Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX  (Luettu 37617 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIX
« Vastaus #75 : 18.08.15 - klo:19:53 »
Kiitos Leena!  :109:

Onnellisuuden aihe tänään tismalleen sama kuin eilen.....
plus...vahva särkylääke auttaa jalkakipuun, lääkäri antoi reseptin...
reilu viikon kuuri kokeeksi.... :023:

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 18.08.15 - klo:20:11 »
Tämä suloinen, luita hellivä lämpö. Ruusut kukkivat kauniisti puistossa, ja tyttären kavereittensa kanssa pitämä picknik onnistui hyvin. Vadelmat maistuvat jogurtin kanssa. Pieniä arkisia iloja tänään.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 18.08.15 - klo:22:00 »
Mustat puskat lähes tyhjennetty. Illalla luonto hiipi lähelle. Supikoira viipotti läheltä pihaa ja ennätti karkuun isännän haulikkoa. Samassa nuori uroshirvi kömpi pellon reunasta lepikkoon. Mukava katsella marjapuskista luontokappaleita.
Pyryharakka

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 19.08.15 - klo:01:17 »
Onni ja Otto elävät villiä teini-ikää, katselen niiden pähkinäkiistaa, ja tassut tömisevät, ja mielessäni soi lystikäs laulu, ja koska se on sanaton minä kirjoitan Onni ja Otto Olavinpoikien laulun kahdelle viululle ja Vävykandidaatti saa sen siirtää pianolle.

Enhän minä pääse lähtemään kauppaan ennen kuin tarkastan montako oravaa on sisällä.... Ja minulla on äärettömän lystiä. Kun ne nukkuvat alkaa siiliateriain valmistelu. Kahinaa ja kopinaa kuului joten pesää ainakin tutkittiin. Pehmitin malliksi sitä pähkinäpensaan lehdillä ja kieloni saivat mennä menojaan, mutta vimmattu kiire tuli uskontotieteen tehtävän kanssa, ja minä rakastan yleistä hulinaa... Välillä yli kaiken. Jospa ehtisi sen täyttää siilimyönteisesti ja kutsuvaksi.

Villissä metsässäni rahisee ja tuhisee. Kuinka Jumala on hyvä! Mitä tein saadakseni tällaisen kesän! Kaiken pahan kaiken surun kaiken tuskan vie siilimaiskutus.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 20.08.15 - klo:19:50 »
Osuin Keskuskoulun pihalle välitunnin aikaan ja Iida, Aada, Moona ja Oona (nimet muutettu) pölähtivät luokseni lörpöttelemään höpöjänsä. Illalla puolestaan Mari, Sari, Jenna ja Henna (nimet muutettu) vilkuttivat iloisesti torin poikki.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 20.08.15 - klo:21:21 »
Osuin Keskuskoulun pihalle välitunnin aikaan ja Iida, Aada, Moona ja Oona (nimet muutettu) pölähtivät luokseni lörpöttelemään höpöjänsä. Illalla puolestaan Mari, Sari, Jenna ja Henna (nimet muutettu) vilkuttivat iloisesti torin poikki.

Sinulla on samat onnen aiheet kuin isälläni.

Ei hän puhu mutta minä näen ja kyllä kaikki mitä hän kertoo....  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 20.08.15 - klo:21:26 »
Oravat ottivat toisistaan mittaa. Otto haastaa Onnin aika terhakasti vaikka Onni sen toistamiseen päihittää. Koetan edelleen usean pähkinäkeon strategiaa mutta kyse on muusta.

Hännänpään vispaaminen sanoo, älä kuule yhtään isottele vahvemmalles. Minä näen kyllä mitä sinä meinaat. Älä, älä yritä, pähkinät kuuluu minulle... Ja nuo ja nuo ja nuo ja sinä ylipäätään et täällä pähkinää syö.  :icon_lol:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 20.08.15 - klo:21:33 »
 :003:    kyllä yksikin orava hännänpään vispaamisen osaa pähkinöiden lähellä.
Harmi kun sattui olemaan terassidalla kukkapurkissa silloin, kukatkin sai kyytiä.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 21.08.15 - klo:00:27 »
:003:    kyllä yksikin orava hännänpään vispaamisen osaa pähkinöiden lähellä.
Harmi kun sattui olemaan terassidalla kukkapurkissa silloin, kukatkin sai kyytiä.

Siitä saa todella tehdä kompromissin. Täällä saa jemmailla ja kaivella määrätyissä ruukuissa ja toisessa kukkalaatikossa. Begonialaruukkuun yms pyrittäessä Leena ilmestyy ja pyytää ystävällisesti Onnia vaihtamaan paikkaa. Uskokoon ken tahtoo, mutta ne oppivat! Etenkin Otto. Onni koettelee rajoja ja on yleensä sisälle pyrkimässäkin.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 23.08.15 - klo:10:50 »
Juuri hetki sitten päättynyt Nojatuolikirkko.  Vietettiin vammaisten kirkkopyhää, ja sen arvo tuli runsaasti ilmi saarnassa jonka ryhmä toteutti.
Jos olemme joltakin osin vammaisia, korvaa Jumala sen runsaasti muulla, kuten kävi ilmi.
Kiitos myös muusikoille jotka rakastavat työtään. On ilo katsoa heidän eläytymistään ja taitoaan.
Kiitos Jumalalle televisiostakin. Urheilukisat Kiinassa tulevat ihan kotisohvalle !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Felix

• Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
« Vastaus #85 : 23.08.15 - klo:11:26 »
1. Tietyt kirjoitukset täällä lohduttavat ja ruokkivat sieluani. Aivan kuten aikasemmin mainittin Olin poissa kesän pienellä tauolla ja tänne oli taas mukava palata.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 23.08.15 - klo:20:18 »
Edelleen kaunis ja lämmin kesäpäivä!
Jumalan varjelus lähipiirissä, vältyttiin onnettomuudelta!

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 23.08.15 - klo:22:01 »
Pelastin tänään 5 hukkumasta.  :109:  Kolme komeaa sittisontiaista oli pulassa vesiastiassa kesäkodin tupakointipaikalla. Minä noukin ne kuivalle maalle. Kotipihassa räystästipun alla olevassa astiassa oli enää vähän vettä ja pari sammakkoa pinteessä, kun eivät päässeet pystysuoraa seinämää ylös. Minä noukin nekin hukkumasta.  :023:
Pyryharakka

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #88 : 23.08.15 - klo:22:03 »
Tulin juuri vaimon kanssa tuomiokirkosta Steel Pan Loversien ja urkuri Harri Viitasen loistavasta konsertista. Ohjelmassa oli kotoisia ja eksoottisia sävellyksiä. Steel Pan Lovers soittaa öljytynnyrinpohjilla, joihin on taottu eri äänet. Osa soittimista oli Trinidadilaista alkperää, mutta suurin osa Ari Viitasen takomia. Ari Viitanen johti tätä alunprin koulubändiä alusta kuolemaansa saakka. Tänään bändiä johti Arin veljen Harrin poika (oopperan patarummunsoittaja) Samuli. Harri soitti urkuja ja Hammondia. Oli mahtava elämys, josta yleisö seisten kiitti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 23.08.15 - klo:22:26 »
Olen kuullut ja sain ikävä kyl basilaarikohtauksen.   :-\

Oli hyvä oravapäivä, vaikka Onni ei ole Ottoa kohtaan ihan reilu. Minua kuitenkin huvittaa se että Onni todella kääntyy pihalla kun sitä kutsuu ja tulee pähkinälle. Ehkä siitä tulee minun Talvioravani.  :icon_biggrin: 

Minusta irtipulppuaa nyt irtainta rakkautta vähän sinne tänne, syytä en tiedä mutta tietty sitä jäi yli kun potilastyö jäi.

Tästä kävin kerran keskustelun.

Sanoin pitäväni potilaistani, tosissaan.
Se on taitovirhe, ei niistä saisi tykätä.
En tajuu.

No niitten antaa kieputtaa!
AI sekö rakkautta on, että rupeaa manipuloitavaksi?  Minä en enää viitsinyt kun tälle ihmiselle hyödyttää aniharvoin sanoa.

Olin vain eri mieltä pidin itsepäisesti edelleen potilaista koska minä nyt vain pidän ihmisistä. Pitäisikö ne jättää joksikin ihme materiaaliksi jota siis mitä, eivät kuulu ryhmään ihmiset.