Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään 2  (Luettu 40195 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuulikki

• Valoa vaikk' en näekään...
  • minäkö
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #60 : 25.03.11 - klo:17:57 »
Sairastellen, antibioottikuuri alkamassa poskiontelotulehdukseen. Toivottavasti auttaa, en pidä punkteerauksesta, ei ota kipeää, mutta tuntuu inhottavalta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #61 : 25.03.11 - klo:19:23 »
Maailman omituisin ja tosin havainto:  Minä en pysty kirjoittamaan Bonhoefferista enää. Hän on jollakin tavoin menettänyt merkitystään. Dosentti parka; ei kerrota hänelle, tai ehkä hän olisi ihan hyvillään, nimittäin siitä pitäen kun Jeesus Kristus  tuli minulle tuntuvasti todellisemmaksi, hän jollakin tavoin jäi vähän kuin varjoon...  Minä en löydä näkökulmaa. Siksi se on ikävä juttu että kyllä hän ansaitsisi...  hyvä jätkä...  

Dosentti    :026:  katselee televisiota ahkerasti nykyisin, ellei vaalikeskusteluja niin taivaskanavia...   ja miettii mille numerolle antaa äänensä niin että kyllä hän sinänsä ihan hyvin voi... huutelee terveisiä...  
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #62 : 26.03.11 - klo:17:29 »

Nuotion tuoksua 

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #63 : 27.03.11 - klo:07:08 »
Nuotion tuoksua 

Heräsin viideltä, ollakseni kuuden aikaan lenkillä.  :icon_eek:
Acta, non verba.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #64 : 27.03.11 - klo:13:14 »
Meillä on pientä suurempi ongelma. Anopilla on nyt todettu vuotava vatsahaava ja hän meni kaksi kertaa peräkkäin tajuttomaksi. Sitten soitimme ambulanssin. Hänet vietiin keskussairaalaan, jossa oksensi runsaasti vanhaa verta, mutta nuoren lääkärin mielestä oli liikaa kun mukana olut vaimoni sanoi, että tuohan on vanhaa verta. Lääkäri lähetti anopin nestetiputukseen terveyskeskukseen, josta hänet palautettiin seuraavana päivän eli eilen taas keskussairaalaan verensiirtoa varten, kun hemoglobiini oli 86. Nyt sitten toinen lääkäri määräsi välittömästi verensiirron. Se että neuvoo lääkäriä on liikaa joillekin. Vaimo pyysi tähystystä, niin vastaus oli ettei näin vanhoja enää tähystetä, vaikka anoppi tähystetään yliopistosairaalassa neljän kuukauden välein toista operaatiota varten. Siinä meni pari yötä sirkukseksi. Nyt pari veripussin jälkeen on parempi olo. Onneksi olimme siellä yökylässä, kun tämä sattui. Anoppi asuu yksin taloaan. Ambulanssin sairaanhoitaja sattui olemaan anopin lapsenlapsen morsian, joten silloin oli hyvä hoito.

Sukulaisille tiedottamisessa ja yhteydenpidossa menee tämäkin päivä, kun on sovittu, että vain yksi soittelee sairaalaan ja se on vaimoni. Vierailla saa kuka tahansa ja kyllä siellä vieraita riittääkin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #65 : 27.03.11 - klo:13:19 »
Voi voi...ikävä kuulla tuommoisia uutisia...ei muuta ku voimia ja muistamme rukouksin.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #66 : 27.03.11 - klo:13:22 »
Meillä on pientä suurempi ongelma. Anopilla on nyt todettu vuotava vatsahaava ja hän meni kaksi kertaa peräkkäin tajuttomaksi. Sitten soitimme ambulanssin. Hänet vietiin keskussairaalaan, jossa oksensi runsaasti vanhaa verta, mutta nuoren lääkärin mielestä oli liikaa kun mukana olut vaimoni sanoi, että tuohan on vanhaa verta. Lääkäri lähetti anopin nestetiputukseen terveyskeskukseen, josta hänet palautettiin seuraavana päivän eli eilen taas keskussairaalaan verensiirtoa varten, kun hemoglobiini oli 86. Nyt sitten toinen lääkäri määräsi välittömästi verensiirron. Se että neuvoo lääkäriä on liikaa joillekin. Vaimo pyysi tähystystä, niin vastaus oli ettei näin vanhoja enää tähystetä, vaikka anoppi tähystetään yliopistosairaalassa neljän kuukauden välein toista operaatiota varten. Siinä meni pari yötä sirkukseksi. Nyt pari veripussin jälkeen on parempi olo. Onneksi olimme siellä yökylässä, kun tämä sattui. Anoppi asuu yksin taloaan. Ambulanssin sairaanhoitaja sattui olemaan anopin lapsenlapsen morsian, joten silloin oli hyvä hoito.

Sukulaisille tiedottamisessa ja yhteydenpidossa menee tämäkin päivä, kun on sovittu, että vain yksi soittelee sairaalaan ja se on vaimoni. Vierailla saa kuka tahansa ja kyllä siellä vieraita riittääkin.
Niin on... kysypäs mitä on, kun yrittää lääkärinä neuvoa lääkäriä. Tehdään täsmälleen päinvastoin, varmuuden vuoksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #67 : 27.03.11 - klo:17:15 »
Noroviruksen paranemisvaihe menossa. Oli hienoa pudottaa painoa neljä kiloa :icon_biggrin:.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #68 : 28.03.11 - klo:08:51 »
Alkaa mennä jokapäiväiseksi tämä lumenajo pois pihalta. Keväästä ei ole tietoakaan.

Acta, non verba.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #69 : 28.03.11 - klo:10:02 »

Itsekurin palautusta  :045:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #70 : 28.03.11 - klo:14:41 »
Taidanpa ottaa lomaa foorumilta. Olen kyllästynyt hellareiden jms taivasteluun tällä foorumilla. Ihan kuin meille elämää kokeneille ihmisille yritettäisiin peruskoulutyyliin väkisin vänkäämällä selittää uskon asioita.
Acta, non verba.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #71 : 28.03.11 - klo:17:12 »
Tänään unkari-piiri. Katotaan jos ois vielä valoisaa kun tuun kotia :)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #72 : 28.03.11 - klo:18:07 »
Aloitin tänään kahden viikon työjakson, välille viikonlopuksi mm yksi vuosikokous ym muuta kivaa. Sunnuntaina onneksi seuratkin, niin ei totuus arjen tallaamisessa unohdu.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #73 : 28.03.11 - klo:18:08 »
Taidanpa ottaa lomaa foorumilta. Olen kyllästynyt hellareiden jms taivasteluun tällä foorumilla. Ihan kuin meille elämää kokeneille ihmisille yritettäisiin peruskoulutyyliin väkisin vänkäämällä selittää uskon asioita.

Suotta hikoilet. Nämä peri aihetta kuivuvat täällä viikolla ja sitten on taas uudet tuulet.
.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #74 : 28.03.11 - klo:19:30 »
Aikansa kutakin, koeta salis kestää.

Mitä tänään?
Olen noussut, jossen kuolleista ihan, niin läheltä viisti.
Olo on vieläkin aika huono.

Hyvin tukee sairaus paastoa, notkistaa polvia,
vaikka huomasin kyllä että jollain tasolla lisäsi myös ärtymystä.

Mutta saan varmaan taivaspisteitä ainakin muutaman, kun hillitsin itseni - tälläkin foorumilla.

Ja lunta tulee.

Herra armahda.