Söimme hyvät pannarit. Kiitos öppiäinen linkistä yhteiseen käyttöön. Minun tekniset taidot ovat hyvin heikot, sillä vasta kantapään kautta olen oppinut vähän jotakin.
Kirjoittaminen ja aiemmalla koneella linkityskin olivat ne mitä osasin, ja se riittikin.
Tämä uusi ASUS on haasteellinen koska tämä tarjoaa niin paljon, nopeasti ja pienikin hipaisu näppäimistöön vie ties minne.
Äskeiset syömämiehet koettivat kaikki neuvoa, jokainen omaan tyyliinsä. Urho sanoikin , että konsteja on monia.
Vävy-Matti on ennenkin auttanut ja auttoi nytkin. Miksi ei linkitys onnistunut kuten ennen ei ole se, että kopioin YouTube-tililtä johon minulle on ilm. Google lähettänyt monenlaista kivaa, vaan se etten ollut keksinyt oikeaa kopio-paikkaa.
Kun kopioin Muokkaa-toiminnoin Kopio-kohdasta jäi se viimeisin ns. ' päälle'.
Vävy on opettanut minun huonoille sormilleni sopivan , hiiren oikean korvan käytön.
Se antaa myös sen Kopioi-toiminnon joka ei kenkkuile vaan kopioi sen yhden ja ainoan mitä haluan jakaa.
..
p.s. Pannarit ovat amerikkalaistyyliset, paksut ja rapeat. Oikein maukkaat kardemumman ja raastetun appelsiininkuoren ansiosta. Nyt kun ne on testattu, teen niitä myös maanantaisille kahvivieraille. Kyökkihommissa on minulla tekniikkakin paremmin hallussa.