Kirjoittaja Aihe: NYT osa 4  (Luettu 37548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
Vs: NYT osa 4
« Vastaus #120 : 03.08.16 - klo:11:04 »
Vai niin.  :017:   Olisikohan minunkin koneessa virus, kun on hidastumistaan hidastunut tämän viikon ajan.
Ajattelin, että kun rukkasivat tv-kanavien paikkoja Tiirismaan mastolla, että johtunisiko siitä.
Tänään Prismassa käydessä kysäisin ohimennen DNA;n toimipisteessä josko on vastaavia valituksia kuunut. Ei tyttö tiennyt, mutta antoi ilmaisen puhelinneuvojan numeron.
Toisekseen tylleräiden isä auttaa jahka ehtii meillä käymään.
Tylleröt tulevat kohta, mutta heidän pikku kätösiin en läppäriäni vielä usko.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #121 : 03.08.16 - klo:12:27 »
Tietokoneeni on huonossa kunnossa. Joudun viemään sen ensi viikolla Taitonettiin virushuoltoon tai johonkin sellaiseen. Vaikea kirjoitella, kun on "ponnahduslautoja" vähänväliä.

Onko näppiksestä loppunut patteri?
Kunhan heitän ajatuksen, tietämättä millainen kone sulla on...tai olet kertonut...muistini... :icon_sad: :039:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #122 : 04.08.16 - klo:15:59 »
Kahvituokio kera vaniljajäätelön.  :kahvi:
Nettiä selaillen ja uutisiinkin perehtyen samalla.
Ja foorumia lukien.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #123 : 05.08.16 - klo:12:23 »
Virus vaivana. En viitsi paljon aukoa konetta. Ensi keskiviikkona menen lääkäriin itsekin, niin samalla Taitonetti saa tyhjätä koneen ja ladata ohjelmat sisään, kampe on sitten kuin uusi.
Täällä satoi yhteen kyytiin 23 mm, se on paljon. Emme pääse "himohommiimme" Peipporämeelle, mutta kartanossa voin särkeä klapeja - jos ei vähän väliä sataisi.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 07.08.16 - klo:17:28 »
Kauhistelen tuota terassia. Voiko kaoottisempaa kyhätä, en tuota tiedä enkä ainakaan usko, voi hirmustusta. Kyllä se nyt vain niin on, että jos Jumala suo ja me elämme, niin siinä ei kasva kuin terassivilliviiniä clematiksia ja kesäkukkia. Eikä enää ikinä niin vimmatun joka sorttia.

Ikkunan alle kyllä jostakin saan penkin. Valkoisen. Nuo sinänsä hauskat säleiköt rakennetaan vielä neliskanttiseen kuosiin, seinämään ja sitten katto. Katto siksi että siitä riiputetaan amppeleita sekä lyhtyjä. Ja siis jokin rauha ja levollisuus tuohon hirvittävään kaaokseen jota vain ei enää voi katsella.

Tämä on nythetkeä milloin ikinä sitä katselen.

Täsmällisesti nousi mustanpuhuva pilvi ja se on ukkosinen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #125 : 08.08.16 - klo:17:21 »
Otin levottoman yön joka siis hiotti iltapäivästä oli hyvä ottaa nukkuen. Nyt työnnyn tuohon tuuleen. Puuttuu yhtä ja toista. Ja siellä on kaunista.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #126 : 08.08.16 - klo:18:10 »
Pyykit ulkona.
Ja taas istahdin kahville  :kahvi: ja samalla lukemaan foorumia.
Lepäsinkin vähän aikaa ja olin kaksi kertaa "kylkivaunussa" puhelimessa, eli toisin sanoen leväten juttelin.
On tämä foorumi kiva asia. :024:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #127 : 09.08.16 - klo:09:25 »
Matti lähtee Mölkkyä pelaamaan kuten aina tiistaisin. Minä vien Themiksen koiraposteja tutkimaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #128 : 09.08.16 - klo:13:29 »
Mietin särjinkö modeemin. Huitaisin kyynärpäällä vesilasillisen lattialle ja tietysti se sai osansa. Valo siinä palaa virtanapissa vaan ethernet on pimeänä. Tämä pääsee nettiin mutta huhhuh. En välittöisi jälleen juosta sen kanssa, että pitääkin olla näin ahtaat tilat. Ei se tavallisesti harmita, ja osaanhan minä varoa vaikkei modeemille ole kuin lattialla tilaa, tuo oli kenkkumainen vahinko. Ei olisi nyt aikaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 09.08.16 - klo:15:47 »
Toimii  :icon_biggrin:.  Kuivuasin nopeasti, eikä sille paljoa tainnut roiskahtaa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #130 : 09.08.16 - klo:16:48 »
Kirjoittelen Oulussa. Tärkeä matka näiden läppäreiden vuoksikin, ne päivittyivät. Omaan koneeseen yrittää joku 10 ohjelma puskea ihan väkisin. Viime kerralla en sitä hyväksynyt, niin kone latasi nätisti entiset tiedot.
En ole oikein kunnossa, että tällainen homma vähän tympii. En siis kaikkea ymmärrä, kun puskee lontootakin. Lähdemme kohta Lidliin.

Poissa armonkerjäläinen

• armon kerjäläinen
« Vastaus #131 : 09.08.16 - klo:17:13 »
Kirjoittelen Oulussa. Tärkeä matka näiden läppäreiden vuoksikin, ne päivittyivät. Omaan koneeseen yrittää joku 10 ohjelma puskea ihan väkisin. Viime kerralla en sitä hyväksynyt, niin kone latasi nätisti entiset tiedot.
En ole oikein kunnossa, että tällainen homma vähän tympii. En siis kaikkea ymmärrä, kun puskee lontootakin. Lähdemme kohta Lidliin.

Oletko koskaan kokeillut Linuxia käyttiksenä?

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 09.08.16 - klo:19:05 »
^
Empähän ole, ei ole tuttu juttu ollenkaan. Tämä kone palautui hyvin siitä "kympin" asennuksesta. Pitää olla tarkkana, että ei hyväksy uutta asennusta, niin kyllä kone itse vanhan ohjelman löytää.
Saatiin aika halvalla Lidlin sokeri, 48 snt/kg. Ja bensaa otin Shellistä, niin sain 1,339 hinnalle vielä alennuksen 2,5 snt/lt. Se on sellaista korttikavalkadia, mutta onneksi vielä tajuan juttuja.

Poissa armonkerjäläinen

• armon kerjäläinen
« Vastaus #133 : 09.08.16 - klo:19:21 »
^

Hyvä että kone alkoi pelittämään.   Minä siirryin Linuxiin jo muutama vuosi sitten. Se on aivan käypä vaihtoehto.  Hieman tietoa jos kiinnostaa..   http://ubuntu-fi.org/

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #134 : 09.08.16 - klo:19:58 »
Hyvä juttu.  :024: ... että pelittää.