Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään 2  (Luettu 40196 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Mitä tänään 2
« Vastaus #45 : 25.03.11 - klo:07:13 »
No johan nyt on miehet lujassa. Onko niillä hyllyillä kovakin kiire, onko kysymys lähipäivistä vai lähiviikoista? Hyväksytäänkö kuljetus ilman maksua?

Mt

Oijoi, kaikki ajankohdat hyväksytään, kaikki!! Leenalle sopii milloin vain, Sadettalta kannattaa kysyä milloin hänellle, eli miehen hyödyttää kommunikoida aikataulut sinnepäin täällä tuottaa pulmia vain sunnuntai- ja jotkut maanantai-illat. Nyt Leena juuri huomasi että se oli hirmuinen virus joka hänet kaatoi ja vetelöitti täysin, ehkä juuri heti saakin taudin palkakseen mutta kyllähän tätä on liikkeellä siinä mitas että kaikki tämän sairastaa... Leena ei vain itse voi assisteerata siirtoja täällä pääs, mikä oli tarkoitus ettei ihan talkoolaisia yksin raatamaan,...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #46 : 25.03.11 - klo:07:47 »
Huomenta. Talvi tuli takaisin Suomeen. 7,2 astetta pakkasta. Lunta tiedossa lisää iltapäivällä. Kevät taitaa jäädä pitkälle huhtikuun puolelle tai jopa toukokuuhun. Mua se ei haitta. Tosin polttoainetta menee enemmän kuin vuosikausiin. Pitäiskö liittyä kaukolämpöön tai hankkia maalämpö taloon?
Acta, non verba.

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #47 : 25.03.11 - klo:10:03 »
Käynnissä olevien talvihakkuiden kantilta ei haittaa vaikka talvea olisi vielä pitkästi etiäkin päin...henkilökohtainen mielipide voikin olla sitten toinen...

Tänään menen "harakanpesään" eli äidin lihapatojen ääreen...mukava viikonloppu siis tiedossa...  :023: ja perinteiseen tapaan ensimmäinen ilta haastetaan perheen kanssa suu vaahossa kaikki mahollliset mielenpäällä olevat, joku vois luulla ettei pietä paljoakaan yhteyttä kun puhetta tulee ku puuta...mutta oikiasti kyllä me viestitellään ja soitellaanki...iskä kyllä soittelee usiammin ku äiti, mutta johtuu siitä, että iskä ei noita muita viestimiä harrasta. Mutta miun mielestä myö pidetään yhteyksiä sopivat, ei liian tiuhaan vaan ei liian harvastikaan..

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #48 : 25.03.11 - klo:10:34 »
Tänään 25.3. on Neitsyt Marian juhlapaivä, jota myös Ilosanomanpäiväksi kutsutaan

---aaah tämä on niiin järisyttävän kaunista

http://www.youtube.com/watch?v=Quj_ChDa1ZY

Herra armahda.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #49 : 25.03.11 - klo:10:45 »
Käynnissä olevien talvihakkuiden kantilta ei haittaa vaikka talvea olisi vielä pitkästi etiäkin päin...henkilökohtainen mielipide voikin olla sitten toinen...

Minä olen samalla kannalla kuin talvihakkuut ja nautin niiiiin hirrrrmusesti kun on taas pakkasta ja puhdasta

Ja ekasta lomapäivästä - jo aamuvarhain tunti vesijuoksua, sitten aamupalan kakkoskattaus: haudutettua teetä ja paahtosämpylöitä, pikkuporkkanoita ja viinirypäleitä. Nyt vähän surffailua, lehtien lueskelua, ehkä pikkupäikkärit pyykkikoneen tehdessä töitä.

Elämä on

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #50 : 25.03.11 - klo:11:40 »
Ompelukone nakuttaa. Ompelen Lotalle pikkutyttöjen perinnemekkoa. Hameosa rynkytetty melko pitkähelmainen. Väri turkoosi-valkoruudukas. Hihat
hiukan rypytetty olkapällä ja takaa auki. Miehusta sileä sillä teen myös valkoisen esiliinan jossa rimpsuolkaimet.

Itseasiassa kangas on neljäkymmentä vuotta vanha pöytäliina jota en värin takia ole koskaan käyttänyt. Siis perinnemekko ajan patinaa myöten.

...
Se mykoblasmabakteeri jatkaa nyt sieraimissa. Limakalvot kuivuvat ja niistäessä tulee verta. Välillä särkee päätä ja viluttaa. Voimat kuitenkin kutakuinkin tallella.
Tupapäivä pakkasen ja lumipyryn vuoksikin. Onneksi ei enää myrskyä kuten eilen. Moista en ole naismuistiin kokenut. Meillä säilyi kuitenkin sähköt.
« Viimeksi muokattu: 25.03.11 - klo:11:48 kirjoittanut Riitta-mummi »
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 25.03.11 - klo:12:00 »
Naismuisti on toivottavasti pitempi kuin miesmuisti  :icon_rolleyes:. Miesmuistihan on tunnetusti korkeintaan 2  vuotta! :018:

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #52 : 25.03.11 - klo:13:38 »
Naismuisti on toivottavasti pitempi kuin miesmuisti  :icon_rolleyes:. Miesmuistihan on tunnetusti korkeintaan 2  vuotta! :018:

Olen kuullut tästä sellaisen version, että mies muista kaiken päivän, muistaa 80 % kolmen päivän kuluttua, 50% viikon kuluttua ja 0 % kuukauden kuluttua.
Acta, non verba.

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 25.03.11 - klo:13:41 »
Ei varmaan paljon heitä; kolmen miehen kanssa kun tätä arkeä pyörittää, niin välillä tuntuu just tuolta :023:

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #54 : 25.03.11 - klo:13:44 »
Jostakin luin, että miehellä muistia on neljää astetta.
1. Unohtaa nimet
2. Unohtaa kasvot
3. Unohtaa laittaa napit kiinni
4. Unohtaa aukaista napit
Menossa kolmas vaihe :)

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #55 : 25.03.11 - klo:13:47 »
Ilmeisesti norovirus, vai mikä lienee?
Vessakäyntejä jatkuvasti.
Ei mukava virus. Kun otat suuhun jotakin, niin kohta mennään pytylle.
Kauankohan tätä kestää? :-\

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 25.03.11 - klo:13:54 »
Minulla kesti muutama vuosi sitten pahavaihe lähes pari vuorokautta mutta muuten heikotusta ja huonoa oloa lähes viikko. Koita juoda lapsille tarkoitettua suola-sokeriliuosta; saa apteekista. Maistuu pahalta, mutta esim tuoremehuun sekoitettuna menee sisälle.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #57 : 25.03.11 - klo:14:05 »
🇫🇮

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 25.03.11 - klo:15:43 »
 >:(   Ottaa-aivoon-päivä:  miksi juuri silloin kun olen sairas on puhelinlasku maksamatta, varalla olevaan prepaidiin ei löydy sopivaa laturia vaikka niitä pyörii jaloissa kyllä muulloin hermostumiseen saakka, jaminähänenmenepankkiinkipeänäjakiinnikinsejoon.......,    >:( >:( >:( >:( >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #59 : 25.03.11 - klo:16:45 »
Ilmeisesti norovirus, vai mikä lienee?
Vessakäyntejä jatkuvasti.
Ei mukava virus. Kun otat suuhun jotakin, niin kohta mennään pytylle.
Kauankohan tätä kestää? :-\

Annan tässä pari hyväksi havaittua kikkaa.
1) olteko jo ottanut imodiumin?
2) sen jälkeen sokericola limsaa niin ole tuntuu paremmalta. Siinä on kofeiinia ja sokeria eli nopeasti imeytyvää enegiaa joka elvyttää vauhdikkaaasti.
3) pikku huili ja sitten hommiin
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi