Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XX  (Luettu 28322 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #90 : 09.02.16 - klo:18:19 »
Onnistunut matka Haparandaan. Meillä oli ystävä mukana. Ikeassa vähän ostelivat, söimmekin ja automme pelasi kuin sen kuuluukin. Tietämättömät kyselevät Daciasta ja minä jaksan valistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #91 : 09.02.16 - klo:18:37 »
Eilisen asiat. Lupaus lyhkösestä talvennäkösestä  :icon_biggrin: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #92 : 09.02.16 - klo:19:28 »
Onnistunut matka Haparandaan. Meillä oli ystävä mukana. Ikeassa vähän ostelivat, söimmekin ja automme pelasi kuin sen kuuluukin. Tietämättömät kyselevät Daciasta ja minä jaksan valistaa.

Pysäytettiinkö teitä rajalla? Meitä ei ole Haaparannalta palatessa pysäytetty edes silloin, kun on ollut nuoret miehet kyydissä. Me käymme nykyisin Ikeassa oikeastaan vain syömässä, tai ostinhan minä viimeksi uudet vessaharjat.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #93 : 09.02.16 - klo:20:10 »
^
Ei pysäytetty, rajalla oli kyllä poliisiauto parkissa. Oulun päässä tuli räntää ihan kunnolla. Ii:ssä ostimme halvinta bensaa tähän mennessä. Kotona selvisi, että minulle oli ostettu pahnoilleni uusi huopa päikkäreitäni varten.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22113
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #94 : 09.02.16 - klo:20:18 »
Poikkesin kaupunkireissulla lyseon opettajainhuoneeseen ja jäin juttelemaan fiksun kollegan kanssa, joka sattui olemaan paikalla.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #95 : 09.02.16 - klo:21:45 »
Päättelin koko körttifoorumin väen kiiruhtavan myymälään ostamaan yksi viiva   kaksi kirjaa. Laura matkustaa Australiaan ja Lauran kevät. Lukea niitä ei tarvitse  :).  Yritän kirjoittaa semmoisia nuorisokirjoja jotka eivät ole nuorisokirjoja vaan vähän kuin ikäluokkaa kysymättömiä.
Niitä voi antaa lahjoiksi sellaisille joille ei keksi mitään. Kauniit kannet kuin mitkä.

Minä olen rahapulassa nimittäin.   :-\. Ei riitä eläkeraha kuun loppuun ruokaani. Kun nostivat lääkkeitten hintaa.

Tulin hyvin onnelliseksi kun oivalsin tämän.  Itse pidän kyllä siitä joka on punottu Kristoforoksen tarinan ja Docensin elämäkerrallisen tositapahtuman päälle. "Tätä maata olen rakastanut". 

En tiedä kannattaako muista piitata ellei kiinnostu laulusta: Sydämen puhetta sydämelle.
Kaikki toiset ovat hyvin huonoja.

Niistä saa aika vähän, mutta eihän minun ole lupakaan ansaita mitä ei ainutkaan poliitikko ole huomannut. Silloin nousi Päivi Räsäsen arvo suuresti. Hän soitti tänne ja kysyi voiko se olla niin, ja itse totesi, kyllä! Minä olen siitä muistosta onnellinen.  :).  Liisa Hyssälä alkoi kirkua. Tämä on täyttä totuutta.  Minua alkoi naurattaa minkä nyt tietenkin voi laskea onnelliseksi muistoksi.

« Viimeksi muokattu: 09.02.16 - klo:21:55 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #96 : 09.02.16 - klo:21:52 »
Minä en, ellei rahapula olisi nyt näin, kiirehtinyt riemuitsemaan tästä, jonka minä olin aivan unohtanut. Ne eivät maksa tolkutonta hintaa  :) :) :). Vaikka kannet on sidotut. Graafikko kysyi tuliko Lauralle oikeanvärinen tukka mikä ilahdutti minua tuntuvasti.  :) :) :)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #97 : 11.02.16 - klo:18:51 »
Sääennustekuvassa näkyy lumitähtiä ja lämpötila alla nollan ja sunnuntaina aurinkoa. Kuvitelkaa aurinkoa!  Mikä se ollenkaan on! :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #98 : 12.02.16 - klo:13:25 »
Ei vielä mikään, mutta ehtiihän tässä.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #99 : 12.02.16 - klo:13:39 »
Ei vielä mikään, mutta ehtiihän tässä.  :icon_biggrin:

No heti.... Minulla on nykyisin keinutuoli lienen maininnut. Siinä kiikuttelu aivan aina, hyvässä ja pahassa, terveydessä ja sairaudessa, köyhyydessä ja rikkaudessa.... Myytiin Pelastusarmeijan kirpparilla.

Äärettömän rauhoittavaa lisäksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #100 : 12.02.16 - klo:15:18 »
Odotan jo huomista. Lotta haetaan aamulla meille yökylään. Hänen kehittymistään on jännittävä seurata. Viikossakin tapahtuu uutta ja ihmeellistä. Eskari sopii hänelle.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #101 : 13.02.16 - klo:13:02 »
Riitta-mummi saa muistelemaan Neljän  kasvamista!  Se oli todella hienoa, ja kun syntyivät niin peräkkäin sinne kelpasi yksi käsipari ja syli lisää vallan mainiosti. Silloin tehdyt virheet kaivelevat syvimmältä kyllä. 

Tänään onnellistuttaa päivänpaiste! Sitä on nähty harvoin. Leenalle myönnetään vapaapäivä koska hän on jälleen tuhrustanut yötä myöten.  Hän ei aukaise Wordia. Pilvisäässä sitten.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #102 : 13.02.16 - klo:13:37 »
Riitta-mummi saa muistelemaan Neljän  kasvamista!  Se oli todella hienoa, ja kun syntyivät niin peräkkäin sinne kelpasi yksi käsipari ja syli lisää vallan mainiosti. Silloin tehdyt virheet kaivelevat syvimmältä kyllä. 


No niinpä...murrun ja itken tämän tekstin äärellä...
Mikä minun roolini pappana?  Mikä olin isänä?  En kestä ajatella ja muistella.... :'(

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #103 : 13.02.16 - klo:14:13 »
No niinpä...murrun ja itken tämän tekstin äärellä...
Mikä minun roolini pappana?  Mikä olin isänä?  En kestä ajatella ja muistella.... :'(

Äläpäs nyt itke. Ihminen on aina rajoittunut ja vajavainen ja olen ajatellut, koska perimme paljon hyvää, on suostuttava perimään myös pahaa, tosin siis itse ajatellessani vanhempiani.  Tein hyvin samanlaisia ikäviä virheitä ja kuopusta en käsittänyt ennen kuin huomasin että ehkä on jotakin pientä neurologista häikkää. No, käsitinhän vanhempiani siinäkin sitten.

Annoithan elämän monelle. Tai sinun kauttasi annettiin elämä. Kun Jumala kelpuutti sinut, niin ei ole asiasi arvostella päätöksiänsä.  Parantaa voi aina, kun päiviä riittää.

Jossakin vaiheessa jää entisten muistelu. Kukin seisoo vastaamassa itsestään. Joka on antanut vähän, on yleensä kuitenkin antanut kaikkensa, eikö muka? Jos se oli se ns lesken ropo, enemmän kuin verovähennettävät hyväntekeväisyysmiljoonatkaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #104 : 13.02.16 - klo:15:43 »
Auran majalla puuhastelu. Ensin sukset ja naisväki lähti plytimään. Sitten Lauran kanssa laitoimme grilliin valakian. Se oli helppo "nakki", koska hain kuivat puut. Välillä vuorelle nousuharjoituksia ja sitten makkaran grillausta. Ulkoisesti kait olin ihan normaali vaari, koska minulle juteltiin.
Nyt ollaan jo kotona, ja sauna lämpiää.