Ton oudon Outin kanssa useasti ollaan tavattu, vaikka vuosia, tai vuosikymmeniä ollut välissä. .
Voimakas ja uhmakas ääni ja mimmi aika tulisesti asiaansa.
Klapien säleet kauas, kun hen alkaa omaa mielipidetään tulisesti mesoamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=CVoRxIcMuO8Mä olen aina digannut Outi >>>>>>Terhojen tyttöä.
Silloin kun tapasin neidin, niin olin jonkun kristillisenkirjakaupan myyjä, sanat tais mennä ulos abverbien, no tavattiin.
Hän pyysi profetiaa, että miten tulevaisuus?
En tiedä mitä vastasin olin De ung med mission, oliko lähetysnuoret den yhteisö.
No tokaisin mimmille rukoiltuani.
ei muistu.
Herramme, siis körttiläisyttäen Isämme on vienyt Outia, rakasta siskoa moniin paikkoihin ja hänen ns, todistuksensa on se joka vihlaisee joka krran.
Vaikuttava tositelu.
Hämeentiellä Terhon tyttö itki ja halusi tuntea saman vapahtajan, kuin ystävänsä,.
Outi oli rehellinen totuudelle.
Totuuden kanssa ei voi kuin nöyrtyä ja totuus o ihan ookoo.
Ei totuus, Siis Jeesus ole ahditava tai morlisoiva. En ymmärrä miksi Jeesuksestaja uskosta Juamalaan, siis Isäämme on tehty joku moraalisesti tiukka.
?
Isämme rakastaa lähimmäisiä ja heitä hoivaavia enempi.
En tiedä kuka on sekoittanut kuvan Isästämme.
Varmaan ne, kun ei ole koskaan kokenut mitään taivaasta.
Itsew olen rukoillut pahoissa helvetintuskissa, kuten moni narkomaani putkassa iavan avutonna ja saanut, kokea armon Isän Enkelin tuen.
Uskokaa nyt rakkaat , ei Isämme taivaasa ole moralist, vaan rakastaa hermoilevia ja ongelmaisa, kuten Juhani pappi kirjoitteli joskus, niin moralismi, se vasta on Perkeleestä.