Kirjoittaja Aihe: Urputustopic osa 12  (Luettu 26477 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #105 : 08.10.13 - klo:09:48 »
Olen nyt ollut muiden kanssa, joilla on sama sähköpostin loppu vanhentuneen ja huoltamattoman roskapostisuodattimen takia sähköposti ryöpyn alla. On inhottavaa siivota niitä turhia pois päiväkaupalla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #106 : 08.10.13 - klo:10:19 »
Olen nyt ollut muiden kanssa, joilla on sama sähköpostin loppu vanhentuneen ja huoltamattoman roskapostisuodattimen takia sähköposti ryöpyn alla. On inhottavaa siivota niitä turhia pois päiväkaupalla.

Piti lukea monta kertaa. Siis sähköpostissasi on vanhentunut ja huoltamaton roskapostisuodatin. Sähköpostissasi tulee normaaleihin saapuneisiin paljon roskapostia.

Olen kuvitellut, että sähköpostiin tulevat kaikki postit, mitä sinne on lähetetty. Roskapostit menevät automaattisesti roskapostikansioon vai onko niin, että sähköposti voi eliminoida roskapostit niin, ettei se edes ota niitä vastaan.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #107 : 08.10.13 - klo:11:21 »
Piti lukea monta kertaa. Siis sähköpostissasi on vanhentunut ja huoltamaton roskapostisuodatin. Sähköpostissasi tulee normaaleihin saapuneisiin paljon roskapostia.

Olen kuvitellut, että sähköpostiin tulevat kaikki postit, mitä sinne on lähetetty. Roskapostit menevät automaattisesti roskapostikansioon vai onko niin, että sähköposti voi eliminoida roskapostit niin, ettei se edes ota niitä vastaan.

Operaattorin sähköpostisuodatin siivoaa suurimman osan roskapostista. Näin et näe sitä ollenkaan. Vain harva niistä tulee sinulle asti, onneksi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33861
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #108 : 08.10.13 - klo:11:23 »
Täällä meidän alueella, Kilpiäinen-Karjusaari, on liikkeellä koirien myrkyttäjä. Lihapalaan on pantu sisään rotanmyrkkyä vahvempaa tappavaa ainetta.
Yksi koira on kuollut, toinen on klinikalla. Kuollut koira on Viikissä ruumiinavauksessa.

Tieto leviää facebookissa, sain lapsenlapselta tiedon puhelimitse. Remmissäkin kulkevan koiran kanssa on oltava nyt tarkkana, jos myrkkypalat ovat niiden saatavilla, etteivät pääse hotkaisemaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #109 : 08.10.13 - klo:15:48 »
Ottaa aivoon tuollainen sairas eläinystäviemme vainoaminen. Jospa siellä joku, jotain, josta edelleen, keksisi. Mitähän laki sanoo moisesta? Olen seurannut Australian eläinohjelmia, siellä ei tuollainen peli vetele yhtään.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #110 : 08.10.13 - klo:16:02 »
Ottaa aivoon tuollainen sairas eläinystäviemme vainoaminen. Jospa siellä joku, jotain, josta edelleen, keksisi. Mitähän laki sanoo moisesta? Olen seurannut Australian eläinohjelmia, siellä ei tuollainen peli vetele yhtään.

Minusta tuo kuuluu samaan sarjaan kuin pyromaanit ym viallisest
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33861
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #111 : 08.10.13 - klo:16:13 »
Ihmeen nopeasti on koiranomistajien- ja ystävien puskaradio tiedottanut. Kaikki koiraa taluttavat tuntuvat jo tietävä, vaikka sanaakaan ei ole ollut iltalehdissä tai alue-uutisissa, eikä paikallislehden nettisivuilla.

Monenlaista vihaa on liikkeellä, lintujen syöttäjiäkin haukutaan lehden yleisöpalstoilla.

Pitäkää huolta luoduistani, sanoo Sanakin. Kuka pitäisi huolta näistä ihmispoloisita jotka ovat vihaa ja katkeruutta täynnä ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33861
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #112 : 08.10.13 - klo:16:27 »
Ainoa vastaus on lie tässä:

http://www.youtube.com/watch?v=Ogmj8CNbq50

Eero Sinikannel lauloi keväällä meidän messussa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #113 : 09.10.13 - klo:13:10 »
Eilisiltainen veisuuilta jäi väliin.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6353
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #114 : 11.10.13 - klo:00:20 »
Hain taas töitä koko illan. Tai siis eilisen illan, ja oikeastaan työllisyyskoulutukseen, mutta on se työtä kun siihen kuuluu harjoittelujakso, joskin palkaton sellainen.

Tuntuu jotenkin kohtuuttomalta, että kokopäivätyön jälkeen ei saa illallakaan levätä, kun pitää hakea töitä ja kehittää ammattitaitoaan.

Se vielä tuntuisi kohtuulliselta, jos näistä "iltatöistäni" koituisi varmasti jotain ansiotuloja, mutta kun työnsaanti on yhtä arpapeliä, ja koko vaiva menee niin usein hukkaan.. Kohta tuntuu oikeasti, että en jaksa enää yrittääkään, vaan heittäydyn muiden elätettäväksi.

(Minulla on siis työsuhde päättymässä taas vuodenvaihteessa, eikä jatkosta mitään tietoa.)

« Viimeksi muokattu: 11.10.13 - klo:00:24 kirjoittanut öppiäinen »
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #115 : 28.11.13 - klo:13:23 »
Kaukaa piti tämäkin ketju hakea :icon_sad:

Mikähän siinä on kun usein juuri täällä foorumilla käydessä koneeni rupeaa takkuamaan...
Täällä on varmaan sellainen ulosheitto-ohjelma mikä aktivoituu kun joku ei täytä mittaa tai töpeksii...

Kyllä minä olen aamulla mielestäni ihan oikealla jalalla noussut ylöskin...ja hyvin nukuttu yö takana...
Kyllä elämä tästä taas iloksi muuttuu... :023: :039:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #116 : 28.11.13 - klo:13:43 »
Kaukaa piti tämäkin ketju hakea :icon_sad:

Mikähän siinä on kun usein juuri täällä foorumilla käydessä koneeni rupeaa takkuamaan...
Täällä on varmaan sellainen ulosheitto-ohjelma mikä aktivoituu kun joku ei täytä mittaa tai töpeksii...



Kunpa saisikin tuollaisen ohjelman. Missä niitä on myynnissä?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #117 : 28.11.13 - klo:14:51 »
Minäkin lienen niitä renkutuksiani soitellut liikaa. Joku on päättänyt jossain, että Jormalle riittää, vissiin.. :017:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6353
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #118 : 28.11.13 - klo:15:11 »
Kaukaa piti tämäkin ketju hakea :icon_sad:

Mutta sehän on hyvä, jos ei ihmisillä ole mistä urputtaa!

Lainaus käyttäjältä: vn
Mikähän siinä on kun usein juuri täällä foorumilla käydessä koneeni rupeaa takkuamaan...
Täällä on varmaan sellainen ulosheitto-ohjelma mikä aktivoituu kun joku ei täytä mittaa tai töpeksii...

Minulla taas tämä foorumi toimii paremmin kuin suunnilleen mikään muu mitä koneellani teen.  :icon_cool:. Mitä siitä sitten voidaan päätellä?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21734
Vs: Urputustopic osa 12
« Vastaus #119 : 28.11.13 - klo:17:00 »
Päättely lienee se että on selvästi havaittavissa kuka pitäisi heittää ulos ja ketä taas ei... :icon_eek: