Leenalle pikaista parantumista myös minulta!!!

Otahan iisisti nyt jonkin aikaa ja muista kaikki muutkin ohjeet jotka ihan hyvin tiedät.
Olin viikonlopun raivaamassa

en siis siivoamassa mökkiä. Viikko sittten appivanhemmat poistuivat mökiltä ja nyt sitten pantiin neljän hengen tehoporukka töihin. Minä kävin mökin ja majoitusaitan läpi lähes kokonaan katosta lattiaan (mm. saunan pukuhuone ja uuni jäivät seuraavaan kertaan) ja voi sitä lian määrää. Appiukko ei imuriin koske eikä taidä likaa nähdäkkään ja anoppi oli jo melko vähän mökillä. Miesväki isommasta pienimpään taas keskittyi ympäristön raivaamiseen. Ensimmäinen iso puujäte kuorma menee tänään kaatopaikalle ja lisäksi tuotiin pari laatikollista lasi ja metallijätettä roskikseen. Nyt alkaa taas mahtua kulkemaan ja paikat vaikuttaavat jo huomattavasti siistimmältä. Lauantai -sunnuntai välisenä yönä havahduin rapinaan ja kun sytytin valot, niin myyrähän se oli tullut vanhasta tottumuksesta tutkimusretkelle. En oikein pidä pienistä jyrsiöistä, joten ajatus myyrästä (anteeksi en tarkoita sinua myyrä) mökissä sisällä ei houkuttanut. Olin unohtanut keittiöön biojätteitä

, joten poistin ko astian kuistille ja sinnehän myyräkin oli poistunut ulkoruokintaan ja minä sain jatkaa rauhassa unia.