On tullut mieleen foorumia lukiessa, että "vanha lihava mies" taitaa olla minua nuorempi. Mahdollisesti myös minua laihempi.
Mutta eihän se haittaa. Nimimerkithän on tarkoitettu salaamaan tai suojaamaan oikeaa henkilöllisyyttä.
Nimimerkki Pyryharakka...siis Pyryharakka

Ilmeisesti edustat kauniimpaa sukupuolta, joten ei ole soveliasta miehenä tiedustella Sinun ikääsi. Mutta sanottakoon että minulle vuosirenkaita on kertynyt ihan riittävästi, ei niinkään vatsan ympärille, vaikka ehkä nimimerkistäni saa( on nimittäin sanonta "vanha lihava mies...) kuvan. Painon suhteen kyllä silti epäilen että "Pyryharakka" jää toiseksi. Sillä en ole enään "neuvola painoinen" ja mitä leveyteen tulee,niin en usko että ihan suosiolla mahtuisin jokaiseen karmien väliin,ilman kenkä lusikkaa.
Nimimerkithän on tarkoitettu salaamaan tai suojaamaan oikeaa henkilöllisyyttä.
Tämä lause on minulle arvoitus.
Mitä tarkoitat, eikö meistä suurin osa kirjoittele nimimerkillä, salatakseen ja suojatakseen oman henkilöllisyytensä?
Tietysti olisi hienoa jos me kaikki kirjoittaisimme omilla oikeilla nimillämme, niin kuin eräät tekevätkin ja se on hieno asia. Mutta minä olen nyt päättänyt ainakin toistaiseksi esiintyä nimimerkillä tällä julkisella keskustelualueella.
Kunnioittakaamme siis tässäkin asiassa toistemme henkilökohtaista ratkaisua.
Vaikka kyllähän "kylän mummot ja ukot" olisivatkin halkeamassa uteliaisuudesta.
Vanha lihava mies potee syntiensä suuruutta kuten mekin...
samassa veneessä keskellä myrskyä, huutaen Häneltä apua.