Kirjoittaja Aihe: Olen uusi foorumilla, ja lienee paikallaan esittäytyä Teille.  (Luettu 7745 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Frank

• Pistää körttipastillin suuhun
Hyvää päivää Teille kaikille. :eusa_angel:

Olen uusi foorumilla, ja lienee paikallaan esittäytyä Teille. Nick-nimeni on Frank, olen 51-vuotias mies, naimisissa, lapsia on, ja lapsenlapsia. Tunnustan luterilaista uskoa, niin kuin Raamattu, luterilaisen kirkon tunnustuskirjat ja Katekismus opettavat.

Toivon, että viihdytte seurassani.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
Hello Frank!

Tervetuloa. Toivon että viihdyt seurassamme. Anteeksiantavaa mieltä ja huumorintajua tarvitaan. On täällä Tosikkokokin ja sellainen minäkin olin muinoin. Ja siitä on kauan. Olen 67 v iso-isoäiti. Neljättä polvea on nyt 1 tyttö, loppuvuodesta tulee 2 uutta pikkuista.
Me mummit puhutaan lapsista, lapsenlapsista ja lapsenlapsenlapsista, ruoasta, linnuista ja uskostakin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
Tervetuloa minunkin puolestani! Minä olen toisen polven körttiläinen, naimisissa ja jälkikasvuakin löytyy. Olen aika kova ottamaan kantaa moneen asiaan. Välillä saan toisia suuttumaan ja välillä suutun itsekin. Enimmäkseen viihdyn täällä melkoisen hyvin ja tykkään viljellä huumoriakin täällä.

toivoo Pirska
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Jampe

• ystäväkansaa
Teretulemast minunkin puolesta!  Itse en ole körttiläinen, -ainakaan omasta mielestäni, mutta hyvin olen minäkin silti tänne mielipiteineni mahtunut.  Aivan tolkuissaan olevaa porukkaa täällä mielestäni on.  :kahvi:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Frank

Kiitos tervetulotoivotuksistanne. :)

Poissa Jampe

• ystäväkansaa
Sinulla Frank, on erittäin hyvä allekirjoitus!  Oikein luterilaishenkinen.  Tunnustat siinä kauniisti Kristuksen armotyön kohdallesi! :023:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Frank

<----laitoin kuvani, niin näette, minkänäköistä miestä joudutte sietämään foorumilla.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Täs minun, tavallisin kuvani :026:  mutta moni asia maailmassa on minun näköiseni-
Tervetuloa hyvin paljon, näitä satelee vielä, toivotuksia tarkoitin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
Tervetuloa foorumille, Frank!

Poissa juhani

• ystäväkansaa
olen viidennen sukupolven körttipötky... ja sen haistaa... ahdistuneet ja masentuneet ajatukset niitä on äärettömäisesti... tervetuloa!
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
Tervetuloa Frank!  :039:
Mie oon vasta körttiläistymässä tai körttiläistynyt. Olen oolu vuoden päivät täällä foorumilla ja vähän jo seuroissa, sekä tämän suven Herättäjäjuhlilla tutustunut körttiläisyyteen. Miekii oon omalla naamalla täällä.  :003:
Pyryharakka

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Juuri äsken vaimoni sanoi päättäneensä ruveta perinteikkään körttisuvun esiäidiksi. Alku on ainakin ollut komea. Silmä ei ole minun, vaan vaarini. Valvokoon siinä minun kirjoittamistani. Tervetuloa joukkoon Frank!

Poissa vaivattu sielu

• ystäväkansaa
olen viidennen sukupolven körttipötky... ja sen haistaa... ahdistuneet ja masentuneet ajatukset niitä on äärettömäisesti... tervetuloa!

juhani on oppi-isäni.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
juhani on oppi-isäni.
                              :repee:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
juhani on oppi-isäni.

Lasse on oppi-isäni. Juhani on pikkuveljeni.Seppos on iso lempeä ystäväni Pena on sielunveljeni, satman on sielunhoitajani. Pyrtsi on tyttäreni ja Tiiti yttärentytär. Sanneli on unelmieni tytär ja Viisveisaaja alter egoni. Mami, meme ja Pirska ovat ystävättäriäni. Salis on idolini kulttuureissa. Mauno on se mihin pyrin lähimmäisenä, Sarai , hippiäinen ja myyrä ovat eläinkavereitani. Kaikki muutkin olette rakkaita.

Tuli oltua henkilökohtainen.  :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)