Kirjoittaja Aihe: Tänään 24  (Luettu 30959 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mt

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 24
« Vastaus #105 : 25.08.14 - klo:23:49 »
Vaikea ongelma vaivaa. Pitäisi kehitellä toimiva myyntisysteemi tekniselle ratkaisulle. Markkinoinnista aina selvitään, mutta aikaansaapa ja järkevä myyjä on harvinainen luonnonvara. Onneksi kuitenkin uusiutuva...

Mt

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #106 : 26.08.14 - klo:07:08 »
Myyjä kysyy: "Montako laitetaan?" Hyvä myyjä kysyy vielä: "Mitä muuta saisi olla?"

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #107 : 26.08.14 - klo:07:16 »

... ja asiakas vastaa: Noo, tuota... ei muuta.

🇫🇮

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #108 : 26.08.14 - klo:09:39 »
Lökösä laiskottelupäivä...matkakassin tyhjennys odottaa.. :039:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #109 : 26.08.14 - klo:09:46 »
Ole kuin kotonasi  :039:

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #110 : 26.08.14 - klo:09:59 »
Kiitos.... :039:
Yritetään...
Ja yritetään olla murehtimatta, vaikka moni asia painaa ja rassaa :icon_sad: :eusa_pray:
Olen vaan tällainen että asiat painaa, stressaa, uuvuttaa, pelottaa...
Mutta Isän kädessä uskon olevani kuitennii   :eusa_angel:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #111 : 26.08.14 - klo:12:08 »
Illalla Järvenpäärn kirkkoon Bach konserttin klo 20
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 26.08.14 - klo:16:53 »
Tuli käytyä uimahallissa, ihan hyvä tunnin liikuntarupeama, tosi vetreä ja hyvä olo tämän jälkeen,
mielikin virkistyy.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #113 : 26.08.14 - klo:19:03 »
Meinasin ottaa hetken levon kannalta niin tuli kolme soittoa peräjulkkaa.
No olin oikosena kyllä mutta lepo vielä odotuttaa...ja onhan toi kellokin jo melko paljon että vois levon siirtää yölle ja suunnitella...siis ainakin suunnitella lenkkiä ja ulokoilua...ainahan voi edes suunnitella, toinen asia viitsiikö tuonne tihkusateeseen itseään roudata.
No tietty aina voi pujeutua sääolosuhteiden mukaisesti.
mutta, mutta...voi olla että mukavuudenhalu saa voiton ja olla möllötän vaan sisätiloissa. :eusa_naughty:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #114 : 26.08.14 - klo:20:05 »
Suunnittelemme yöpymistä Sprite Alpinessa. Vein kaasupullon paikalleen tunti sitten ja napsautin kaminan päälle. Sinne pitää saada meikäläisten asukkien tuoksu. Kuivanee pikkuhiljaa, koska se on katoksessa. Sprite on siis pieni asuntovaunu.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #115 : 26.08.14 - klo:22:02 »
Illalla Järvenpäärn kirkkoon Bach konserttin klo 20

Olipa muuten hyvä konsertti. Suomalainen kamarikuoro oli laulullisesti loistava ja äänen voimakkuus oli uskomaton. Harvinaista herkkua
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #116 : 26.08.14 - klo:22:14 »
Onnea Sepposille. Innostuin haeskelemaan Fauren requiemia, kun kuoleennuttivat suosikkietsiväni Morsen ja siinä käyttivät tehostinmusiikkina. Paha mies lauloi oikein kauniisti bassoaarian ja kuoron otteet olivat nautittavia.

Tänään olen tilaillut erinäisiä kirjoja ja pelännyt jo etukäteen virtuaalisemppoja ja muita sillä sanovat, että Windows 8 ei sitten ole paras siihen, eikä kumma kyllä myöskään Firefox. Pähkäilen olisiko juttu helpompi ipadin kanssa, ja miten käytännössä se tehdään. Mikki ja kuuloketsydeemi on. Inhoan myös nettitenttiä epävarmoilla välineillä ja yhteyksillä vaikka ne muuten on hauskoja noin kokemuksina.  :'(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #117 : 26.08.14 - klo:22:18 »
Hie man tuskaisena ihmettelen saanko onnistumaan virtuaaliyhteydet seminaareihin. Kuulokkeet ja mikki on ja laajakaista tietty mutta pelottelevat että Windows 8 on epävarma. Ainahan se on epävarma. Myös Firefox kuulin.

Enkä ole näissä ollenkaan etevä. Mietin toimisiko iPadin kautta, mutta kuin.  :'(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
« Vastaus #118 : 26.08.14 - klo:22:26 »
Onnea Sepposille. Innostuin haeskelemaan Fauren requiemia, kun kuoleennuttivat suosikkietsiväni Morsen ja siinä käyttivät tehostinmusiikkina. Paha mies lauloi oikein kauniisti bassoaarian ja kuoron otteet olivat nautittavia.

Tänään olen tilaillut erinäisiä kirjoja ja pelännyt jo etukäteen virtuaalisemppoja ja muita sillä sanovat, että Windows 8 ei sitten ole paras siihen, eikä kumma kyllä myöskään Firefox. Pähkäilen olisiko juttu helpompi ipadin kanssa, ja miten käytännössä se tehdään. Mikki ja kuuloketsydeemi on. Inhoan myös nettitenttiä epävarmoilla välineillä ja yhteyksillä vaikka ne muuten on hauskoja noin kokemuksina.  :'(

Kiitokset onnitteluista ja Fauren Requiem on yksi kolmesta parhaasta. Käytän Chromea ja pikkukoneessa, jolla pärjäsin koko kesän mökillä on W8.1 käyttöjärjestelmä. Kyllä Skype toimii siinä aivan mainioisti, mutta erilailla kuin W7 järjestelmässä eli sitä pitää pikkuisen harjoitella. Luulen, vaan en ole testannut, että se on ihan sama juttu, jos sinulla on siinä Firefox. (Aina on ihmisiä, joiden mielestä se jota sattuvat käyttämään on parempi, kun eivät ole koskaan muuta kokeilleet)
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

• Vieras
« Vastaus #119 : 27.08.14 - klo:17:34 »
Auringon nousu tänään 5:34, auringon lasku tänään 20:29. Päivän pituus on 14h 55min.

(Ilmatieteen laitos, Joensuu)

Olen seuraillut päivän lyhenemistä ja reilun kolmen viikon päästä on syyspäivän tasaus.