Kirjoittaja Aihe: Tänään 34  (Luettu 37684 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 34
« Vastaus #90 : 21.01.15 - klo:20:39 »
Paranemista Saukkis flunssan oireista  :eusa_pray: :eusa_angel:
Että pääset taas uimahalliinkin.  :023:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 21.01.15 - klo:21:28 »
Johan täällä on kansa ihan sikanaan kipeenä ja flunssasta puhutaan.
Minun uskoni, ymmärrykseni ja oppini mukaan meitä kiusaa hyvin ilkeä viruinen, joka on influenssaa. Minä olen sairaana sadatta päivää Malla on ja Saukkis ja kuka muu.

Järkky jos tää on flunssa mitä minul tekee influenssa?

Te sääatyneet, paetkaa vuorille kuin linnut. Tämä on sikamainen viruinen.

Miksi Luoja loi ne? Kuka käski Noaa ottamaan viruiset arkkiin?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 21.01.15 - klo:21:36 »
No voi itku....olen vielä saanut välttyä...uimahalliin olen paennut...
pitäisiköhän paeta vielä hiihtoladullekin...

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 21.01.15 - klo:21:37 »
Minä tänään sain viisausmies Karttusen, Tomi, lukaisemasn minun opparini oikeammin hän vastasi tänään.

Kylläpä oli hyvä että hän sen luki.  :icon_biggrin:.  Docens,  :026: hän oli syystä kiukkuisen oloinen. Koko hylly on mullin mallin, mikä yleensä on varma merkki hänen tunnejärkytyksestään.

Voi kun se ihminen ohjaisi minun Docens-tutkiemaini jatkoponnistelua. Sain erinomaisia viitekirjoja tosin. Ja ah, ah! Jos asettaa runot liitteeksi ja elämäkerran liitteeksi  2 menee juttu vielä alle määrätyn merkkimäärän. Muutama tarpeeton sana pois ja se on siinä.

Vaan ottipa olkileipä istuessani pitkään.
Täytyy ruveta sitä harjoittelemaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 21.01.15 - klo:21:56 »
Johan täällä on kansa ihan sikanaan kipeenä ja flunssasta puhutaan.
Minun uskoni, ymmärrykseni ja oppini mukaan meitä kiusaa hyvin ilkeä viruinen, joka on influenssaa. Minä olen sairaana sadatta päivää Malla on ja Saukkis ja kuka muu.

Olen ajatellut omasta vaivastani samaa: influenssa. Rokote otettu, mikä lievittänee oireita, mutta nyt pian viikko potemista takana eikä juuri merkkejä paremmasta. Tavallinen flunssa ei minua ole kaatanut vuosikausiin. Kuinkahan pitkään tämä on tarttuvaa - olen pitänyt karanteenissa itseäni melko tehokkaasti.

Mt

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 22.01.15 - klo:07:25 »
Tasan kaksi viikoa minä podin. Ainoastaan. Oli sitten flunssa tai influenssa, johon tyttärenikin uskoo, ja hänen perheeltä tartunnan jouluna saimme, helpommalla minä pääsin kuin ennen.
Ei mennyt keuhkoputken tulehdukseksi, ei sydänpussin tulehdukseksi. En syönyt kortisonia, vain Symbicortia vetelin tupla-annokset. Yskä oli kova, mutta vain n. kolmen päivän ajan.
Matilla sama vaiva, ja saman ajan poti hänkin.  Ainahan flunssa kaksi viikkoa kestää kun hoitaa itsesä. Ja jopa neljätoista päivää jos ei hoida.

p.s. Symbicort on se astmalääke jota Marit Björgen vetelee ennen kisoja. :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 22.01.15 - klo:08:31 »
Juoksen takatukka putkella eskariin, kouluun ja kauppaan. Mielestäni influenssapöpöt on paljon hitaampia kuin minä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 22.01.15 - klo:09:05 »
Kävimme kaupassa.  Puolilta päivin lähden saamaan silmään pistoksen. Illemalla tytär poikkeaa haastattelukeikan yhteydessä .

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 22.01.15 - klo:09:12 »
Pikkuhiljaa lueskelen erästä muistelmateosta, mistä minulle selvisi potnapekka-sanan alkuperä. Se merkitsee vanha-oululaisella koskikorentoperhosta. Nykyään Potnapekka on täällä kesäisin ajelevan, traktorin vetämän turistijunan nimi.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 22.01.15 - klo:10:44 »
Tämähän tauti on. Ei mitään elettä toipumiseen. Hyvin ihmeellisiä särkyjä kaikkialla. Ylipäätään erittäin ihmeellistä >:( >:( >:(. Viimeksi sikatauti muistutti.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 22.01.15 - klo:10:46 »
On eri tauti kuin minulla. Ei mitään särkyjä. Päinvastoin, entisetkin parani sen jälkeen.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #101 : 22.01.15 - klo:13:36 »
Nyt on hamm.lääkärin lausunto että voi mennä leikkaukseen. Todistus täytyy aina olla toimenpiteisiin mennessa. Samalla laitettiin yksi pieni paikka. Hamm.lääkäri on tuossa parinsadan metrin päässä.

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #102 : 22.01.15 - klo:21:00 »
Tänään olen riemuinnut siitä, ettei tarvitse tehdä mitään! Olen kaivannut tätä joutilaisuutta hurjan pitkään, sillä vaikka onhan noita vapaapäiviäkin ollut, niin silti nekin on ollut täynnä ohjelmaa. Nyt on ollut pitkään aikaan ensimmäinen ja myös viimeinen sellainen päivä, ettei ole tarvinnut mitään tehdä. Olen onneksi säästynyt taudeilta, ehkäpä kroppa onkin todennut että tässä on niin kiirus ettei jouda posimaan.

Nyt olo on levännyt ja epätodellinen. Olen koko syksyn paininut opinnäytetyön parissa ja nyt kun se on takana, tuntuu kovin ihmeelliseltä, ettei sitä tarvitse enää työstää. Ihmeellisen hyvä olla.  :001:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 22.01.15 - klo:21:09 »
Onnea ja siunausta Tiitille monesta syystä!   :eusa_angel:

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 22.01.15 - klo:21:16 »
Olen ajatellut omasta vaivastani samaa: influenssa. Rokote otettu, mikä lievittänee oireita, mutta nyt pian viikko potemista takana eikä juuri merkkejä paremmasta. Tavallinen flunssa ei minua ole kaatanut vuosikausiin. Kuinkahan pitkään tämä on tarttuvaa - olen pitänyt karanteenissa itseäni melko tehokkaasti.

Mt

En minä usko lievitykseen se joko estää tään tai ei mitään, otin rokotteen ja tauti on kamala mutta periaatteessa tämä tarttuu itämisaikana ja varhaisvaiheessa.  Tosin  en itsekän uskalla päästää tänne ketään sisälle.  >:(