Nyt menee monimutkaiseksi: Minulla on ruokatorvessa kuulemma haavauma ja hiivaa. Aika ylläri tuo hiiva kun ei mitään sellaisia oireita ole ollut.
Lääkäri määräsi hiivalääkettä ja happosalpaajaa, mutta unohti mainita että hiivalääke ei ollenkaan sovi yhteen käyttämäni unilääkkeen kanssa, mutta apteekissa huomattiin kertoa. Pitää siis koettaa löytää joku sellainen ajanjakso jolloin on ihan sama milloin nukun ja milloin valvon.
Ja sitten happosalpaaja vetelöittää jalkoja, joista vasen muutenkaan ei toimi. Ja jonka vasemman jalan vaivaan syön tulehduskipulääkkeitä, jotka ärsyttävät vatsaa. ja varsinkin jos olisi tarkoitus nukkua, vieläpä ilman unilääkettä, ne kipulääkkeet olisivat tarpeen. Mitä siis jätän syömättä
Tuntuu ettei kukaan oikein koordinoi hommaa.
Ja vielä se että töiden loputtua ja kaupungin potilaaksi jouduttuani missään vaiheessa ei ole kerätty yhteen tietoa siitä, mitä kaikkea olen aiemmin sairastanut. Jostakin neuvonnasta kun taannoin asiaa kysyin niin väitettiin, että kyllä he Kannasta tiedot saavat. Ja tänään tähystävä lääkäri moitiskeli, kun en ole aiemmasta tähystyksestä ottanut papereita mukaan.
Muualla olen saanut ennen vatsantähystystä jotain kurkkua puuduttavaa ainetta, täällä kai pitivät tarpeettomana, joten toimenpide olikin epämiellyttävämpi kuin ennen.