja ylivoimaisesti kovakuntoisin joukkue. Siis olen valmis lyömään vetoa - jos ei saksalaista valmentajaa Suomeen inkarnoidu - minä en näe EM- ja MM -kisoissa Suomen potkupalloilevaa maajoukkuetta elinaikanani. Mitä ihmettä niin on maalin tehneen Schweinsteigerin syöksyssä (n. 60 metriä) konemaisuutta. Hävetkää Te kaikki.  :twisted:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Markku

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Jalkapallon EM-kisat - mitä maata kannatatte!?
« Vastaus #59 : 25.06.08 - klo:19:15 »
:wink: Saksan ihannointi oli kovasti muodissa jo Lapuan liikkeen aikoihin :wink:
Acta est fabula, plaudite