Oli kyllä maailmankirjojen sivun kääntyminen suuntaan tai toiseen isosti tohon aikaan ihan pienessä.
1944 itse tiedät varmaan Suomen ja oliko Kekkosen sotaharjoitusten aloittamisen Suomessa ja liittoutumisen ajan.
Olet varmasti enempi perillä asioista kuin minä.
Itse pyörin pikkukundina kaikenmaailman terroristien tai siihen aikaan ne oli ekoja maahanmuuttajia porukoissa.
Ol SWABO ja latinalaisia ja en olisi ikinä kakarana tutustunut niihin, mutta kun siskoni jonkun radikaalin kanssa oli ja sit muhun tutustui,.
Ihmettelen kun samaa 70 ja 60 lukua eläneitä meitä on muitakin tänne kirjoittelemassa, niin miksi ne ei koskaan, että olihan silloinkin 60 luvulla vapaa seksi ja sodat ja poliittinen myllerrys.
En kuitenkaan ihan vanhin kirjoittajista täällä ole.
Olisi kiva lukea mitä vanhusjengi on esimerkiksi näistä elokapinallisista, kun nyt on tai muista kapinallisista.
Tuskin ne tekee mitään materiaan kohdistuvia iskuja, kuten löisi ikkunat rikki turvetuottajien konttorista tai radikaalimpaa. Onhan nykyään nämä kyber jengit, että ei vastarinta ihan olematonta ole, mutta jos verrataan 70 lukuun, niin ainoastaan tää muslimijengi niin tekee mitään samanlaisia iskuja, kun 70 luvulla tapahtui vähän väliä.
Mitenköhän olen jäänyt, niin voimakkaasti näihin muistoihin.
Saisi mcclean tehdä jonkun psykoanalyysin,
https://www.youtube.com/watch?v=poXvMBhjSWk