Kirjoittaja Aihe: Tänään 35  (Luettu 40601 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 35
« Vastaus #90 : 12.02.15 - klo:21:39 »
Kiitos!   :039:

Olen viimetipan ihminen luonteeltani...tai ehkä saamaton...mutta en muista myöhästyneeni
 :003:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 12.02.15 - klo:21:41 »
 :039:

Olet varmaan melko tarkka kaveri ja uskoisin että looginen.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 13.02.15 - klo:05:14 »
Olen jo tovin ollut hereillä. Tässä iässä uni on "kranttu puhuteltava". Onneksi olen oppinut rutiineillani aikani kuluttamaan. Lastenhoidossa kuulen usein "ei ole mitään tekemistä", ja lapsesta näkee päällepäinkin ajan kulumattomuuden. Tänään käyn poliisilaitoksella passiasiani vuoksi ja sittenpä ajellaan taas V-heittoon. Pikkupakkasella siellä voi olla hyvät hiihtokelit.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 13.02.15 - klo:07:31 »
Esitin Matille ' alamaisesti'  ajatuksen käydä kirpputoreilla tänään.  Tuohon lähelle Prismaa on avattu uusi paikka. Pelastusarmeija lähetti sähköpostia alennuksistaan. Huopia, sellaisia oikeita villahuopia etsiskelen mökille jossa niitä saisi olla enemmänkin vierasvaroiksi.
Monet vanhat ovatkin jo loppuunkuluneita ja kelpaavat enää koiralle.
Uudet ovat hintavia, enkä ole edes löytänyt kaupoista kuin fleece-huopia ja villashaaleja. Niistä ei ole vuodevaatteeksi.

Matti ei juuri ' syty' minun ostosaikeistani, joten ajelempa itse. Kyllähän se vielä sujuu. Eihän ole tarve ajaa pahimpaan ruuhka-aikaan, eikä ahtaimpiin paikkoihin.

Ikkunoissa näkyy nyt kaikki rasvaisten pikkukätösten painelemat jäljen. Pölyisetkin ne taas ovat. Joulusiivouksesta on jo aikaa. Iltapäivällä ryhdyn siihen hommaan kun ei tule ampumahiihtoakaan telkkarista.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 13.02.15 - klo:12:26 »
Hyvät hankinnat sain suoritettua kahdelta kirpparilta. Ensin ajoin siihen uuteen joka on lähempänä.  Sieltä lähti tilkkutäkki, harmaa tyttöjen neulepaita, kaksi uutta pussilakanaa ja varsinainen löytö, Vuorelman villashaali, 3 euroa, 1970-luvun retroa liilaa, harmaata ja ruosteenruskeaa. Toimikaskudonta, hapsut ehjät,  eikä juuri lainkaan kulunut. Yhden langan kun pujottelen, se on hieno hartianlämmittäjä.  Kaikki yht. 25 euroa

Pelastusarmeija oli nyt antoisa. Yksi puuvillapeite, yksi vanhanajan villahuopa, yksi satiinilla kantattu pehmeä peite, valkoinen. Vielä vetoketjullinen rosa huopapeite ja kaksi uutta tyynyliinaa. Nätit harmaa-violetit, myyrälle tiedoksi.  :002:
Themikselle löytyi lelupöllö, 90 senttiä maksava.  Kaikki yht. 21,70 josta tänään alennusta - 15 %.  Huomena olisi ollut parempi alennusprosentti kun on Ystävänpäivä, mutta minun täytyi toimia tänään. Ei armoa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #95 : 13.02.15 - klo:12:35 »
Mm. kahvilassa kahtelemassa naisia  :icon_cool:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 13.02.15 - klo:14:29 »
Saavuimme hienossa säässä V-heittoon. Kaikki on niin tiptop. Niin heti tuli viesti, että AEGpesukone on noudettavissa. Käyn siis huomenna mutkan Oulussa, 4t.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 13.02.15 - klo:15:16 »
 >:(. Vielä vaan kipeenä... Eikä se rohvessyöri tarkista tenttejä vaikka touset tekee sen saman tien pois. Sain kumminkin hoidettua vähän pankkiasiaa.

Toteennan että Wilkersonista on tullut vanhetessaan wiisas mies. Etsin teodikeakirjoja, ja aattelin että olkoon ny yksi tommonenkin kuten sanoi Luoja kun lapualaasen loi. Yllättäen  kirja onkin viisas ainakin tähän saakka ("Herra, minuun koskee").
Ä
Mutta on hänen elämänsäkin ollut kova. Ensin vaimo sairastui syöpään, sitten tyttäret eli kai kyseessä oli perinnöllinen suoliston syöpä. Se tieto kai ei lohduta, kun tyttärentytär kuoli myös. Etenemme vaiheessa jossa hän muistelee menneitä saarnatyylejään.

Hyvää vaihtelua Amorthille joka riivaajaisia häätää.
On tutustuminen että tiedän mitä sempassa opponoitava tekee.

Suuri saavutus. Jaksoin viedä roskat pois.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 13.02.15 - klo:15:19 »
Parane pian. :kahvi:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 13.02.15 - klo:15:21 »
Siivosin.
Seuraavaksi ajattelin oikaista.
Siinä on se juttu että melko varmasti nukahdan.
Yöllä luin erinnäisiä asioita pitkään, ottaa takaisin sitten tänään sen että yö oli tavallista lyhyempi unien kannalta.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 13.02.15 - klo:16:00 »
Taisipa olla sama juttu täälläkin. Liian pitkät päikkärit tietää minulla seuraavalle aamulle varhaista ylösnousua. Mutta eihän se haittaa, aamukahvi on vastaavasti varemmin myös. Oli kiva herätä ja huomata, että on vielä päivää.  :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 13.02.15 - klo:16:38 »
Sama minulla. Voi tätä ikääntymistä! Jos nukun päiväunet, koen itseni pikkulapseksi, jos en nuku on käytävä illalla vuoteeseen puoli yhdeksän maissa, ja silloin olen sitkeillyt hereillä monen kahvikupillisen avulla , ja nukahdan yhdeksän jälkeen.
Tänä aamuna heräsin klo 5, enkä ole nukkunut päikkäreitä. Kohta tulee 4. kahvit. Aina iso mukillinen kerrallaan = 8 kupillista päivässä.

Olen vieläkin tyytyväinen kirpputorilöytöihini.

Sain halavalla kuten Sulo Vilen.   https://www.youtube.com/watch?v=aKt_5JMtWH8

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 13.02.15 - klo:20:03 »
Harkitsin lenkille menoa mutta laiskottaa eli taitaa jäädä tekemättä.
Voihan sen tehdä vaikka huomenna. :icon_eek:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 13.02.15 - klo:20:16 »
Johan nyt toki voi

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 13.02.15 - klo:20:47 »
 :icon_biggrin:

Näin nyt pääsi käymään.