Herättäjäyhdistyksen sivuilla vierailin ja foorumin huomasin. Portaanpäästä katsoin kesän abikursseja abivuonna ja sitten sieltä oli muistaakseni linkki yhdistyksen sivuille, tai ainakin luulen, että oli sillä mistä minä muuten olisin heti perään tänne tullut... :-? No, sitten ajattelin, että liekö sivuilla tietoa tämän alueen seuroista, kun ei seurakuntauutisissa ole Lapinlahdella seuroja kovin usein ja olisi tehnyt taas mieli seuroihin mummon mukaan ja sitten ja sivuja selatessa foorumin huomasin ja lueskelin sitä muutaman kuukauden ja sitten päätin lopulta liittyä.
On muuten ensimmäinen foorumi, jolle olen liittynyt, niin piti pitkään kerätä rohkeutta. Nyttemmin olen tämän lisäksi myös ortodoksi.netin foorumilla ja Salmiseuran foorumilla ja yhdellä terveyteen liittyvällä ja sitten eilen tuli liityttyä Yahooseen Raja-Karjala foorumille, kun ajattelin, että jos siellä vaikka olisi tietoa karjalaismummoni suvusta, kun olen jonkin verran harrastuksena sukua tutkinut. Nicki on sama Johannes muissa paitsi ortodoksi.netissä olen etunimellä, kun en tajunnut, että olisi sinnekin voinut tämän pistää, ettei joka paikkaan ole eri nicki ja salasana. Sitten koulukaverit.comissa olen, mutta sehän nyt ei ole oikeastaan foorumi.