Kirjoittaja Aihe: Tänään 18  (Luettu 30339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 18
« Vastaus #120 : 20.04.14 - klo:21:13 »
 :eusa_angel: :eusa_pray:

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #121 : 21.04.14 - klo:15:31 »
Kiitollisin mielin tästä päivästä.  :eusa_angel:
Ja koko pääsiäisen ajasta.
Ja rakkaista ihmisistä.

Mutta ennenkaikkea sovituksesta ja ylösnousemuksesta.
Iankaikkisuuden mahdollisuudesta jonka meille ihmisille avasi Jeesus, ihmeellinen Vapahtajamme.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #122 : 21.04.14 - klo:16:06 »
Kävelimme pari tuntia ja alkoi sadella. Tyytyväinenhän minäkin osaani olen ja kiitollinen.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #123 : 21.04.14 - klo:20:15 »
Lielahden kirkossa hieno konsertti, esiintyjät pitivät myös hyviä puheenvuoroja laulujen välissä.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 22.04.14 - klo:12:22 »
Huomasin että alan olla oikeasti täyskypsä eläkkeelle.  Oli kuopppaista siitä kun tämä epilepsia todettiin vaikka olin sama ihminen jo ennen toteamista ja alkais sulkeiset riittää.  Nyt kun määräyskirja päättyy sitä ei enää uusita, eikä kyseessä ole katkeruus eikä ylipäätään muu kuin hämmästyttävän korkea ikä (uhhh) ja tuo että en oikein siitä pitäen ole saanut pysyä yksissä tehtävissä. Mikset sä jää eläkkeelle. Voisiks tulla kun täällä on hirvee kaaos. Käviskö että hoitasit nyt tota noin niinkun kahden lääkärin potilaat kun se jäikin saikulle.  Ei kun se tuli saikulta, mutta koetetaan löytää sulle jotain hommaa.  Eikun voisiks mennä. Eikun voisiks hetipaikal tulla täällä on paniikki. No kuin sinä noin nopeasti tulit. Ei kun voisiks jäädä saman tien.    :icon_eek:

Tiedättekö, ihmiset.  Minä lähestyn ilmankin kunniallista eläkeikää, ja huomaan etten jaksa enää oikein todella.  Nyt aivan ensi kertaa väsyttää pahemmasti, vaikkei tässäkään paniikkipestauksessa sinällään mitään vikaa ole.   
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #125 : 22.04.14 - klo:13:19 »
Eläkeläisenä on lysti olla, tavoittelemisen arvoinen olotila....voi olla ja mennä miten tykkää...
ja vihellellä ja laulaa mennessään....Mitä nyt sairaudet, kolotukset ja saamattomuudet välillä
rassaa ja stressaa...jeps... :023:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #126 : 22.04.14 - klo:15:02 »
Eläke on elämäni paras homma, missä olen tähän mennessä ollut
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #127 : 22.04.14 - klo:15:18 »

Lielahden kirkossa hieno konsertti, esiintyjät pitivät myös hyviä puheenvuoroja laulujen välissä.

Lielahden kirkossa on tyttäreni esiintynyt körttikuoron mukana avustamassa messussa. Taitaa kuoro nykyisellään olla huonossa hapessa. Olin vaimoni kanssa noin vuosi sitten messussa, kun kuoro avusti.
Se oli erilaista niin kuin kaikki kirkot ovat omansalaisia, pieni kirkko, rockahtava nuori pappi ja vanhempi pappi.

🇫🇮

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #128 : 23.04.14 - klo:16:21 »
Auto pesty ja vahattu tänään...ja olikin jo sen tarpeessa.
Kummasti kirkastui ulkomuotonsa.

Jos oikaisisi seuraavaksi.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 23.04.14 - klo:16:32 »
Jos oikaisisi seuraavaksi.

Onko auto mennyt mutkalle?

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #130 : 23.04.14 - klo:16:37 »
 :icon_biggrin:

Oho.
Mulle sattuu toisinaan, useinkin pieniä, isojakin ajatusviboja.

Noo, voinhan oikaista auton kanssa yhdessä nokosille. :eusa_think:
Josko se sillä suoristuisi.
« Viimeksi muokattu: 23.04.14 - klo:16:42 kirjoittanut malla »

Poissa Saukkis

• ystäväkansaa
« Vastaus #131 : 23.04.14 - klo:18:06 »
Onko auto mennyt mutkalle?

Tai Malla meni autonpesupaikalta oikotietä.

Tänään on ollut liikunnallinen päivä, hyvän ystävän kanssa sauvakävelimme rivakasti toista tuntia kauniissa auringonpaisteessa ja navakassa tuulessa. Koska minun autoni on vasta huomenna menossa korjaamolle huolestuttavan ja koko ajan kovenevan räpä-räpä-äänen vuoksi, emmekä siis uskalla sillä ajaa, ajelin polkupyörällä sinne ystäväni luo toistakymmentä kilometria. Laiskan pääsiäisen jälkeen mukava liikkua. Olen kiitollinen ystävistä, joiden kanssa voi yhdessä liikkua.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 23.04.14 - klo:18:46 »
Niin tai näin.  :icon_cool:

Mutta auto kiiltää ja itsellä on hyvä olo.

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #133 : 23.04.14 - klo:19:12 »
Kävelyretki. Coche blanco y amigo sus perros, vapaa suomennos kuullusta "valkoinen auto ja ystävä koiriensa kanssa", ehkä. Foorumilla on tarkkoja henkilöitä.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #134 : 23.04.14 - klo:20:48 »
 >:(  Totean kyl että työssä olis sangen mukava tässäkin paikassa mutta nyt jokin kummallinen minua vain väsyttää liikaa.  Se on merkillistä.  Merkillistä perin. Tietysti minä jouduin lähtemään kun joku sanoi ettei rupea epileptikon kanssa ja taisi minua yksi käyttää vähän hyväkseenkin, mistä minä en tuomiopäivänä vastaa joten en minä sitä.  Aina joku toteaa parin viikon sisällä että hei Leena on irrallaan ja rekrytoi, mutta kuin minua nyt väsyttää ja pahoinvoinnittaa siis fyysisesti.

Oikein on mukava tiimi ja heillä on onnistunut työskentelymalli minä tunnen vanhastaan tämän pomomiehen ja hän keksii kaikkia hyviä juttuja.  Syönee naista tuo veivaaminen, koska tämä tunne että voimat vähenevät minusta piti tulla vasta siinä iässä kuin mitä vanhemmat nyt selittää minulle että heillä on.  Minä ne ajoin lääkäriin kaikilla hirmuisilla uhkauksilla, minä arvelen meneväni itekkin vaikka ehkei täs mitään tautia minussa ole.  

Ehkä minä vain vanhenin kun niin usein hyppäsin uuden puikkoihin, ja opettelin menemään.   >:(

Mitä ihmettä minä kuvittelen että Jumala ei ikimaailmas anna anteeksi jos kieltäydyn ottamasta vastaan hommaa kun ne soittaa ja sanoo että voisiks taas tulla? 
Onkohan se joku velvollisuuspäähänpinttymys? 
Minä sen hoitaisin pois kohta tästä.
Kutistaja aina etsii toisen, vaikka
minä säästäisin ne rahat  >:(

Enkä minä jaksa sitäkään. 
« Viimeksi muokattu: 23.04.14 - klo:20:53 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.