Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 7  (Luettu 41142 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #75 : 02.08.10 - klo:18:11 »
M E N E   L E P Ä Ä M Ä Ä N !
Hyvä ajatus... saattaa olla varsin viisas neuvo... epäilemättä... mitä se tarkoittaa, kui se tehdään... onko synonyymia... mihin minä laitan huonon omantuntoni...
heitit pahan.

Nyt tämä tietokone tahtoi tehdä jotain omaperäistä kunnostusta ja lupasin. Se käski sulkea kaikki sovellukset ja enhän minä nyt voi, yöllä nukutaan, minä ja sovellukset... käskin peruuttaa... kuinka minun käy... mitä minä nyt teen
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #76 : 02.08.10 - klo:18:16 »
Hyvä ajatus... saattaa olla varsin viisas neuvo... epäilemättä... mitä se tarkoittaa, kui se tehdään... onko synonyymia... mihin minä laitan huonon omantuntoni...
heitit pahan.

Nyt tämä tietokone tahtoi tehdä jotain omaperäistä kunnostusta ja lupasin. Se käski sulkea kaikki sovellukset ja enhän minä nyt voi, yöllä nukutaan, minä ja sovellukset... käskin peruuttaa... kuinka minun käy... mitä minä nyt teen

Ei se kauan kestä. Sulje vaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 03.08.10 - klo:08:22 »
Ei se kauan kestä. Sulje vaan.
'
Se sanoi että voi kestää monta tuntia. Eikä se ruvennut uudelleen hommiin, vaikka tilaisuutta oli, eliu kone kyllä päällä aika myöhään. Mikähän tempaus se oli? En osannut sitä uudestaan käynnistää.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #78 : 03.08.10 - klo:09:57 »
'
Se sanoi että voi kestää monta tuntia. Eikä se ruvennut uudelleen hommiin, vaikka tilaisuutta oli, eliu kone kyllä päällä aika myöhään. Mikähän tempaus se oli? En osannut sitä uudestaan käynnistää.

Nyt ole pihalla mistä oli tarkkaan ottaen kysymys. Useat ohjelmien päivitykset vaativat muiden prosessien sulkemista ja kun saavat päivityksen tehtyä sammuttavat koneen ja käynnistävät sen automaattisesti uudelleen. Tämä on normaalia. Jos se vaatii tunteja niin on kyllä merkillinen juttu. Defragmentointi eli levyn eheytys vie tunteja, jos sitä ei ole aikoihin tehty,  mutta siinä saa olla prosesseja käynnissä eikä se sammuta konetta lopuksi. Rekisterin eheytys sammuttaa koneen lopuksi ja käynnistää sen uudelleen ja toivoo ettei muuta tehtäisi sillä aikaa, mutta se on nopea.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #79 : 03.08.10 - klo:19:59 »
Nyt ole pihalla mistä oli tarkkaan ottaen kysymys. Useat ohjelmien päivitykset vaativat muiden prosessien sulkemista ja kun saavat päivityksen tehtyä sammuttavat koneen ja käynnistävät sen automaattisesti uudelleen. Tämä on normaalia. Jos se vaatii tunteja niin on kyllä merkillinen juttu. Defragmentointi eli levyn eheytys vie tunteja, jos sitä ei ole aikoihin tehty,  mutta siinä saa olla prosesseja käynnissä eikä se sammuta konetta lopuksi. Rekisterin eheytys sammuttaa koneen lopuksi ja käynnistää sen uudelleen ja toivoo ettei muuta tehtäisi sillä aikaa, mutta se on nopea.
Tässä on muutenkin nyt jokin vähän merkillisellä tolalla. Iltapäivä,. viimeinen puolituntinen on ollut melkoista kauhistusta. Yhtäkkiä tämä ilmoittaa että Windows lakkasi toimimasta, yrutämme palauttaa tiedot, saattaa kestää useita minuutteja. Tiedot palaavat mutta juttu tapahtuu uudestaan. Kaappaan muistitikulle tekstin jossa alkoi olla vähän järkeä vihdoin ja joku ajatuksen tapainen... kyllä tuli kylmä hiki. Nyt suljin sen. Vien tiedoston toiselle koneelle, pahus, ei ole kiva jos tämä menee menojaan, monen tunnin työ.  Eikä se työkään, vaan se että sain juttua reunasta kiinni. Huomenna tänne saa tulla joku Helpparin kundi katsomaan mitä minä olen saanut aikaan, vahingossa imuroinut jotain haittaohjelmaa tai saanut sellaisen jostakin... . Ei ihan riitä että näppäimistö pelaa. Vaikka kyllä se ihmeesti auttaa. Tämä ei ole kuulkaa oikein harmiton, tämä Windows seiska muutenkaan. XP oli parempi. Ei taida olla enää Vistaakaan kaupan. Tämä on sarjaa tee se seiskalla, tee se vaikeasti.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 07.08.10 - klo:09:32 »
Sain torilta runsaanedullisen mustikkasaaliin. Olikohan "Paju" myyjän nimi...?
🇫🇮

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 07.08.10 - klo:17:01 »
Ulkona 23,6, sisällä 28,6 astetta, ei enää naurata, kun huomiseksi luvataan vielä korkeampia lukemia. :icon_sad:

myyrä

• Vieras
« Vastaus #82 : 07.08.10 - klo:17:29 »
Ulkona 23,6, sisällä 28,6 astetta, ei enää naurata, kun huomiseksi luvataan vielä korkeampia lukemia. :icon_sad:

Ulkona 30,2 - sisällä 33, mutta ei auta. Huomenna voi olla ulkonakin ainakin 33.

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 07.08.10 - klo:17:32 »
Korjaus Lahden lukemiin eli edellisessä näppäilyvirhe lukema piti olla 32,6. Nyt Ilmatieteenlaitos kertoon Lahdessa kaikkien aikojen elokuun lämpöennätyksen eli 33,7 ja sen kyllä huomaa.

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #84 : 07.08.10 - klo:17:54 »
Suomen suurimman saaren maisemissa ulkona oma mittari näyttää 33 astetta, sisällä 26. Sokerihääpäivänä on lämmintä rinnoissakin. Sukuun syntyi pari tuntia sitten tyttön typykkä.  :eusa_clap:

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 07.08.10 - klo:19:00 »
Onnea uuden ihmisen syntymän johdosta sinne suurimpaan saareen! Meillä on odoteltu vastaavanlaista tapahtumaan jo muutaman päivän ajan - tyttärenlapsi tuntuu saaneen kuitenkin myös hämäläistä vaikutetta.

Lahdessa ei tänään sää ole jättänyt ketään kylmäksi.

Poissa karjalaisenkyösti

• ystäväkansaa
« Vastaus #86 : 07.08.10 - klo:19:15 »
Lainaus käyttäjältä: Antti Juhani
Sukuun syntyi pari tuntia sitten tyttön typykkä.

Onnittelut iloisen tapahtuman johdosta!

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #87 : 07.08.10 - klo:19:24 »
Toimin tyttärelle varaukkina, isänsä isä ei kerennyt nähdä lapsen lapsiaansa. Veden lämpötila meillä 27 astetta. Nurmikon ja kasvien kastelu tänään päätyötä. Vettä kun on reilusti käytössä - aivan rantaan asti. Uppopumpun paine on kovin alhainen, mutta onhan tuota aekkoo. Rantasaunan lämmitys jätetään myöhempään iltaan. Tällä helteellä kun ei jaksa saunoakaan. On se sitten vaekkeeta tämä elämä. Jouten ollessa hiki päällä. Huomennakohan ne Venäjän savut tulevat?  >:(

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 07.08.10 - klo:22:24 »
Tahtoo myrskyn.  >:( Tahtoo.  Eikä nyt tarkoita sitä lauantai-illan huumaa, joka vallitsee naapurissa.

Seppos, siinä' oli jotakin hyvin käsittämätöntä itse tekstissä... korruptoitunut hyö sanoo. Oliko Leiras asialla vai Orion, ei mainittu. Mutta nyt sitä on silputtu ja säilötty uusille tyhjille sivuille ja ainakin tänää kaikki toimi.  Helpsonin pojatkin oli ymmällä.  

Mutta nyt LEENA TAHTOO UKKOSMYRSKYN   >:(

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #89 : 08.08.10 - klo:13:55 »
Meillä alkoi mökillä kraanasta tuleva kaivovesi haista tunkkaiselta. Sitä ei ole ennen tapahtunut. Liekö pelkkä helle syynä vaiko tiistai-keskiviikon välinen rankkasade siellä.
Lähdimme kaupunkiin ja pikku-ukot ovat tulossa tiistaina.
Lapsenlapsi vartoo Lotalle pikkusisarusta vuoden lopulla. Sama tahti kuin mummillaan ja vaarillaan. Vain vuosi ja muutama päivä päälle lapsien väliä.

Onnittelut Antti-Juhanille ja jälkikasvulle. Siunausta.

p.s. Väittivät telkkarissa ettei Soisalo olekaan saari, kun Kallavesi on 6 metriä korkeamalla kuin oliko se Haukivesi.

Meille tuttu Kemiönsaari on sitten 3. jos Soisalo pudotetaan ykköspaikalta. :icon_lol: :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)