Kirjoittaja Aihe: Tekee mieleni urputtaa  (Luettu 1847 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Tekee mieleni urputtaa
« : 05.07.23 - klo:20:41 »
Posti tuli juuri. Siis päiväposti kello 20.35.

Nimimerkki laatua ihannoiva
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33861
Vs: Tekee mieleni urputtaa
« Vastaus #1 : 05.07.23 - klo:21:09 »
Meille myös lehdet jaetaan miten sattuu. Nyt kun Posti jakaa kuulema vain kaksi kertaa viikossa ei enää voi tietää koska mikäkin lehti tulee, ja kuka ne jakaa.
Ennen tulivat ' nimipäivinään'  Suomen Kuvalehti perjantaina, Kotiliesi ja Padasjoen sanomat torstaina.
Aamulehti tulee lähes joka aamu klo 2.20 - 4.30 välillä. Joskus on jakajan sairauden vuoksi toisin.

Mutta on ollut että SK tulee vasta maanantaina, mutta Kotiliesi ja P.......n sanomat keskiviikkona. Luukku kolahtaa joskus aamupäivällä joskus iltamyöhään.

Ainoat mitkä tulee ajallaan ovat ilmaisjakelut ja mainokset sekä Uusi Lahti. Ne kaikki tulee yhtenä nippuna keskiviikkona. :eusa_clap:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Tekee mieleni urputtaa
« Vastaus #2 : 05.07.23 - klo:21:14 »
Minua harmittaa, että välillä tulee jollekulle toiselle kuuluvaa postia.
Se on oma vaivansa.
Toisaalta kun olen vienyt postin oikeisiin osoitteisiin, niin niistä on koitunut ihan hyviä asioita.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6353
Vs: Tekee mieleni urputtaa
« Vastaus #3 : eilen kello 02:29 »
Saa kait sitä muustakin urputtaa kuin Postin toiminnasta tai toimimattomuudesta?

Urputanpa sitä, että talooni tulee remontti, jonka yhteydessä alimman kerroksen pihalliseen asuntooni asennetaan parvelelasit. En halua sellaisia! Mutta meiltäpä ei kysytä, vaan asennetaan.

Minun kai pitää tehdä niin, että omalla kustannuksellani poistatan ne heti asennuksen jälkeen. Saatan asua nykyisessä asunnossani vielä vaikka 20 vuotta, enkä tosiaan aio kestää pihani pilaamista moisilla hökötyksillä.

Asun siis asumisoikeusasunnossa, ja yhtiö tekee oman päänsä mukaan mitä tekee. Minusta olisi järkevää, että tarjoutuisin pois muuttaessani maksamaan niiden lasien asennuksen silloin, mutta ennen sitä saisin asua kuten haluan. Ja minullahan silloin on varaa maksaa ne, koska firma on minulle asumisoikeusmaksun verran velkaa. Mutta tuskinpa vain suostuvat tähän järkevään ehdotukseeni. Etenkin kun asia tuli vähän äkkiä eteen, ja olen todennut, että nopeaan joustavuuteen tuollaisessa putiikissa ei ole kykyä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.