Hyvää iltaa ja iloista vappua

Foorumikin näköjään vielä voimissaan, eipä ole tullut luettua.
Mt:lle heti kärkeen näin vappuna, muistaakseni haikaillit tietoja monesta kommunistipuolueesta vappumarsseilla. Ok. SKP:n varmaan tiedätkin, eli on vanhan kommunistisen eli marxilaisen puolueen jatkaja eli ei siitä enempää, KTP (Kommunistinen työväenpuolue) on marrxilais-lenininisten puolue eli minun mielestä ainoa oikea kommunistinen puolue asioista olen tänään väitellyt enemmänkin. Tosin kannatus on niin pieni, että pakko on jättää Lenin mukaan ottama väkivaltainen vallankumous pois.

Kolmas. Suomen Työväen Puolue on meille kaikille kommunistelle hämärän peitossa.
Hauskaa ja iloista vallankumouksen elähdtttämää vappua kaikille körttiläisille.
ps. olion äsken mukavassa seurassa monen lajisten kommunistien, vasemmistolaisten muitten, hippien, ja erinäköisten kansaisaktivien seurassa nautiskellen erilaisia aineita
PS. Minulla oli tietysti Highland Bird puteli (se, jossa on maakotka etiketissä).

*
On ollut hienoa ja opettaista juhlia työväen juhlaa terävässä vasemmistolaisessa seurassa, toivon kaikkea hyvää mukana olleille körttiläisille, ortodokseille ja kahden eri koulukunnan kommiunisteille sekä miedoille

vasemmistolaisille.