Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 7  (Luettu 41209 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Tänään osa 7
« Vastaus #60 : 29.07.10 - klo:22:39 »
Tarkeni hyvin.
Särkeekö teillä ihmiset ihan ihmeellisesti joka paikkaa, kun on vähän niinkuin lämmin?  Mummot valittaa jotta kylmällä. Menen syömään suolatabletteja.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #61 : 30.07.10 - klo:16:19 »
Hyvin tarkenee, mutta ei särje eikä kolota mitään paikkaa. Nyt alkaa tuntua siltä, että sää voisi hieman jäähtyä. En silti haluaisi kovin pilvistä enkä kauhean kylmää säätä. Joku 22 varjossa olisi aivan ihanteellinen. Ilman kosteus on myös pidemmän päälle aika rasittavaa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #62 : 30.07.10 - klo:17:29 »
Kanarian saaret olisivat Pirskalle upea paikka... 20-27 astetta ympäri vuoden...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vaivattu sielu

• ystäväkansaa
« Vastaus #63 : 30.07.10 - klo:17:39 »
Onneksi tämä "hullunmylly" Jyväskylässä on jo sunnuntaina ohi.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #64 : 30.07.10 - klo:17:45 »
Mikä hullunmylly siellä Jyväskylässä on?
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #65 : 30.07.10 - klo:18:28 »
Ralli?
🇫🇮

Poissa tosikkoko

• ystäväkansaa
« Vastaus #66 : 30.07.10 - klo:23:56 »
tänäänkin SV236:1 kolahtaa:
"...huonosti suoritin tehtävät sen..."

tai taas virheitä.

Poissa vaivattu sielu

• ystäväkansaa
« Vastaus #67 : 31.07.10 - klo:00:16 »
Ralli?

Juuri niin....nesteralli, mm-osakilpailu...helikopterit ja rallia katsomaan tulleet pörräävät läheisyydessä...liikenne puuroutunut...kadut roskia ja kaikenlaisia muita jätteitä tulvillaan (nestemäisiä)...ralliautojen mylvintää läheisellä Kuokkalan sillalla...huutoa ja mekastusta läpi yön jne.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa tosikkoko

• ystäväkansaa
« Vastaus #68 : 31.07.10 - klo:00:18 »
Jahah,
joku olikin ehtinyt keksiä tuon laitteen ennen minua ja jopa toteuttanut siitä jonkinlaisen alkeellisen versionkin.
itselläkin on moiset "active noise cancellation" kuulokkeet, siihen aikaan kun vielä tyomatkailin ahkerasti, niin ne olivat mukavat erityisesti pitkillä lennoilla, ja Tre-Seutula bussimatkalla. Valitettavasti ainakaan tuo Panasonicin malli ei toimi hyvin iskevien äänien kanssa.

mutta kyöstin kaipaamaa laajemman alueen vaimennusta en tiedä, hyvin pienillä alueilla voi tehdä kaikenlaista.

Toinen asia, jota olen pohtinut on "kirosanasuodatin".
Se olisi sellainen palvelu, jota puhelinoperaattorit voisivat myydä uskovaisille taikka uskovaisiksi itsensä kokeville taikka kelle vain halukkaalle.
Se suodattaisi kaikki kirosanat ja mahdollisesti muuttaa kirosanat erilaisiksi kohteliaiksi sanoiksi.
Kaikki puhelimeen puhuttu puhehan menee erilaisten härveleiden läpi nykyään digitaalisessa muodossa, joten ei liene kovin suuri ongelma muokata siitä digitaalisesta puhevirrasta pahentelevat sanat hyviksi sanoiksi.
Esim. kuvitellaan, että joku kirosana olisi digitaalisessa muodossa seuraavannköinen:  110010010010001010110010100100110101000000011.
Kun sitten tietokone, joka välittää puhetta jossain puhelinkeskuksessa havaitsee tuonkaltaisen bittiyhdistelmän, muokkaa se bittiyhdistelmän kauniimpaan muotoon ennen eteenpäin lähettämistä.
sekin riittäisi, että kuuluisi piippaus.

ja kun moisen saisi vielä livekeskusteluun mukaan, tai edes itselle, ettei provosoituisi toisten kiroilusta.

Poissa tosikkoko

• ystäväkansaa
« Vastaus #69 : 31.07.10 - klo:00:24 »
...liikenne puuroutunut...kadut roskia ja kaikenlaisia muita jätteitä tulvillaan (nestemäisiä)...autojen mylvintää läheisellä...huutoa ja mekastusta läpi yön jne.
vaivatun sielun tekstiä lyhentämällä saa tarkan kuvauksen valitettavan monesta kesätapahtumasta :(

aikoinaan olin Turun laivatapahtumassa ja kun heräsin aamuyollä 05 kävelemään joen rannalle, niin voi sitä roskien määrää. lehdissä ei tietenkään kuvattu moista, vaan kerrottiin vain kaikkea iloista.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #70 : 01.08.10 - klo:12:55 »
Ei auta ihmistä kuoleman hetkellä mestari Yoda eikä muutkaan gurut. Auttaa vain ainoan Mestarin, Kristuksen, armo.

ps. se hippivouhotuksesta :)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #71 : 01.08.10 - klo:14:35 »
Mikähän näitä kamoja tänään harmittaa. Yhtämittaa on yhteyksiä katki.  Älä ihmettele Seppos jos tulee oudosti useita aneluja päästä foorumille. Ei tätä oikein edes osaa urputtaa. Lähinnä ihmettelee.   :-\  jotain olen varmaan tehnyt väärin mutta :-\ toiv ei mitään peruuttamatontya. Kyllä nyt ei pihdata, huomena täällä on se toinen kiintolevy, sen verran oli kolkko herätys.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #72 : 01.08.10 - klo:18:55 »
Kävin Saaressa kattomassa Tuulen koiran. Tosi kivasti toteutettu!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #73 : 02.08.10 - klo:09:24 »
Väsyttää omituisesti. Mikähän on. Terassi alkaa olla kauneimmillaan, mutta samettiruusut kiukuttelevat jotakin. Alkoi kynttilälyhtyjen aika.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #74 : 02.08.10 - klo:09:26 »
M E N E   L E P Ä Ä M Ä Ä N !
🇫🇮