Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 9  (Luettu 47204 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
Vs: Tänään osa 9
« Vastaus #45 : 20.09.10 - klo:20:34 »
Tääällä pomppii ruutuun jokin sivun kokoinen Norton-kauppias joka tarjoaa ilmaista kokeiluversiota suojaukseen, mistä tse tulee ja mitä se tekee ja miten sen saa poispoispois?  Se on hidas häipymään.
Jopas nyt sitä paitsi, minä olen luullut ostaneeni sen jo. En tajuu.

Norton joutaisi räjäyttää dynamiitilla ilmaan, on se sen verran ärsyttävä ohjelma. Torjuu mukamas viruksia, mutta lopulta on itse kuin virus täyttäen koneen omilla lonkeroillaan. Minullahan se vei lopulta 23 GIGAA tilaa, joten sitä ei meidän koneelle oteta enää vaikka maksettaisi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #46 : 21.09.10 - klo:07:33 »
Norton joutaisi räjäyttää dynamiitilla ilmaan, on se sen verran ärsyttävä ohjelma. Torjuu mukamas viruksia, mutta lopulta on itse kuin virus täyttäen koneen omilla lonkeroillaan. Minullahan se vei lopulta 23 GIGAA tilaa, joten sitä ei meidän koneelle oteta enää vaikka maksettaisi.

Mutta on joku oltava... mikä teillä on?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #47 : 21.09.10 - klo:07:40 »

Minulla on avast ja hyvin on hoitanut tehtävänsä, ainakin toistaiseksi.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #48 : 21.09.10 - klo:07:58 »

Tänään käväisemään omalla mökillä  :eusa_pray:   :039:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #49 : 21.09.10 - klo:08:06 »
Mutta on joku oltava... mikä teillä on?

Avast, sen saa netistä ladattua ilmaiseksi. Se on paljon kevyempi versio.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #50 : 21.09.10 - klo:08:46 »
Avast, sen saa netistä ladattua ilmaiseksi. Se on paljon kevyempi versio.

Kiitos. Mikä on jokin blue jokin? 

Kamalaa mikä sade. Toisaalta on nyt hyvä olla kotosalla ja yrittää lueskella vaikka tenttikirjoja ja leikkiä että meneekin tenttiin.  Hohhoo. Vai vielä. Nyt siihen puuhaan, paikoin on jännittävää.  Ja hyppy teemukiin hippiäisen malliin- 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 21.09.10 - klo:09:43 »
Minun piti jatkaa tänään ikkunanpesua, mutta sade hakkaa ikkunoihin siihen malliin, että taidan siirtää urakan huomiseksi. Eilen sain pestyä jo parit ikkunat. :023:

Poissa armonkerjäläinen

• armon kerjäläinen
« Vastaus #52 : 21.09.10 - klo:09:51 »

Räjäyttäkää samalla koko Windows. Vaihtakaa Linuxiin. Ei yhtään tunnettua virusta. Rakenne sellainen, että erillisiä palomuuri tai virustorjuntaohjelmia ei tarvita. Ja kaikki tämä on ilmaista. Minulla käytössä kolme vuotta. Ei valittamista. Käykääpä ainakin katsomassa sivulla Ubuntu.fi

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 23.09.10 - klo:00:40 »

Tultiin äsken 'lähimökiltä' ja nyt keittelen rouskuja  :109:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #54 : 26.09.10 - klo:18:59 »
Näyttäisi äkkipäätä, että porukka on viihtynyt paremmin seuratuvan puolella kuin täällä yleisellä puolella. Hyvä niin.  :023:
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #55 : 26.09.10 - klo:19:02 »
Räjäyttäkää samalla koko Windows. Vaihtakaa Linuxiin. Ei yhtään tunnettua virusta. Rakenne sellainen, että erillisiä palomuuri tai virustorjuntaohjelmia ei tarvita. Ja kaikki tämä on ilmaista. Minulla käytössä kolme vuotta. Ei valittamista. Käykääpä ainakin katsomassa sivulla Ubuntu.fi

Meillä on toisella koneella Linux, mutta siinä on yksi huono puoli. Siihen eivät sovi kertakaikkiaan mitkään ohjelmat, mitä tarvitsee työn puolesta. Kaikki ohjelmat ovat Windows -pohjaisia. Jos ne ohjelmat laittaisi Linux -koneeseen, niin sitten siihen pitäisi laittaa joku ihmeen systeemi, että siinä sittenkin hämmentäisi Windows omia juttujaan.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa tosikkoko

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 26.09.10 - klo:22:33 »
Meillä on toisella koneella Linux, mutta siinä on yksi huono puoli. Siihen eivät sovi kertakaikkiaan mitkään ohjelmat, mitä tarvitsee työn puolesta. Kaikki ohjelmat ovat Windows -pohjaisia. Jos ne ohjelmat laittaisi Linux -koneeseen, niin sitten siihen pitäisi laittaa joku ihmeen systeemi, että siinä sittenkin hämmentäisi Windows omia juttujaan.
virtuaali windows tms.
kuulemma yleensä pelittää hyvin.

Poissa Progressor

• Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
« Vastaus #57 : 27.09.10 - klo:17:17 »
virtuaali windows tms.
kuulemma yleensä pelittää hyvin.

Jos virtuaalikoneiden kanssa lähtee pelaamaan, niin fyysisessä koneessa pitää olla muistia aika reilusti, koska muuten niiden käyttö on aika tahmeaa. Tämän olen itse todennut töissä.

Itse en ole ajanut Linuxissa Windows-virtuaalikonetta, joten en osaa sen tarkemmin kommentoida. Sellaisen asentaminen vaatinee kuitenkin jo jonkin verran asiantuntemusta, eli se ei hoidu ihan next next -periaatteella.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 27.09.10 - klo:18:08 »
Ostin pölynimurin. Pieni askel ihmiskunnalle, jättiläisharppaus Leenan huushollinpidossa.  En kestänyt enää olla ilman.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #59 : 27.09.10 - klo:18:39 »
Onnea uudelle imurille! Meidän Paavo-pölyimuri yhtyy onnittelijoihin.
🇫🇮