Kirjoittaja Aihe: Lehdistökatsaus osa 5  (Luettu 36074 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #60 : 01.01.15 - klo:11:59 »
Jospa kaikki menee hyvin. Netistä lehdet joudun lukemaan, kun painomusteesta tuli vaivoja.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #61 : 01.01.15 - klo:12:17 »
Omassa nuoruudessa, jolloin netistä ei tiedetty ja puhelintakin sai käyttää vain tarpeellisten asioiden hoitoon, pidettiin yhteyttä kirjeitse. Muistan äitini ihmetelleen, mitä ihmeen asiaa minulla voi olla kirjoittaa kirjelappua luokkakaverille, jonka näen joka päivä koulussa ja viikonloppuisen seuriksella.  :003:
Pyryharakka

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #62 : 01.01.15 - klo:14:11 »
Kirjeiden kirjoittaminen oli tärkeätä, sai ajatuksensa kootuksi rauhassa. Postin kautta odottelu otti joskus lujille, jos toinen "viiraili". Mutta sitten se "tuoksuva Ruusu sen viestinsä oli aikaiseksi saanut ja se postilaatikkoon oli tullut". Minulla oli myös nuorisoseurantalo yhdessä vaiheessa tärkeä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #63 : 12.01.15 - klo:08:22 »
Tämä aamun lehden artikkeli on mielestäni oikea veto piispa Matti Revolta.  :

http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/2015/01/12/piispa-matti-repo-toi-yhteisollisyyden-sanomaa-eripuraiseen-joutjarven-seurakuntaan?ref=uutiset-section-teaser-latestCurrent-teaserCategoryMain

p.s. Kohtaamispaikka ry on Kansanlähetys-vetoinen toimija. Ovat yrittäneet toimintaa myös Mukkulan kirkossa, mutta se kuihtui pois.
Joutjärvellä on pitkät perinteet tällaiseen johon aikanani kylläännyin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #65 : 15.01.15 - klo:16:56 »
Tämä taitaa olla alansa huippu

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kd-politikko-heinaluoman-homosympatia-vaikutti-vaimon-kuolemaan/1968558?pwbi=56dd1afb4877f5573fab22937a1507a9

Starczewski näyttäisi aloittaneen omalta osaltaan puolueensa vaalikampanjan tukemisen jo hyvissä ajoin ennen vaaleja. Nähtäväksi jää, miten sanoma uppoaa ..

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #66 : 15.01.15 - klo:18:28 »
Starczewski näyttäisi aloittaneen omalta osaltaan puolueensa vaalikampanjan tukemisen jo hyvissä ajoin ennen vaaleja. Nähtäväksi jää, miten sanoma uppoaa ..

...tai romuttamisen...

Mt

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #67 : 15.01.15 - klo:20:34 »

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #68 : 15.01.15 - klo:23:17 »
...tai romuttamisen...

Mt

Sarkasmia tavoittelin..  eihän nuo S:n jutut aivan täyspäisiltä kuulostaneet..

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #69 : 16.01.15 - klo:10:09 »
Nyt lienee paikallaan olla kansalaisrohkea ja tunnustaa, että po henkilöltä tuli sähköpostiini viestejä silloin, kun kävin muka omaa sotaani Israelin puolesta Gazan sodan aikana. Näinhän kävi muutamalle Annelillekin tuonnottain. Olen ne viestit aina heti deletoinut. Olen luterilainen ja körtti, että Raamattu aukeaa sellaiselta kantilta. Jos luette Oulussa haetun mieshenkilön kuulusteluihin sähköpostiviestiensä vuoksi, niin minä se olen.
En tiedä lakisäädöksiä: miten voin vaikuttaa, että minut poistetaan edellä mainitulta jakelulistalta. Tuleehan minulle lainatarjouksia, liity facebookiin-ohjeita ja sellaisia, että kyllä kestän tämänkin tilanteen.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #70 : 16.01.15 - klo:12:20 »
Ei tarvitse tulla  kaapista ulos. Meillä kaikilla on menneisyytemme.  :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #71 : 16.01.15 - klo:14:13 »
Ja upotettu meren syvyyteen... :eusa_pray:
Hyviä asioita toki voi muistella...ja kai virheistä pitäisi ottaa opiksi...
Mitähän täällä forkalla lukikaan yhdessä runossa....
Jotain...Menneisyydessä tapahtuneista asioista voi oppia...ellei elämä ole sokaissut...

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #72 : 16.01.15 - klo:14:25 »
Kirjoittelinpahan vain, ei asia minulle "rippiä" edustanut. Gazan sodassa po kaverilla oli kovasti tietoa, sellaista, mitä körtillä ei välttämättä ole, haluakaan. Tulipahan kantapään kautta opituksi, että Israelilla on Puolustajansa. Minä olen vain karavaanissa kulkeva koira. Saan seurata, että kuka tässä harmagedonissa pärjää.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6348
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #73 : 30.01.15 - klo:15:34 »
Jassoo, Kansan Uutisten verkkosivujen keskustelut siirretään Facebookiin. Heippa sitten, en aio mennä perässä  :039:.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Lehdistökatsaus osa 5
« Vastaus #74 : 30.01.15 - klo:18:35 »
Olen eri yhteyksissä inttää mylkyttänyt sitä, että Venäjä käyttää vuoteen -20 mennessä yli 500 miljardia euroa aseistuksensa kehittämiseen. Tänään oli taas artikkeli, missä mainitaan hommattavan 50 mannerten välistä ydinohjusjärjestelmää kyseisenä aikana. Moni epäilee, että Venäjällä ei olisi varaa tähän. Kyllä valtiolla on varoja, jos ei jaeta kansalle.