Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle  (Luettu 4491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« : 25.02.14 - klo:13:54 »
Nyt sitä löytyy

Tällä sivulla voit kysyä herännäisyyteen ja Herättäjä-Yhdistykseen liittyvistä asioista – Herättäjä-Yhdistys vastaa kysymyksiin mahdollisuuksien mukaan.

http://www.h-y.fi/1557-kyselevalla-mielella
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2578
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #1 : 26.02.14 - klo:00:12 »



  Hyvä näin! Jotenkin tämä on ollut ilmassa jo kauan. Lähtökohtaisesti kansanvaltaa ja tietoa lisäävä asia! :kahvi:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #2 : 26.02.14 - klo:03:44 »


 Lähtökohtaisesti kansanvaltaa ja tietoa lisäävä asia! :kahvi:



   Miksei loppupeleissä?


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #3 : 26.02.14 - klo:04:08 »


  Hyvä näin! Jotenkin tämä on ollut ilmassa jo kauan. Lähtökohtaisesti kansanvaltaa ja tietoa lisäävä asia! :kahvi:





   Miksei loppupeleissä?



   Mihin kansanvalta päättyy? Edustuksellisuuteen?


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #4 : 26.02.14 - klo:04:35 »

   Vastailen tässä nyt itse, kun tähän aikaan ihmiset nukkuu (vain me sudet ulvomme ja pöllöt saalistamme), ja Kalistajalla toimittajana on sellaiset työajat, että valvot myöhään ja nukut puolelle päivin - tai sitten päinvastoin, milloin mitenkin?:

Että kansanvalta olisi lähtökohta ja välttämättömyys. Kansa antaa äänensä edustajille, jotka käyttävät sitä seuraaviin vaaleihin, jolloin edustaminen on katkolla. Kysymys-vastaus -palsta antaa siis kansalle tietoa, jotta se voi äänestää tietoisesti eikä summanmutikassa. Valitsemiemme edustajien vastaukset ovat vain yksi tietokanava. Omat havainnot päätöksistä ja niiden seurauksista tuottavat lisää tietoa äänestyskäyttäytymisemme rakentumiseen.

Äänestämisen lisäksi edustajat usein toivovat kansan osallistuvan vaalikausien välissäkin. Ymmärrettävästi he toivovat rakentavaa kritiikkiä. Toisaalta reagoiminen yleensä on parempi kuin täysi hiljaisuus, luulisin. Omasta puolestani olen vaalinut heidän työrauhaansa, minkä asenteen taakse piilotan laiskuuttani.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #5 : 26.02.14 - klo:07:41 »
Onko Paavo Ruotsalaisen elämästä ja körttiläisten syntyhistoriasta suunniteltu koskaan elokuvaa ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mirjami

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #6 : 26.02.14 - klo:11:59 »
Jäi epäselväksi, vastaako Simo Juntunen tai kumppanit esitettyihin kysymysiin julkisesti? Kysyjä on siis anonyymi? Ja kysymys vastauksineen tulee tuonne näkyviin jossain vaiheessa?

Poissa Mirjami

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #7 : 26.02.14 - klo:12:14 »
Sanoppa muuta Riitta-mummi!

Itseasiassa mulla on näkemättä ne Viimeiset kiusauksetkin.

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #8 : 26.02.14 - klo:12:32 »
Jäi epäselväksi, vastaako Simo Juntunen tai kumppanit esitettyihin kysymysiin julkisesti? Kysyjä on siis anonyymi? Ja kysymys vastauksineen tulee tuonne näkyviin jossain vaiheessa?

Minusta siellä sanottiin, että kysyjänkin nimi tulee näkyviin, yhteystiedot eivät. Oletan, että vastaaja myös vastaa omalla nimellään.

Varmaan hyvä asia tuo kysymysmahdollisuus, koska saattaa olla, että monet ihmiset kyselevät samoja asioita eivätkä toimihenkilöt ehdi kaikkiin sähköposteihin kovin pian reagoimaan. Jos vastaus löytyy jo valmiiksi tuolta, ei tarvitse kysyäkään. (Siis edellyttäen, että palstan kysymykset ja vastaukset jäävät näkyviin - niin tulkitsin olevan.)
 

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #9 : 26.02.14 - klo:13:53 »
Minusta siellä sanottiin, että kysyjänkin nimi tulee näkyviin, yhteystiedot eivät. Oletan, että vastaaja myös vastaa omalla nimellään.

Varmaan hyvä asia tuo kysymysmahdollisuus, koska saattaa olla, että monet ihmiset kyselevät samoja asioita eivätkä toimihenkilöt ehdi kaikkiin sähköposteihin kovin pian reagoimaan. Jos vastaus löytyy jo valmiiksi tuolta, ei tarvitse kysyäkään. (Siis edellyttäen, että palstan kysymykset ja vastaukset jäävät näkyviin - niin tulkitsin olevan.)

Kaikki anonyymit on aika tarkkaan lopetettu häiriköiden takia. Vain omalla nimellä kirjoitetaan esim. kotimaa24.fi sivuilla
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mirjami

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #10 : 26.02.14 - klo:21:33 »
Jaha. Mulla olis ollut paljon kyseltävää. Jos Simon palstalla pitää kirjoittaa omalla nimellään, ei tuu kauppoja. En tule käyttämään tuota. Enkä minä ole häirikkö! Entä me arat kyselijät? Eipä taida olla muuta mahdollisuutta kuin jatkaa yksityisviestitse uskonkeskusteluita  :017:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #11 : 26.02.14 - klo:22:47 »
Jaha. Mulla olis ollut paljon kyseltävää. Jos Simon palstalla pitää kirjoittaa omalla nimellään, ei tuu kauppoja. En tule käyttämään tuota. Enkä minä ole häirikkö! Entä me arat kyselijät? Eipä taida olla muuta mahdollisuutta kuin jatkaa yksityisviestitse uskonkeskusteluita  :017:

Olet ymmärtänyt oikein ja ymmärrän kantasi, mutta kokemukset ovat karseat eikä niiden haluta toistuvan. Meilläkin saa kirjoittaa vain rekisteröitynyt henkilö. Kysyä saa keltä tahansa ja vastaus on mitä tahansa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6371
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #12 : 26.02.14 - klo:23:07 »
Entä me arat kyselijät?

Koetat löytää jonkun vähemmän aran, joka hoitaa kysymisen puolestasi nimellään?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #13 : 26.02.14 - klo:23:39 »
Koetat löytää jonkun vähemmän aran, joka hoitaa kysymisen puolestasi nimellään?

Mä olen sen verran yllytyshullu että taidan tällaiseen ilmoittautua, sensuuri kyllä pelaa munkin nimessä.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Kysymyksiä Herättäjä-yhdistykselle
« Vastaus #14 : 09.03.14 - klo:22:26 »
Pari kysymystä vastauksineen on jo julkaistu.

http://www.h-y.fi/1580-vastauksia

Ei mitään liirum-sun-laarumia, vaan ydinasioita. Kysymys ja vastaus on nopeasti luettu, mutta niissä riittää märehdittävää. Saatan palata asiaan parin vuoden kuluttua, mikäli olen siihen mennessä ehtinyt kypsytellä asiasta perustellun näkemyksen, jossa on jotain kertomisen arvoista. Tässä vaiheessa suhtaudun projektiin skeptisesti.

Mt