Kirjoittaja Aihe: Tänään 13.  (Luettu 32057 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 13.
« Vastaus #60 : 14.11.13 - klo:18:41 »
Viikon verran taas podettu pientä flunssaa...
Tänään jaksoin kävellen käydä kuoroharkoissa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #61 : 15.11.13 - klo:12:35 »
Onneksi Finnairin lakonuhka poistui, vaikka pieni uhka jäi vielä jäljelle keittiöön. Päästään hoitamaan pojanpoikaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #62 : 15.11.13 - klo:15:13 »
Työhaastattelussa taas. Keskiviikkona kävin viimeksi. Olivat haastattelut kuin yö ja päivä: ensimmäinen ristikuulustelu, tänään jouduin itse nyhtämään juttua haastattelijoista.

Olisivat varmaan ottaneet minut, jollei olisi sitä ongelmaa, että olen vielä hetken töissä heidän asiakasyrityksessään, eli pitää miettiä suhdetoimintaa. Paikka kyllä kiinnostaisi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #63 : 15.11.13 - klo:23:57 »
Pirkkahallissa käsityömessuilla.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #64 : 16.11.13 - klo:07:43 »
Ihan aivoton olo. Flunssaako pukkaa ? Eilen paleli, tänään kutittaa kurkusta ja hiottaa. Voi ei ! Ensiviikolla saisi influenssarokotuksen. :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #65 : 16.11.13 - klo:07:53 »
Pimeää, pimeää.. se ajaa ikäänkuin tervaa aivoihin. Pojan poika Aaro suttasi isoa valkoista paperia mustalla vahaliidulla sanoen "minä piirrän pimeää".

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #66 : 16.11.13 - klo:09:21 »
Ei kerinnyt edellinen vilustumisflunssa kunnolla paranemaan...kun eilen messureisulla näköjään
taas vilustuin... :icon_sad:

Poissa 1944

• ystäväkansaa
« Vastaus #67 : 19.11.13 - klo:19:46 »
Pyhän Tuomaan kirkossa kuuntelemassa yleisöluentoa ja viulun soittoa. Teema "miksi VT:ssa kerrotaan niin paljon sodista" ja viulisti loihti välillä musiikkinsa suloa, hyvin sai irlantilaisen erityispiirteen esille. Minähän nyt olen tässä asiassa ihan tyvessä. Pitää näköjään googletella Ai:n kaupungin kohtaloa ja arkeologisia tietoja. Mukava olla mukana, oli meitä reilut 20 henkilöä.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #68 : 21.11.13 - klo:08:03 »
Käyn ottamassa influenssarokotuksen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #69 : 21.11.13 - klo:19:12 »
Hassua - kauppaan tuolla loskassa raahustaessani tuli autollaan vastaan tuttava, joka pysäytti minut. On saanut tarjouksen tässä samassa talossa sijaitsevasta asunnosta, ja kyseli millaista täällä on. Heitti minut sitten ostoksille, joten hyöty oli molemminpuolinen. Hassua sikäli että näin isossa kaupungissa on sentään muutamakin asunto kaupan, ja että olin ulkona juuri oikealla hetkellä.

Aamulla täydessä bussissa änkesi edellisen asuntoni pysäkiltä viereeni täti, jonka kokemuksesta tiesin vuolaasti selittävän vaivojaan kovalla äänellä ja kenelle tahansa. Päätin niellä harmistukseni ja kunnon kristityn tavoin kuunnella lähimmäistäni, eikä se sitten edes ollut vaikeaa.

Töissä kehityskeskustelu, mikä oli hassua kun työsuhteeni luultavasti ei jatku - kehity siinä sitten vielä loppuvuosi. Totesin sitten pomolleni, että hän on näinä vuosina mielestäni kehittynyt. Tuppaa tuo myönteisen palautteen antaminen unohtumaan, nyt muistin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #70 : 22.11.13 - klo:18:06 »
Tänään 50 vuotta JFK:n salamurhasta.
Muistan tapahtuman kuin eilisen päivän....

Poissa vasara

• ystäväkansaa
« Vastaus #71 : 22.11.13 - klo:20:42 »
Vremja tserkvi extra3   yotube.com...   Mäkimies Aatto Lamminmäki 8 x 3kk:n reissulla Siperiassa kirkkoa rakentamassa.... :icon_lol: :039:
Sanoitti mielestäni hyvin meidän muidenkin kirvrskristittyjen ja putkihurskaiden tunnelmia, kun olemme saaneet käydä tekemässä, mitä osaamme, muut ovat hoitaneet julistuksen.... Paisi Pelkosen Hannu Hyvinkään ex-kirkkoherra ja Pipliaseuran puheenjohtaja... Hän piti välillä rippikoulua ja kastoi ja saarnasi. Katolla häntä rupesi ahdistamaan ja luutaan maassa tarttui.... Noudettiin ambulanssilennolla työmaaltamme Udmurtiasta 2003.    
1996 veimme Uudet Testamentit IZEWSKIIN ja johanneksen evankeliumit kylään, johon kirkko rakennettiin ....

Nyt on  myös koko raamattu julkaistu tuolla sukukielellämme, jonka ortodoksimummot lauloivat kirkkorahat omaan kyläänsä Euroviisuissa.
« Viimeksi muokattu: 22.11.13 - klo:20:47 kirjoittanut vasara »

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #72 : 23.11.13 - klo:19:30 »
Brittien kansallisaarre, televsiosarja Doctor Who täyttää 50 vuotta!!! Tänään tulee yleltä juhlalähetys!  :023: Ihanaa on tuo brittiläinen huumori, jota myös Dr. Who:ssa rutkasti viljellään.

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #73 : 24.11.13 - klo:10:38 »
Olen tykännyt erikoisesta huumorista (Brittiläisestä) jo kauan aikaa; mm. Pytonimaisesta ja Doctor Whomaisesta. Mihinkä olen kiinnostunut? 
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Syterskalet

• aralla tunnolla
« Vastaus #74 : 24.11.13 - klo:11:37 »
Nyt on sopiva aika korjata maa-artisokkasato - ainakin täällä etelärannikolla.