Kirjoittaja Aihe: Miten päädyit Körttifoorumille?  (Luettu 28009 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kauhanen T

• Vieras
Miten päädyit Körttifoorumille?
« Vastaus #15 : 09.08.06 - klo:21:50 »
Olin mukana jo MSN:n "Seuratupa"-foorumilla vuosia sitten, siellä sitten tiedotettiin tämän avaamisesta.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #16 : 10.08.06 - klo:17:04 »
Herättäjän sivujen kautta tänne eksyin. Ja täällä viihdyn.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #17 : 10.08.06 - klo:20:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Kauhanen T"
Olin mukana jo MSN:n "Seuratupa"-foorumilla vuosia sitten, siellä sitten tiedotettiin tämän avaamisesta.

Perustin aikoinaan tuon foorumin. Ehdotin sellaisten parustamista päätoikunnalle ja sain heti ohjeen tehdä ne. Kun pääsin kotianiin  ne oli tehty alle puolen tunnin. MSN on alustana niin surkea, että oli hyvä kun Liisan avulla päästiin siitää eroon. Kiitos Liisalle tästä foorumista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
« Vastaus #18 : 21.08.06 - klo:00:01 »
Ootteko muut huomanneet, millä vauhdilla nykyisin tulee uusia foorumilaisia? Itse olen seurannut, että lähes joka kerta kun käyn täällä, niin aina on joku uusi nimi tuossa "uusin käyttäjä" kohdassa.

Taisi herättäjäjuhlien foorumi-mainonta mennä perille!
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
Miksi liityin?
« Vastaus #19 : 23.08.06 - klo:15:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Johannes"
Ootteko muut huomanneet, millä vauhdilla nykyisin tulee uusia foorumilaisia? Itse olen seurannut, että lähes joka kerta kun käyn täällä, niin aina on joku uusi nimi tuossa "uusin käyttäjä" kohdassa.
Taisi herättäjäjuhlien foorumi-mainonta mennä perille!

Olenhan minä silloin tällöin herättäjäjuhlillakin ollut, kun ne ovat kivoja tapahtua ja tapaa tuttuja eri puolilta maata muutenkin kuin työn kautta.
Minua kiinnostaa "körttiys", koska kysymys on varsin avoimesta ja vapaamielestä liikkeestä. Ja jos oikein innostun, niin ties vaikka tulisin toimintaankin mukaan. Mutta nyt siis tunnustelen erityisesti körttiyden rajoja. Pientä köhimistä olen jo huomannut ](*,)
Acta, non verba.

HeinoM

• Vieras
« Vastaus #20 : 24.08.06 - klo:22:05 »
Muistaakseni Kuukauslehdestä huomasin Herättäjän kotisivujen olemassaolon ja sieltä sitten tämän foorumin. Aikani olen seuraillut ja ajattelin, että voisihan tuonne rekisteröityäkin...vaikka en kyllä osaa tänne mitään järkevää kirjoittaakaan. No nyt sitten ihmetellään tässä...

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #21 : 25.08.06 - klo:08:51 »
Kerro ensivaikutelmasi.
🇫🇮

HeinoM

• Vieras
Re: Miten päädyit Körttifoorumille?
« Vastaus #22 : 25.08.06 - klo:11:23 »
Onpa nuorta porukkaa. Aholansaaressa rippikoulunsa juuri käyneet kertoilevat tuntemuksiaan. Hyvä että ovat saaneet tällaisen foorumin.

Siinä joitain ensivaikutelmia.

Rento ja sujuva ajatustenvaihto joskus pitkinekin perusteluineen kiinnitti myös heti huomiota ja se, ettei huumoria unohdettu.

Poissa An-na

• ystäväkansaa
« Vastaus #23 : 25.08.06 - klo:16:49 »
Lainaus käyttäjältä: "HeinoM"
Onpa nuorta porukkaa. Aholansaaressa rippikoulunsa juuri käyneet kertoilevat tuntemuksiaan. Hyvä että ovat saaneet tällaisen foorumin.

Hehe, juuri käyneet :) No, on kai se 10 vuotta jollain aikavälillä aika lyhyt aika... Mutta aika jänskä, että tällaisen mielikuvan olet saanut, mielestäni täällä ei niitä juuri riparinkäyneitä ole kuin ihan pari-kolme.

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
« Vastaus #24 : 25.08.06 - klo:18:10 »
Ja minä en ole käynyt koskaan koko Aholansaaressa.
en muusta iloani saa,

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #25 : 25.08.06 - klo:18:47 »
Oot Johannes ihme tyyppi! Asut Aholansaaren vieressä, olet körttisukua ainakin jonkin verran, etkä ole käynyt Saaressa!
🇫🇮

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #26 : 25.08.06 - klo:19:13 »
Onpa nuorta porukkaa. Aholansaaressa rippikoulunsa juuri käyneet kertoilevat tuntemuksiaan.

HeimoM! Kiinnostais tietää sinusta lisää. Anteeksi uteliaisuuteni.
Tämän Yleinen keskustelu -alueen sivulla 1 on aihe "Keitä te ootta...?", ja sivulla 3 "Sopiiko tiedustellä minkä ikäisiä täällä ollaan?"
Jos vastaisit noihin, voisin sijoittaa sinut foorum-kartalleni.
Olen itse ikävähemmistön äärilaidasta, Sepposia lukuunottamatta vanhin, vuotta, kahta nuorempi häntä. En tiedä, olisko mitään kivaa sen kummemmin, jos foorumin ikäjakautuma vastaisi suomalaisten ikiä, mutta pientä 'tasapainoa' on tullut välillä kaipailtua.
🇫🇮

Poissa Liisa

• ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • kotisivu
« Vastaus #27 : 25.08.06 - klo:19:57 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Onpa nuorta porukkaa. Aholansaaressa rippikoulunsa juuri käyneet kertoilevat tuntemuksiaan.

HeimoM! Kiinnostais tietää sinusta lisää. Anteeksi uteliaisuuteni.
Tämän Yleinen keskustelu -alueen sivulla 1 on aihe "Keitä te ootta...?", ja sivulla 3 "Sopiiko tiedustellä minkä ikäisiä täällä ollaan?"
Jos vastaisit noihin, voisin sijoittaa sinut foorum-kartalleni.
Olen itse ikävähemmistön äärilaidasta, Sepposia lukuunottamatta vanhin, vuotta, kahta nuorempi häntä. En tiedä, olisko mitään kivaa sen kummemmin, jos foorumin ikäjakautuma vastaisi suomalaisten ikiä, mutta pientä 'tasapainoa' on tullut välillä kaipailtua.

Mukavaa, että täällä on myös vanhempaa väkeä. Ja huom., kyllä sitä oikeasti on enemmän kuin kirjoituksista voisi päätellä - moni vanhempi vaan on vaiteliaampi. Myös ketju syntymävuosigallup antaa suuntaa ikäjakaumasta.

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
« Vastaus #28 : 25.08.06 - klo:23:53 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Oot Johannes ihme tyyppi! Asut Aholansaaren vieressä, olet körttisukua ainakin jonkin verran, etkä ole käynyt Saaressa!

Sitä minä itsekin olen ajatellut, kun olen miettinyt, että liekö minun sukulaisistakaan kovin moni käynyt siellä. Vasta täällä foorumilla olen huomannut Aholansaaren merkityksen. Jotenkin täällä vain kaikki kiteytyy Portaanpään opistoon ja saari unohtuu. Ukko-Paavon synnyinpitäjähän tämä on ja joitakin herätyksiä tapahtunut ja sillein, niin ehkä se on jotakin naapurikateutta tms. että ei muisteta koko saarta, en tiedä. Nilsiässä olen joitakin kertoja Tahkolla käynyt laskettelemassa ja lautailemassa, keskustassa en milloinkaan, mutta onhan tässä sentään Varpaisjärvi välissä. Naapurikunnat kyllä tiedän, kun niissä asuu paljon sukulaisiakin, mutta jotenkin tuntuu, että minun maailma loppuu melko pian kodin (keskipiste) jälkeen. :lol:
en muusta iloani saa,

HeinoM

• Vieras
« Vastaus #29 : 26.08.06 - klo:11:06 »
Kerran olen saaressa käynyt. Joskus esihistoriallisella ajalla vuonna 1980 nuorisokokouksessa, mutta silloinkin olin liian vanha. Elämys se oli, olla yötä teltassa (meitä oli liikkeellä kolme kaveria) ja herätä aamulla kovaäänisistä kuuluvaan veisuuseen. Mutta jos siellä olisi joskus ypöyksin ajatustensa kanssa - se vasta olisi upeaa. Ja vielä myöhään syksyllä...