Kirjoittaja Aihe: Miten päädyit Körttifoorumille?  (Luettu 28024 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Liisa

• ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • kotisivu
Miten päädyit Körttifoorumille?
« : 24.07.06 - klo:17:17 »
Mielenkiinnosta kyselen. Mikä tänne toi? (Mistä? Miksi?) Mites olet viihtynyt?

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #1 : 24.07.06 - klo:21:39 »
Sattumalta eksyyn näille sivuulle, ku plarasin netistä mitä körtiistä on kiriootettu. Joskus ku luen tekstejä jokka on mulle "pappislatinaa", tunnen olevani liian rahavas ja ittiäni paremmas seuras. Nuaria ja fiksuja ihimisiä suurin osa foorumin aktiivit tuntuu olevan, vaikka käyttäjä listaa ku kattoo eivät oo mistää kotoosin. Avoomuutta ja oikeetten asiootten askartelua toivoosin iliman risipliiniä.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Michelle

• Pistää körttipastillin suuhun
« Vastaus #2 : 24.07.06 - klo:22:21 »
Googletin "körtti" sanan kuinkas muuten :)

kun opiskelujen aikana meitä oli enemmänkin körttejä ja pidettiin asuntolassa seuroja jne. niin aloin etsimään  josko löytyisi jotain vastaavaa tilalle ja tämä löytyi.
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Teme

• armon kerjäläinen
    • http://www.janoinen.net/
« Vastaus #3 : 24.07.06 - klo:22:40 »
Muistaakseni piti katsoa, mikä herättäjä-yhdistys on, kun yksissä seuroissa olin käynyt. Sivuilta sitten löytyi foorum, jossa sai ihmetellä, kipuilla ja tuskailla omaa hengellistä maailmaa. Kukaan ei ole heittänyt kivellä päähän. Kiitos siitä.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
« Vastaus #4 : 24.07.06 - klo:22:56 »
Herättäjäyhdistyksen sivuilla vierailin ja foorumin huomasin. Portaanpäästä katsoin kesän abikursseja abivuonna ja sitten sieltä oli muistaakseni linkki yhdistyksen sivuille, tai ainakin luulen, että oli sillä mistä minä muuten olisin heti perään tänne tullut...  :-?  No, sitten ajattelin, että liekö sivuilla tietoa tämän alueen seuroista, kun ei seurakuntauutisissa ole Lapinlahdella seuroja kovin usein ja olisi tehnyt taas mieli seuroihin mummon mukaan ja sitten ja sivuja selatessa foorumin huomasin ja lueskelin sitä muutaman kuukauden ja sitten päätin lopulta liittyä.

On muuten ensimmäinen foorumi, jolle olen liittynyt, niin piti pitkään kerätä rohkeutta. Nyttemmin olen tämän lisäksi myös ortodoksi.netin foorumilla ja Salmiseuran foorumilla  ja yhdellä terveyteen liittyvällä ja sitten eilen tuli liityttyä Yahooseen Raja-Karjala foorumille, kun ajattelin, että jos siellä vaikka olisi tietoa karjalaismummoni suvusta, kun olen jonkin verran harrastuksena sukua tutkinut. Nicki on sama Johannes muissa paitsi ortodoksi.netissä olen etunimellä, kun en tajunnut, että olisi sinnekin voinut tämän pistää, ettei joka paikkaan ole eri nicki ja salasana. Sitten koulukaverit.comissa olen, mutta sehän nyt ei ole oikeastaan foorumi.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa An-na

• ystäväkansaa
« Vastaus #5 : 25.07.06 - klo:11:52 »
Miina kertoi tästä ja jostain m.k:n provosoivasta tekstistä ;) ja sitten liityinkin saman tien viime vuoden maaliskuussa. Joku ryöhnäle oli ehtinyt viedä jo Anna-nickin (jota kyllä sittemmin en ole täällä kertaakan nähnyt), siitä sitten tein oman nick-muunnokseni.

Poissa mies valaan vatsasta

• ystäväkansaa
    • Valokuvia
« Vastaus #6 : 26.07.06 - klo:08:40 »
Kuulin tästä kavereilta riparilla. Ja tais ne hjaajatkin joskus mainita tästä.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Jaakkoopuukkoo

• aralla tunnolla
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
« Vastaus #7 : 27.07.06 - klo:12:06 »
Taisin joskus H-Y:n sivuilta vahingossa löytää. En o ihan varma.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Hanna

• armon kerjäläinen
« Vastaus #8 : 28.07.06 - klo:14:10 »
Aivan täysin se on tuon duffelin vika, joka viattomasti minulle serkkupojan ominaisuudessa sivuja suositteli...Eipä varmaan arvannut, että minusta näinkin aktiivinen foorumilainen tulisi, vaan hyvinpä olen viihtynyt täällä!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Emerentia

• Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
« Vastaus #9 : 28.07.06 - klo:20:55 »
Minäkin muistaakseni löysin tänne herättäjä-yhdistyksen sivuilta. Körttiläisyys kiinnosti, ja jäin uteliaisuuttani seuraamaan keskusteluja. Puoli vuotta olen täällä siitä lähtien aina toisinaan pyörinyt - kovasti en ole ollut äänessä, mutta silloin tällöin on tehnyt mieli ottaa osaa keskusteluihin. Viihtynyt olen kyllä; mukavaa väkeä ja lämmin henki täällä!

Poissa Nalle

• Saapunut Aholansaaren rantaan
« Vastaus #10 : 02.08.06 - klo:22:15 »
Kävin viime vuonna Saarijärvellä herättäjäjuhlilla ja huomasin olleeni koko ikäni körtti itse siitä mitään tietämättä... :)  Etsin netistä tietoa toiminnasta ja eksyin myös tälle foorumille. Paljon en oo kirjoitellut, mut seurannut melkein päivittäin keskusteluja. Pitäisi varmaan ryhdistäytyä ja heittää omia kommentteja sekaan!

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
« Vastaus #11 : 03.08.06 - klo:01:08 »
Lainaus käyttäjältä: "Nalle"
Kävin viime vuonna Saarijärvellä herättäjäjuhlilla ja huomasin olleeni koko ikäni körtti itse siitä mitään tietämättä... :)  Etsin netistä tietoa toiminnasta ja eksyin myös tälle foorumille. Paljon en oo kirjoitellut, mut seurannut melkein päivittäin keskusteluja. Pitäisi varmaan ryhdistäytyä ja heittää omia kommentteja sekaan!

Siitä vaan mukaan!
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Körttiina

• Saapunut Aholansaaren rantaan
« Vastaus #12 : 06.08.06 - klo:13:10 »
Eksyin, etsiessäni uskoa
- etsin polkuani. kaipaan johdatusta -

Poissa PP

• Pistää körttipastillin suuhun
« Vastaus #13 : 06.08.06 - klo:23:51 »
vissiin forumin ilmestymisen aikoihin kuulin tästä ircissä ja sitten liityin toki samantien :)
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa Maija

• Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
« Vastaus #14 : 09.08.06 - klo:18:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Körttiina"
Eksyin, etsiessäni uskoa

Tässä toteamuksessa on sanottu kaikki olennainen. Kuuluisi oikeastaan Seurat tuvassa -palstalle.