Kirjoittaja Aihe: Matkustaisitko - ?  (Luettu 3000 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Matkustaisitko - ?
« : 30.06.12 - klo:21:44 »
Lähtisikö körttikansa tutustumaan Italian kauneuteen?  Ajattelen aika valmiiksi pakerrettua suunnitelmaa;  edulliset hotellivaraukset etukäteen, ja samoin tietenkin opastuskierrokset. Voitaisi lenmtää Venetsiaan, yöpyä siellä muutaman yön ja käydä katsomassa Markuksen katedraalia, mutta yhtä mahdollista ja helpompaakin olisi viettää viikko Assisissa ja tutustua seudun keskiaikasisiin kyliin...  vähän kuin väki tahtoo. 

Koetettaisiin järjestää reissua solidaarisuusperiaatteella jotta kenenkään taloudellisiin vaikeuksiin ajautuneen ei tarvitsisi jäädä siksi pois että budjetti pettää...   kun hän ensin tekee yhraukset omalta osaltaan.  Pidettäisiin siellä päivän hetkirukoukset ja veisattaisiin, ja iltaisin seurat.

Pena me tarvittaisiin...  kuka toinen tietää yhtäläisesti niistä maalauksista... Seppos voisi olla matkanjohtaja vaiks mt:n kanssa...    minä hoitaisin kaikki kipeytyneet... tällainen vaatii paljon, mutta kukapa tahtoisi ja millä ehdoilla? 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Matkustaisitko - ?
« Vastaus #1 : 01.07.12 - klo:09:24 »
 >:(  Ei matkustaisi.

Noh, tervetuloa poikkeen Leenan ekumeeniseen majataloon Assisiin. Umbrian seuraliike alkaa toivoakseni kukoistua. Kuka lähtee?  Minä sitten sieltä kirjoittelen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #2 : 01.07.12 - klo:10:39 »
Unelmissani matkustan Assisiin ja muuallekin. Lukeminen ja maisemakuvat oikein kiihoittavat. Esteenä on lentopelkoni ja symbioosi jossa elän ja joka on minun hoidettavani. :051: sävelten siivin.   http://www.youtube.com/watch?v=P3u2hjY__Dc&feature=related
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #3 : 03.07.12 - klo:19:34 »
Osta symbioosille lentolippuja tai käske ostaa, lentäminen on turvallisempaa kuin muu liikenne.  Samahan se miten korkealta kuollessaan putoaa.  

Ennen aina ravasin Lapissa, nyt on iili päällä.  Syksyllä on taas matka ja toinenkin ja lapsi numero 1 muuttaa Saksaan loppuopiskelemaan, eli jos minä pystyn muutan valmiiksi Assisiin...  sieltä menen Milano-Ravenna-Venetsia - takasisin Assisiin - Israeliin körttimatkalle saamaan ohjus päähän - Saksaan - poiketen Wieniin - Assisiin... Jos lapsi numero 3 alkaa ikävöidä tulipalon keskeltä Suomeen menen Coloradosta hakeen sen.  

Kuka lähtee piteleen pystyssä jos tulee kohtaus?  

Otetaan edulliselta kannalta   :109:. Halpalentoja sekä makuupussi.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #4 : 05.07.12 - klo:11:31 »
Kotimaanmatkailemme Fiskarsin kautta Kemiöön ja takaisin. Siinä sitä onkin . Maaliskuussa pääsin Raumalle ja kerran ajeltiin mökille Lammin Evon kautta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)