Kirjoittaja Aihe: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...  (Luettu 7321 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8436
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #15 : 20.07.11 - klo:22:23 »
Tuli mieleen tosi juttu tuosta samoilla kaduilla kävelemisestä. Yksi nuori ja neiti diakonissa oli kävelemässä Helsingin Kalevankatua alusta lähtien kun melkein heti hänen eteensä tupsahti ovesta nuorimies. he kävelivät pitkän kadun melkein päähän kun nuorukainen kääntyi poikkikadulle ja diakonissalaa oli matka samaan suuntaan. Silloin nuorukainen kääntyi ympäri ja kysyi kuinka pitkään aiot oikein seurata minua. aina sanavaalmis neitsykäinen vastsi, että lopun elämääni. He ovat edeleen naimisissa keskenään.

Olipa onnellinen loppu.
En silti suosittelisi menetelmää ainakaan, että mies seurailisi.

Vaikka tiedä nyt tässä miten kuka kenetkin löytää? Varmaankin tapauksia on mitä erilaisempia. Sitten toiset ei löydä ketään vaikka tekevät mitä.
Kuka mitenkin ja mitä kukakin, mutta onneksi ihmiset löytää toisensa.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #16 : 25.07.11 - klo:20:22 »
Minua jurppii kun en saa kuria naapurin teini-ikäisiin poikiin. Vanhempia ei ole näkynyt muutamaan viikkoon ja ovat ulkomailla mökillä. Riemu jatkuu aamuun ja ajellaan kaljapäissä. Kaikilla, jotka ovat paikalla on ovet ja ikkunat kuumuuden takia auki, joten pienikin meteli ja mopon kaasuttelu pihalla kuuluu. Ensikerralla soitamme poliisin paikalle rauhoittamaan. Ei ole muita konsteja kuin virkavalta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #17 : 25.07.11 - klo:20:33 »
Kaljapäissä ajeluun pitäisi mielestäni kyllä kutsua poliisi jo ihan ensimmäisellä kerralla. Parempi että jäävät kiinni nyt kun vielä on kyse vain moposta!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #18 : 25.07.11 - klo:20:59 »
Kaljapäissä ajeluun pitäisi mielestäni kyllä kutsua poliisi jo ihan ensimmäisellä kerralla. Parempi että jäävät kiinni nyt kun vielä on kyse vain moposta!

Olemme olleet siitä poliisin kanssa yhteydessä, mutta kun emme tiedä minne menevät eivät ole vielä jääneet kiinni. Vanhemalla on auto ja nuoremalla mopo. Olen hallitksen puheenjohtaja ja joudun tähän inhottavaan soppaan kun vain käyn kotona. Tänään estin vanhempaa poikaa lähtemästä autolla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #19 : 26.07.11 - klo:08:39 »
Huh huh. Onpa kinkkinen tilanne! Tsemppiä vain taisteluun naapurinpoikien kanssa!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #20 : 26.07.11 - klo:09:29 »
Ostivat asunnon keväällä, joten kokekuksia pitkältä ajalta ei ole. Vappuna muuttivat ja nyt jo riittää. Kysessä on luonnollisesti uusperhe. Biologisesta isästä en tiedä kuin sukunimen.

Kun tämä rivitalo, jossa ei ole täällä hetkellä yhtään vuokralaista, on ollut kuin lintukoto ilman ongelmia. Nämä ovat ihan suomalaisia ja isäpuoli on jopa ruotsinkielinen. Edelliset vuokralaiset olivatkin sitten tunnettujen huumejakelijoiden hyviä tuttuja ja omistaja potki heidät heti pois. Huolia tuli pienessä ajassa liikaa ja isäntäväki asui pari vuotta Lontoossa.
« Viimeksi muokattu: 26.07.11 - klo:09:57 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #21 : 26.07.11 - klo:09:43 »
Kerran kokeiltu asia.

Erään tuttuni naapurissa oli huumehörhö khakinpurija.
Kun kaverini oli käynyt sanoon jotta äläpäs ajele pöllyissä kun on lapsiakin piha-alueella.

Vastaus oli ollut " olet rasisti !"
Hepun vaimokin oli räyhännyt ja sanonut kaverilleni " tyypillinen suomalainen paska jolla ei s....  ja sekaantuu toisten asioihin "

No kaverini pieni heiveröinen ei uskaltanut puuttua ison jengin hommiin sen jälkeen, kunnes nuo lakien yläpuolella olevat ajoi kaverini koiran päälle ja se ilmoitti mulle missä mennään.

Lähin käymään etelä-suomessa ja ostin koirapannan matkalla.
Seuraavana päivänä nakkasin pannan noiden räyhääjien autoon ja ooteltiin kun ne iltapäivällä heräilee.

Heräshän ne ja taas jokailtainen souvvi ja autolla ajelut.
Soitin eräälle tutulle poliisille, pyysin käymään ja annoin  "palikan" käteen.
Oli se auto löytynyt ja sain pannan takaisin ja huumehörhö sai jotain ajelustaan.

Sitä en kysynyt rikoinko lakia jotenkin ?  Ehkä rikoin joten tämä ei ole neuvvo, mutta kovasti ne poliisit ainakin virnuili ja naurahteli kun pannan palauttivat vaivihkaa.    ; )

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #22 : 26.07.11 - klo:10:07 »
Pieni lisäys siis koiran TUTKAPANTA.     
Pitäs tarkastaa aina mitä kirjoittaa.  ; )

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #23 : 26.07.11 - klo:20:13 »
---

Lähin käymään etelä-suomessa ja ostin koirapannan matkalla.
Seuraavana päivänä nakkasin pannan noiden räyhääjien autoon ja ooteltiin kun ne iltapäivällä heräilee. ---



Oliko huumeveikkojen auto auki?  Laitoitko tutkapannan auton sisään vai kiinnititkö sen ulos? Mihin laitoit pannan?

Olisi nimittäin monta kertaa tehnyt mieli tehdä jotain vastaavaa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #24 : 26.07.11 - klo:20:35 »
En viiti sannoo miten tein kun saatto olla luvatonta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #25 : 26.07.11 - klo:21:17 »
Tiedän että jo 1990-luvulla löydettiin varastettu auto hansikaslokeroon jääneen päällä olevan kännykän avulla. Käytettiin tukiasematietoja hyväksi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #26 : 28.07.11 - klo:22:49 »
Se ei nyt ärsytä, potuttaa kun pudotin kameran ja sen toiminta loppui siihen. Objektiivi ei enää liiku ja nykyään mitään ei kannata korjata eli taas menee rahaa aivan turhaa. Oma moka, ei voi edes kiukkuilla kenellekkään. Otin avoimesta repusta huolimattomasti kiinni ja päälimmäisen ollut kamera putosi lattialle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #27 : 28.07.11 - klo:23:19 »
Se ei nyt ärsytä, potuttaa kun pudotin kameran ja sen toiminta loppui siihen. Objektiivi ei enää liiku ja nykyään mitään ei kannata korjata eli taas menee rahaa aivan turhaa. Oma moka, ei voi edes kiukkuilla kenellekkään. Otin avoimesta repusta huolimattomasti kiinni ja päälimmäisen ollut kamera putosi lattialle.

Harmi, jos ei voi korjata ja takuuta ei ole/ei ole voimassa.

Ajelin kerran lämpimänä kesäyönä yölaulajaretkellä ikkunat auki ja kiikarit oli etupenkillä. Ilmeisesti siitepöly tukki okulaarien tarkennuksen eikä pyörä kääntynyt mihinkään. Sitten koitin kääntää sitä liian kovakouraisesti ja se alkoi pyöriä itsestään. Kiikarit lähti liikkeen kautta Helsinkiin takuukorjaukseen ja tulivat samaa tietä takaisin. Vaikka eivät mitkään huippukiikarit olekaan niin takuu on kuitenkin 30 vuotta. Jos en nyt muista väärin niin jossain Swarovskin kaukoputkimallissa olisi ollut elinikäinen takuu niin kuin Rolls-Roycelle annetaan.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #28 : 29.07.11 - klo:09:48 »
Se ei nyt ärsytä, potuttaa kun pudotin kameran ja sen toiminta loppui siihen. Objektiivi ei enää liiku ja nykyään mitään ei kannata korjata eli taas menee rahaa aivan turhaa. Oma moka, ei voi edes kiukkuilla kenellekkään. Otin avoimesta repusta huolimattomasti kiinni ja päälimmäisen ollut kamera putosi lattialle.

Älä hyvä mies häpäise ikuisten poikien sukukuntaa. Ajattele, miten hauskaa, joudut ostamaan uuden kameran, joka on paljon entistä parempi, eikä kukaan voi irvailla vekotinhulluudesta.

Mt

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Minua sitten ärsyttää, kun se taas...
« Vastaus #29 : 29.07.11 - klo:10:16 »
Älä hyvä mies häpäise ikuisten poikien sukukuntaa. Ajattele, miten hauskaa, joudut ostamaan uuden kameran, joka on paljon entistä parempi, eikä kukaan voi irvailla vekotinhulluudesta.

Mt

mt puhuu aina viisauksia. Kun tänä'än kuulin, että omavastuuni on vain 30€, mieliala sai äkkikäännöksen. Minulla on ennestään Tamronin putket Canoniin 300-75 ja 80-28 ja voi olla että järkkäri kuume iskee. Täytyy miettiä, valinnan varaa on.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi