Röntgenissä, sydänkontrollissa ja kaupassa. Sää on ihana ja kaunis

Omassa mittarissa +20 astetta (siihen on varmaan paistanut aurinko), tyyni ja melkein täysaurinkoinen. Ihmiset kaupungilla shortseissa ja t-paidassa. Huimausta vaan on joka päivä joko enemmän tai vähemmän. Tästä kyllä juteltiin lääkärin kanssa, olen ollut nyt pari päivää ilman Orloc merkkistä sydänlääkettä (beetasalpaaja), mutta verenpaine oli pompannut ylös, joten sovittiin sydänlääkärin kanssa, että jatkan sen ottamista. Marevankin joutaisi kuulemma periaatteessa jo pois, mutta tuli ongelmia, joiden takia sitä täytyy jatkaa elokuulle ainakin.
Vasen sydänkammio minulla oli jo ennen leikkausta laajentunut ja se puoli sykkii nyt jotenkin vaimeasti. Sen takia ensi kuussa EKG:n pitkäaikaisrekisteröinti eli Holter. Kanniskelen vuorokauden sitä yhtä mötikkää, joka rekisteröi sydämen tempauksia ja itse pidän päiväkirjaa tuntemuksista. Sitten vielä sydämen toiminnan gammakuvaus eli MUGA RAG

. Se on se isotooppitutkimus, jonka jälken ei saa mennä lähelle lapsia eikä raskaana olevia naisia. Mistä tietää, kuka nainen on raskaana?

On minulle tehty tällainen aikaisemminkin, mutta eri tarkoitukseen. Verenpainetta pitää alkaa seuraamaan väh. viikottain, joten on hankittava verenpainemittari. Omahoitoverenpaine mittauspaikkojakin kyllä on.
Siten on myös reumalääkkeen ja myöhemmin osteoporoosilääkkeen tiputukset tiedossa ja huomenna kaulan magneettikuvaus.
Et silviisiin, näillä mennään