Olenko minä ainut tätä ketjua lukeva, joka on asian näin kokenut, kuten tuossa alustuksessani kirjoitin?
SeppoS ainakin ilmoitti, että ei ole tehnyt tuollaisia huomioita, joita alustuksessani kerron.
Sekin kiinnostaa, että onko niin, että kukaan muukaan ei ole tällaista huomioinut?
Huomioita, huomioida....

On päiviä jolloin huomio kykyni on heikko ja on päiviä jolloin huomioin tilanteita hyvin jopa liiankin hyvin, niin kuin nyt.
Mutta eräs puhelu menneenä päivänä herätti pohdintaa minussa, siis hieman.
Onko minussa tunnepuoli niin voimakkaasti pinnalla , vuorovaikutustilanteissa esimerkiksi vaikka tällä keskustelualueella, että toisten ihmisten eriävät mielipiteet aiheuttavat minussa "pahoinvointia"?
Vastaus on kyllä.
Miten on siis sinulla nimimerkki "karjalaisenkyösti"( tai kenellä tahansa)?
Oli körtti, urheiluseura, työyhteisö, pihapiiri jne. Aina tulemme syyttämään ja osoittamaan omaa hyvyyttämme ja toisten pahuutta.
Mutta kuka ihminen on loppujen lopuksi oikeassa, esimerkiksi syntisyys kysymyksissä?
Väitän, että sen vain tiedon tiedostaa ihminen itse ja Hän ja jos ei tiedosta, niin silloin ei mahdollisesti ole myöskään oma omatuntoa.
Ei viittitä, Urpo on hyvä körttikolportööri. Mielestäni me ei toisiamma vikoile, vaan kipuilemme yksinämme.
Oli hän hyvä tai huono, sillä ei ole minulle tällä hetkellä minun päivää suurta merkitystä.
ps.Kipuilemme yksinämme ja yhdessä., niin kuin tälläkin hetkellä internetin kautta.