Kirjoittaja Aihe: Tänään 31  (Luettu 28352 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 31
« Vastaus #90 : 03.12.14 - klo:19:54 »
 :003:

Mulla on nyt uusi ja tosi hyvä toimistotuoli.
Kyllä kelpaa istuskella koneella. :024:

Tyttö sanoi että meidän matriarkka siellä istuu formula-valtaistuimellaan.
Minä sanoin etten minä ole matriarkka kun on sulla (siis tytöllä) kaksi mummia olemassa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 31
« Vastaus #91 : 03.12.14 - klo:20:14 »
Eikös matriarkka pidä hyvää huolta jälkeläisistään, se on kunnianimitys. :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 31
« Vastaus #92 : 03.12.14 - klo:23:38 »
Opin monta uutta seikkaa  :109:  Etenen tasaisessa laitamyötäisessä kohti infinitiiviä. Kirjoitin erään  tekstimäärän päätökseen. Päivä on ollut hedelmällinen. Minulla on äärettömän hauskaa, päätin päivän deuteronomistiseen kirjallisuuteen ja päädyin taasen 600-luvulle jota arkeologisten löydöstwn mukaan ei ollut olemassakaan. Tietääköhän Timo Veijola itse?  :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 31
« Vastaus #93 : 04.12.14 - klo:13:26 »
Vss-laitehuoneessamme pääsee nyt liikkumaan vapaasti ja sen imuroin. Vajaita laatan saumausjauhepusseja ja leikattuja laatanpalasia oli roskittamassa huonetta täysinäisten laattapakettien lisäksi. Epäilen, että tässä nurkassa on leikattu laattoja. Sitten rakennettiin laudasta seinät ympärille, jolloin nurkkaus meni pimeäksi, eikä sitä tarvinnutkaan siivota. Luovutettiin vastaanottajalle: "saatte näin paljon tavaraa ilmaiseksi". Voinhan olla väärässäkin, mutta törkyistähän oli.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Tänään 31
« Vastaus #94 : 04.12.14 - klo:16:16 »
Ehkä alan päästä kiinni "normaalielämääni"...tuli käytyä pitkästä aikaa kotimökillä,
siellä päälisinpuolin kaikki kunnossa...samoin uimahallireisu äsken..
Aivan loistava lenkkeilysää olisi tänäänkin, mutta enpä taida jaksaa...uintihommat toki sen
verran uuvuttaa tällä iällä...

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 31
« Vastaus #95 : 04.12.14 - klo:22:12 »
Lepopäivä kuten havainnointini mukaisesti jokaisen erityisen työteliään päivän perästä Tuo aamunkoitosta puoliyöhön- tempaisu on huono ratkaisu, mutta kokonaisasiat ovat vaikeat pilkottavissa asiaosasiksi.  Arkeologia joka uhkarohkeasti ilmoitti nim ikseen "Kristiunuskon ja juutalaisuuden juuret" on aivan kauhea kirja.  Siihen nukahtaa. Mikään siinä ei pidä ihmistä hereillä (eikä aawettakaan, Docens on vetäytynyt nukkumaan)

Kuvitelkaa tekstiä 4.Makk 3:15 mukaisen hautamuistomerkin tuli olla pyöreä,  nelinkertainen varustettuna viisin porttikäytävin jalokivireunuksin ja koristeluin, tällaisen raunioita ei kuitenkaan kukaan ole koskaan löytänyt.  Arkeologisin kaivauksin sen sijaan on löytynyt nelikulmainen kaksinkertainen kolmin porttikäytävin varustettu varsin hypoteettinen hauta mutta se oli viisi metriä sivussa ilmoitetusta paikasta. Joskin tämä tukisi näennäisväittämää että jotakin olisi joskus tapahtunut se kuitenkin osoittaa vain että sosiaaliluokkien erot kasvoivat.

 >:( Kohta ne kertoo kaivaneensa esiin paratiisin ja etteivät voi sanoa näistä luurangoista ja kivettyneistä viikunanlehdistä muuta kuin että täällä on joskus liikuskellut joko ihminen tai ihminen.

Tämä ei ole mitään suuren luokan historiallis-kriittistä vaikka väittää.
Tämä on jokin höyrähtäneen historiallisen suurta kriisiä.  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 31
« Vastaus #96 : 05.12.14 - klo:06:06 »
Värikkäästi, minulle kolahtavasti, kirjoitat, että vielä viikunalehtiäkin löytyy, heh, heh. Ymmärränhän minä. Mutta mikähän on rauniokumpu Ain kohdalla oikeaa tietoa? Junkkaala kirjoittaa, että siltä eri kerroksista ei löydy tulella poltettuja osia ja nyt netistä löysin kohdan, missä sanotaan, että Aita on tutkittu väärästä paikasta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10409
Vs: Tänään 31
« Vastaus #97 : 05.12.14 - klo:09:36 »

   Katu-pappila, Lihasavustamo, Lidl, Prisma, Maku & pala, Ettonen, kahvi, hortoilu, Miehen puolikkaat, iltapala, uutiset, Hjallis, Donner: Poika ja isä, uni.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Tänään 31
« Vastaus #98 : 05.12.14 - klo:12:16 »
Jälkikasvu matkalla mummon ja papan luokse, iltasella joskus täällä.
Heidän kanssaan sitten toivottavasti viikonloppu menee mukavasti.  :eusa_pray: :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 31
« Vastaus #99 : 05.12.14 - klo:13:27 »
Ajettiin V-heittoon aamupimeässä, Muhokselta ostettiin 25 kg auringonkukansiemeniä. Pihassa oli ylejään lunta, vain jäniksen, kissan ja lintujen jälkiä. Suomalaiset "Robin Hoodit" eivät ole toistamiseen vierailleet. Linnuille viikoksi lataamani ruoka-annos oli riittnyt. Viime talvelle tein uuden automaatin meijerikannusta ja se on toimiva, kun sinne mahtuu kerralla 25 kg jyviä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 31
« Vastaus #100 : 05.12.14 - klo:14:18 »
Pakko siivota, ei auta. Tänne kohta tukehtuu. Ei ollut nerokasta keskittyä toiseen huoneeseen käyttäen toista  roskiksena. Eikä selittää itselle että enhän minä edes ole täällä jouluna eikähän perhe tänne tule eikähän Lapsi num. Kolme yövy eikä vävykokelaskaan  yövy kun majailevat lähistöllä ja kun seuraava vapaaehtoinen  yöpyy niin voimmehan nukkua olohuonees kaikkikin. Emme voi.

Pääsiäislammas teurastetaan joka tapauksessa täällä, paras ryhtyä vain valmistautumaan.  >:(

Todettakoon että tällä iällä ei ole viisasta panna mitään varmaan talteen. Missä semmone varma talsi on, siellä on muutama joululahja?  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 31
« Vastaus #101 : 05.12.14 - klo:17:58 »
Tämä päivä on mennyt kuin siivillä.
Vaikka en olekaan lentänyt.
Nyt  :kahvi:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 31
« Vastaus #102 : 05.12.14 - klo:19:30 »
Minulla on edellisessä kohdassani virhe, pitää tietysti olla 25 litraa siemeniä. :039:

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään 31
« Vastaus #103 : 05.12.14 - klo:21:28 »
Viime talvelle tein uuden automaatin meijerikannusta ja se on toimiva, kun sinne mahtuu kerralla 25 kg jyviä.

Haepa tälle mallisuoja ja käynnistä tuotanto. Ostan heti.

Mt

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 31
« Vastaus #104 : 05.12.14 - klo:21:43 »
Ei onnistu, koska ei ole niitä kannuja. Mutta ihan totta, linnuilla pitää olla sitä ruokaa koko ajan, jos on ruokinta aloitettu. Me asuessamme kahta paikkaa tämän huomasimme. :039: