Pahimmat postit, jotka nimittelivät minua henkilökohtaisesti ovat poistetut. Ketjut, missä on eniten sitä Siionin virsien vastustelua ovat Foorumin tila 1 ja 2, ja tietysti Siionin virret englanninkielellä loppupäässä.
Mutta on liian myöhästä paheksua mitään. Olen nyt jo kaikkien vihollinen. Olin sangen tyytyväinen foorumiin v 2014 kun käänsin virret. Kaikki meni hyvin vuoteen 2020 syksyyn, kun haukkumiset alkoivat. Seurasin sitä kauan puuttumatta asiaan. Nyt kaikki ovat minulle vihaisia, koska lopulta puolustauduin "törkeästi" kun minua kohdeltiin "törkeästi." Jätetään vain sikseen, että olitte törkeitä ja lopulta minäkin olin niin "törkeä" että valitin siitä. Herännäisyys Siionin virsineen on kadunnut maan päältä. On jäljellä vain loistavat historialliset teksti, joita haukutaan ja poistetaan kirjastoista ja kaupoista, ja törkeät luusereita, joita kiinnostaa vain hevimetaali ja olympialaiset.
Se on tietysti jokaisen oikeus ja oma valinta. Ei ole pakko tykätä Malmivaaran Siionin virsistä. Olisi ollut kohtuullista jättää sikseen kun oli 2014 kun käänsin, sen sijaan, että menitte herättämään "törkeän" valitteluni, kun teidän piti väen vängällä haukkua ystävällistä työtäni törkeillä hyökkäyksillänne. Kirjoukset pysyvät.
En pyydä teiltä anteeksipyyntöjä, mielenmuutosta, tai ystävällisyyttä. Pyydän vain mahdollisuus jatkaa paljastamista mitä olette tehneet ja miten törkeitä te olette. Syy on omanne. En valittanut viisi vuotta, kun jätitte käännökseni rauhaan.