Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään...2  (Luettu 38743 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #75 : 08.05.11 - klo:02:30 »
Havaittu körttipuvun  palasien harsiminen erittäin hyväätekeväksi puuhaksi.

Tavattu sisko ja koko perhe oopperassa.

Jatkettu harsimista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Jampe

• ystäväkansaa
« Vastaus #76 : 08.05.11 - klo:17:12 »
Tältä vuodelta vihoviimeisetkin opintosuoritukset palautettu ja ensi lukuvuoden läsnäoloilmoittautumisetkin tehty.  :icon_cool:

Mielestäni olena ansainnut kupin kahvia ja seuraava projekti johon ryhdyn, on veneen tervaus!  :kahvi:

Kesä alkoi!
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 09.05.11 - klo:08:42 »
viikonloppu sujui mökillä pihaa siivotessa, kotaa rakentaessa (lähinnä isompi miesväki) ja äitienpäivänä appivanhempien kanssa seurustellessa. Mutta ennen kaikkia auringosta nauttien , hyvää ruokaa syöden ja saunoen!

Paikalla seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #78 : 09.05.11 - klo:08:47 »
Tänään lähdetään mökille, mutta onneksi ei tarvitse luopua nettiriippuvaisuudesta sillä mökilläkin on internet.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 09.05.11 - klo:13:23 »
Sukututkimusseuran nokkamies haki pyynnöstäni pois Siirtokarjalaisen tie kirjasarjan. 4 kpl, n. 20 kg, ja kirjahyllyyn tuli tilaa liki puoli metriä.

Saimme hyvän mielen molemmat, seura ja minä. Minä olen niistä tutkimiseni tutkinut eivätkä olleet enää luovuttamattomat. Isän ja äidin muisto elää
vaikka kirjat menivät.
...
Toinen arvokas tekoni tänään oli vaatehuoneen tyhjennys, luovutettavien vaatteiden pois pano. Kelvollisten tuuletus ja uudelleen järjestely. Tilaa tuli taas, mutta piankos se on taas täynnä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 09.05.11 - klo:14:03 »
Ensimmäinen Suuri Ampiaistaistelu saatettu menestyksekkäästi voittoon, ja pistiäiselukka tärskäytetty muussiksi.

Piti ostamani heti aamusta mustaa polyesterilankaa ja jatkaa körttipuvun ompelemista. Iski kirjoituskiihko, joten minä sen langan ostan aivan kohta. Sadetta vaatii tarkkuutta ja niinpä Leena keskittyy. 

Se tekee hyvää- keskittyminen!  . Jo sen kertaaminen että tuosta noin ja tämä seuraavaksi. On, kuin menneitten polvien rukoukset saattaisivat, kun työskentelee sen äärellä!  Ainakin itsen on helppoa keskittyessään rukoilla.  Harsin hiljaa, ääni on mennyttä mutta ajattelin monia rakkaita siikkareita, kun kristityn on nimi mulla, ja ah, herää sydämeni, ja sitä: maan multa ei armoa peitä.

Hyväätekevä kokemus.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #81 : 09.05.11 - klo:16:59 »
Tänään tulin viikonlopun jälkeen taas foorumille ja siinä tunnen tehneeni pahan virheen. Tunnelma on haudanvakava; ilo ja hauskuus, joita täällä ennen tunsi, ovat poissa. Ilmeisesti jotkut foorumilaiset määräävät nyt, mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Pitäisi olla "asiaa".  Olen jonkin verran lueskellut näitä ns. vakavampia ketjuja ja aika tekosyvällistä näyttää pääosin olevan. Jokainen yrittää keksiä niihin edes jotain sanottavaa, vaikka sitä ei tunnu olevan. No, tyylinsä kullakin.

Olen näistä jutellut parin muunkin kanssa ja samat tuntemukset on heilläkin. Tulee vähän "anteeksi että olen olemassa ja kirjoittelen täällä" fiilis.

Mutta, minä aion nauttia kesästä ilman foorumia ja sen pääosin ylimielisiä ihmisiä. Pitäkää fooruminne!

t. pinnallinen

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #82 : 09.05.11 - klo:18:35 »
Tänään tulin viikonlopun jälkeen taas foorumille ja siinä tunnen tehneeni pahan virheen. Tunnelma on haudanvakava; ilo ja hauskuus, joita täällä ennen tunsi, ovat poissa. Ilmeisesti jotkut foorumilaiset määräävät nyt, mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Pitäisi olla "asiaa".  Olen jonkin verran lueskellut näitä ns. vakavampia ketjuja ja aika tekosyvällistä näyttää pääosin olevan. Jokainen yrittää keksiä niihin edes jotain sanottavaa, vaikka sitä ei tunnu olevan. No, tyylinsä kullakin.

Olen näistä jutellut parin muunkin kanssa ja samat tuntemukset on heilläkin. Tulee vähän "anteeksi että olen olemassa ja kirjoittelen täällä" fiilis.

Mutta, minä aion nauttia kesästä ilman foorumia ja sen pääosin ylimielisiä ihmisiä. Pitäkää fooruminne!

t. pinnallinen

Älä ota liian vakavasti. Minä en ole jaksanut edes lukea kunnolla näitä keskusteluita. Olen vain ajatellut, että jos jotkut haluavat vääntää joistain asioista, niin siitä vaan. Sen kuin ohittaa jutut ja sillä siisti. Kieltämättä kukaan ei ole kauheasti jaksanut innostua näistäkään kevyemmistä juttuista. Ehkä se on tämä kevät, kun on niin paljon muutakin ajateltavaa.
t. toinen pinnallinen
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 09.05.11 - klo:18:43 »
Tänään tulin viikonlopun jälkeen taas foorumille ja siinä tunnen tehneeni pahan virheen. Tunnelma on haudanvakava; ilo ja hauskuus, joita täällä ennen tunsi, ovat poissa. Ilmeisesti jotkut foorumilaiset määräävät nyt, mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Pitäisi olla "asiaa".  Olen jonkin verran lueskellut näitä ns. vakavampia ketjuja ja aika tekosyvällistä näyttää pääosin olevan. Jokainen yrittää keksiä niihin edes jotain sanottavaa, vaikka sitä ei tunnu olevan. No, tyylinsä kullakin.

t. pinnallinen

Voi senttäs...  älä myyrä mene...    Dosenttikin  on jököttänyt koko päivän terassin laidalla ja halusi juuri tiedustella, mistä syystä talon pesimisoikeusharakat tutkivat joka ikisen kukkapurnukan. Matojako niissä pitäisi niille olla vai mitä?  Leena ostaa... Ne ovat jälleen olleet yhtiön kevätyhtiökokousta nopeampia ja rakentaneet pesät, joten hopeapajujen leikkuu jäi tältäkin vuodelta sikseen. Sen verran kunnioitamme heitä.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 09.05.11 - klo:18:56 »

Aika pitkälle olen myyryläisen ja Pirskan kanssa samaa mieltä  :069:

t. kolmas pinnallinen

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 09.05.11 - klo:18:57 »
Olen eri mieltä. Aika on iloita, aika surra, aika nauraa, aika itkeä.

t. syväriläinen
🇫🇮

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 09.05.11 - klo:18:59 »
🇫🇮

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #87 : 09.05.11 - klo:21:31 »

http://www.h-y.fi/foorumi/index.php?topic=2184.90;topicseen#lastPost

No joo, tämä on vakio, johon osallistun.

Nykyään olen kuitenkin ollut huomattavasti vähemmän höpötysketjuissa, kun vertaa siihen, paljonko yleensä roikun niissä. Mutta toisaalta ihan oikeassa olet siinä, että "Aika on iloita, aika surra, aika nauraa, aika itkeä." Paljon olen ollut jauhamisketjuissakin, mutta nyt ei vain kiinnosta. Se hyvä puoli siinä on, että huomaa, että ei ole aivan koukussa tähän foorumiin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 10.05.11 - klo:02:47 »

Jauhajille kirjoittaminen on tärkeää. Ei tarvitse, on armollista sallia itselleen poissaolo. Pelko jäämisestä paitsioon on ymmärrettävää. Mutta kun ei jaksa, ei jaksa. Mikä sopii härälle, ei sovi Juppiterille. On ahdistavaa, ettei voi osallistua.
Aion kysyä onesimukselta, saitko mitään?
Totuus tekee kipeää. Tieto lisää tuskaa. Ilman änkyrää ei ole herännäishenkistä keskustelua. Usko pois. Anonyymi ylläpitäjä ja synonyymi yllyttäjä kulkevat käsikädessä.
Vai mitä?!

🇫🇮

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 10.05.11 - klo:07:53 »
Tänään meme nautiskelee uudesta pöytäkoneesta :003:. Esikoinen oli tätä ehdottanut jo pitkään, kun säänöllisesti manailin entisen koneen takkuumista. Isäntä vaan ei innostunut kokoomis ym. urakasta. Mutta sitten meidän nörtti keksi, että kun kone hankitaan ennen hänen armeijaan menoa, niin hän laittaa sen käyttökuntoon. Paljon suunnittelua ja eilinen ilta projektiin meni ja nyt minä jo saan tällä laittaa tämän ensimmäisen viestin mailmalle. :023: