Kirjoittaja Aihe: Kevyttä musaa 20  (Luettu 33515 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #90 : 25.09.14 - klo:16:40 »
Kivoja ja hienoja muistoja.  :eusa_angel:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #91 : 25.09.14 - klo:16:47 »
Saarenmaan valssin tahdissa tanssin aikoinani häitäni. Olin vielä asepalveluksessa, mutta nappini eivät pahemmin kiiltäneet. Siviilipuvussa menin vihille (tosin jääkäripataljoonan vihreässä!?). Uralin pihlaja oli toinen sen ajan romanttisista valsseista.

http://www.youtube.com/watch?v=6s0qp1mSoUs

Wou wou wou !!!

Mäkin taisin suorittaa jonkun jääkäriarvon intissä, mut sit myös jotain muuta, siis rannikkojääkäri. Oli uimista sotimista, mut sit kun meistä tuli jotain, niin meni enempi tekniseksi ja mulla ihan kallioilla Auringon ottamiseksi.

Jääkäri luonnon nopein otus !!! Pois alta pelle soturit täältä tulee jääkärit. Vaseeeeen mars, yks toinen...
Wou penalta hieno muisto :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #92 : 25.09.14 - klo:16:49 »
Jääkärillekin löytyy marssinsa.  :eusa_angel:

Jääkärimarssi

http://www.youtube.com/watch?v=hURmOmTrNYA

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #93 : 25.09.14 - klo:16:49 »
Muistan armeijasta että mopo on metsän nopein eläin....konamies ei ole mikään vauhtikone... :003:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #94 : 25.09.14 - klo:16:50 »
Mutta jos gona konahtaa niin eikös silloin pidä totella ? :icon_eek:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #95 : 25.09.14 - klo:16:51 »
Niin kai se oli  :icon_biggrin:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #96 : 25.09.14 - klo:16:52 »
En ymmärrä paljoa mutta sen olen joskus kuullut että gonalla on tapana konahtaa.
Jotenkin assosioin sen silloin komentamiseen ja tottelemiseen. :039:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #97 : 25.09.14 - klo:16:55 »
Mutta jos gona konahtaa niin eikös silloin pidä totella ? :icon_eek:

Onkohan mallamme ollut myös intin käynyt?
Mua ainakin ois saanut käskyttää :)

Meille nuorille se ei kuitenkaan ollut muuta kun identiteetin etsimistä ja valmiita kuolemaan.
Synkintä aikaa elämässäni, kuten kait ISIS pojille nykyään, kun kukaan ei sano heille suoraan, että mitkä arvot on oikeat maailmassa 111

http://www.youtube.com/watch?v=b8JlTIo--CQ
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #98 : 25.09.14 - klo:16:57 »
Jaa mää vai ??  :icon_biggrin:

En ole inttiä käynyt mitä nyt muutaman kerran sotkussa niinsanotussa munkkikahvilla.
Olisihan se voinut kyllä olla kasvattava ja opettava kokemus.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #99 : 25.09.14 - klo:17:00 »
Käskyttämisestä tuli mieleen kun tyttö joskus sanoi mulle että älä äiti komenna mua koskaan imperatiivissa viemään esim. roskia vaan sano nätisti että voisitko viedä nämä. On jäänyt tälläinenkin mieleen.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #100 : 25.09.14 - klo:17:02 »
No niin, mutta, mutta, nyt toisiin puuhiin tästä.
Mukavaa iltaa toivottelen tälle ehtoolle. :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #101 : 25.09.14 - klo:17:03 »
Tjaah  :eusa_angel:
Mulla menee usein kuin vesi hanhen selässä..
ja sitten...aina tai ei koskaan...sitä ja tätä

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #102 : 25.09.14 - klo:17:15 »

Tohon aikaan, kun olin kyselevällä mielellä oleva hullu, niin olin tavannut jo monta vapaustaisteliaa, niin Afrikasta, Svabo kuin Nigaraquasta, Irlannista ja ties mistä, kun olin Köbenhavnin hippejä kommuunissa, jonne kaikki ääri ihmiset tuli. No tietenkään en nuorena kaverina tajunnut mistään mitä kukakin radikaalijutteli, mulle, niinkuin nytkin oli tärkeintä ihmisten sydän, kuten silloin.

Silloin kun tapasin enimmäkseen muslimiradikaaleja Mälmo saaressa ja rotusortua vastustavia ja ihan rakkaita näitä tanskalaisia radikaaleja joista vihaisimmat olivat Fifhty five jengi jota kaikki pelkäsi, mut heillä oli vaan huumekauppa silloin mielessä. Ei vapaustaistelu jenkkejä vastaan tai apartheimia.
Niin Irlantilaiset ja muut jotka hek. koht, tiedän vapausoturit olivat ihmisinä ihan niinkuin jokainen vastaantuleva ihminen.
Aina näillä vapaussotureila oli tarve rahaan tai piilopaikkaan mitä muistan noista pikkupoikavuosiltani.

Ihania ihmisiä kaikki.

Nyt jos ajattelen itseäni ja tota aikaa.
Olen vaan rivikristitty muistelen mennyttä aikaa ja elämä vaan jotenkin vilahti ohi ja en saanut sanottua sitä painavaa sanaa kaikesta joka olisi ollut,,, no sitäkään ei ole.

Ei sen puoleen psykopaattitappajiakin on tullut vastaan ja heihin ei minusta käy kuin luoti. Torbedo kun tulee, niin sitä ei pysäytä mikään. :)

Kaikesta noiden radikaalien hyvien ja huonojen ihmisten tapaamisesta, nyt vanhempana ja jostain syystä norsun muistin omaavana voisin sanoa, että taistelu jatkuu.
Kuten Che sanoi.

http://www.youtube.com/watch?v=hw5Mcye28BI





Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #103 : 25.09.14 - klo:17:24 »
 :)
Oonkohan ollut ihan körtti silloin nuorena pikkuipoikana kaikenlaisten radikaalien parissa.

Siis kun kyselin ja nää Afrikkalaiset radikaalit aina teki kysymyksiä mulle ja niillä oli hauskaa mun kustannuksella, vaikkakin mulla oli niin teräviä vatauksia, et he oli suu ymmällä useasti.

Siis kun tapasin näistä rakkaita afrikkalaisia ja muita radikaaleja Malm. öö kommuunissa olin ihan poika, mun siskoni vei mut niihin porukoihin isompana mukanaan.
Nyt jos oisin tajunnut sen minkä silloin, kun ne pojat otti mut pankkiin mukaan hakeen rahaa, et valkonen mukana ja radikaalirahaston rahaa saa ulos helpommin, niin osaisin suhtautua erilailla.

:) Ihan hyvät muistot kuitenkin terroristeista :)
 Jostain syystä mulla vaan norsunmuisti :)
Ja jokunen Herran antama lahja :)

http://www.youtube.com/watch?v=Q2wneBVssPc
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Kevyttä musaa 20
« Vastaus #104 : 25.09.14 - klo:17:38 »
Kaikki valta tekoälylle!