Kas, minut oli jo muutettu Vieraaksi, kun en pitkään aikaan ole täällä tullut käyneeksi... Onneksi muistin salasanan ja pääsin takaisin kyytiin.
Tulin lueskelleeksi sairauskeskustelujanne, ja huomasin, että minullahan on lähes kaikki sairaudet, joista täällä on ollut puhe"
Tai no ainakin kaksi kolmasosaa.
Nyt poden rannekanavaleikkauksen seurauksia. Huomenna otetaan tikit ja nähdään, miten on käynyt. Kipuja on ollut huolestuttavan paljon. Nivelrikko, polven satuttaminen, astma, kilppari... Tuttuja juttuja. Näössäkin on koko ajan hankaluuksia, mikä vaikeuttaa lempiharrastuksiani eli lukemista ja kirjoittamista. Muitakin juttuja on, mutta mitäpä niistä.
Nyt pohdiskelen, otaisinko influenssarokotuksen vai en. Olen sairastunut influenssaan vain niinä kahtena vuotena, kun olen ottanut rokotuksen. Lisäksi pitäisi ottaa sellainen rokotus, jota ei ole kansallisessa rokotusohjelmassa eli terveyskeskuksessa saatavilla, sillä olen neomysiinille allerginen.
Ehkä neuvottelen asiasta työterveysaseman kanssa, jossa minut viimeksi rokotettiin lääkärin valvonnassa...