Kirjoittaja Aihe: Tänään 29  (Luettu 33563 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 29
« Vastaus #75 : 04.11.14 - klo:19:50 »
Kyllä kyllä...hyvää toivoisi heille...rukousaiheita  :eusa_angel: :eusa_pray:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 05.11.14 - klo:05:52 »
Pääsin yönvanhaksi, nukuin vähän kontallani käyden, kun piti olla varppeilla, että autohallin luiska olisi aamulla töihin lähteville ajokunnossa. Onhan se, lunta on tullut, mutta Huoltia sen poisti ja Merikosken Voiman tehot 16 kwa sulattivat loput. Saan napsauttaa kytkimen off-asentoon tunnin päästä. Pitää olla tarkkana kuin kettu pesällään - pääsivät huutelemaan aitiosta ensimmäisen lumisateen jälkeen, minua ei sellainen kiinnosta. Autonomisia osakkeenomistajiahan tässä ollaan olevinaan, mutta hommiin osallistutaan eri tavalla. Eihän tällaisessa isoa asiaa ole, kuin pitäisi kohorttinsa taistelukunnossa rintamalla.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #77 : 05.11.14 - klo:12:45 »
Nythän tämä muuttohomma alkaa olla vain itse muuttoa vaille valmis. Se tapahtuu ehkä 27. päivä. Tänään siirsin sähkön ja kävin Kelalla. Juttelin talkkarin kanssa loppusiivouksesta ja avainten luovutuksesta.

Fortumilla on hyvää ja miellyttävää asiakaspalvelua, josta Saunalahden kannattaisi ottaa oppia. Sutjakasti meni siirto eikä minkään pakkomyyntiä tapahtunut. Asiakkaalle annetaan tietoa lisäpalveluista, mutta mitään ei tuputeta vaan asiakas saa itse päättää, ottaako mitä. Minä en tietenkään ota mitään  :eusa_angel: Mulla tulee olemaan ylellisyysvarusteena kylppärin lattialämmitys, joka lisää vähäsen sähkölaskua. On siellä iso, lasitettu parvekekin ja astianpesukone  :D

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 05.11.14 - klo:15:27 »
Luppoisaa muuttoa, myyrä sinulle !  :eusa_angel:

On aina ilo huomata kun saa ystävällistä asiakaspalvelua.
Jää hyvä maku suuhun..ja mieleen.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 05.11.14 - klo:15:42 »
Meillä kirjastokäynti oli aika kuohuttava kun henkilökunta on pahoillamielin uhkaavasta lakkauttamisesta. Niinkuin olemme me kirjaston hyvien palveluiden käyttäjät myös. Tänäänkin siellä lasten puolella istui toistakymmentä päiväkotilasta turvaliiveissään, silmät kirkkaina ilm. odottaen satujen lukemista tms. Eivät nekään lapset tulevaisuudessa pääste viikoittain kirjastoon, jos koskaan sillä pääkirjastossa on toisenlainen meininki.

Kyllä rahvas purnaa, mutta virkamiehet lymyävät virkahuoneissaan ja suunnittelevat säästöjä.  Korkeapalkkaisia virkoa nauttivat, ja ehdotukset ja päätökset ovat vanhoja fraasikokoelmia.
Alas liiat virkanimikkeet !

Olen nyt barrikaadeilla. :075:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 05.11.14 - klo:15:46 »
 :seina: :voiei: :opettaa: :075:

No voihan nenä sentään.
Kirjasto on minun mielestäni niin tärkeä paikka että sen soisi pysyvän paikallaan ilman lakkautuksia.
Murr !!!!!

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 05.11.14 - klo:15:53 »
Pian soitan sekä pojalle että tytölle.
Kunhan ensin ehtivät saapua kotiin työstään.
Laitoin tytölle paksun nivaskan vakuutusasioiden kopsuja luettavaksi ja tulkattavaksi.
Hän ymmärtää niistä enemmän kuin minä ja saa tehdä reklamaatioita jos tarve vaatii.
Piti keittää kahvia.  :kahvi:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #82 : 05.11.14 - klo:15:56 »
Uimahallissa käynti...hyvältä tuntui ja sujui  :icon_biggrin:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 05.11.14 - klo:16:27 »
Ajelimme tänne V-heittoon. Luonto on kaunista katsella lumisateen tauottua, pehmeän näköistä ja pyöreätä. Mutta lunta oli tullut yöllä niin paljon, että juuri ja juuri kovaa vedättämällä pihaan pääsimme. Äkkiä tavarat sisään, tulet hellaan ja leivinuuniin. Sitten pötyä pöydästä rinnan alle ja lumitöihin. Kovin ovat käteni kipeänä, mutta oman työn arvo on 100 %.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 05.11.14 - klo:16:48 »
Do diin, do diin !
Nyt on kolme puhelua hoidettuna.
Ja viikonlopuksi...saan pojan  ja miniän osaksi aikaa tänne.
Tyttö ja vävy menevät isiensä luokse.  :eusa_angel:
Poika ja miniä menevät myös miniän kotiin.
Saan antaa lakkarasioita pojalle...hän tykkää marjoista, lakoista varsinkin.
No, kaikkihan meidän väestä nyt marjoista tykkää.

Itsekin söin aamupuuron päällä runsaasti tänäänkin mustaherukoita, vadelmia ja mansikoita.
Ja lisäsin vähän leseitäkin.
Kyllä on ihan herkkua vaikka on ihan tavis aamupuuroa.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 05.11.14 - klo:18:54 »
Tulin saunasta, vapaa tähtitaivas kattonani ja kuuma iho, nottei palele vaikka on jo yli 13 pakkasta. Lämmitys oli ok.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 05.11.14 - klo:20:46 »
Iltasella oli kuoroharkat ja sen jälkeen kuoromme oli mukana viikkomessussa.

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #87 : 05.11.14 - klo:21:29 »
Vesijumppa teki hyvää. Vaikka altaassa olikin ärsyttävästi kiilaava pariskunta, jota piti koko ajan väistellä (eivät edes yrittäneet pysyä suunnilleen omalla paikallaan), niin suihkussa juttelemaan tullut vanha töistä tuttu nainen piristi ja kompensoi ärsyyntymisen pois.

Tänään oli ilo pyöräillä, kun aurinko paistoi hohtavan valkoiselle lumelle, tiet olivat auratut eikä ollut liukasta. Pikkupakkanen on pukeutumiskysymys.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 05.11.14 - klo:21:35 »
Tänään iltapäivällä uimahallissa sain iloita väljistä olosuhteista, usein on melkoista ruuhkaa.
Vesijuoksuradalla rinnakkain maleksivat puheliaat mummelit kiristää pinnaa välillä..  :003:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 06.11.14 - klo:09:31 »
Miinus 18, pakkasusva lyhentää näkyvyyden ihan lyhyeksi, tuuletonta. Käymme Utajärvellä kaupantekotilaisuudessa. Säätietoni tuli vähän väärään osioon  :003:.