Kirjoittaja Aihe: Tänään 5  (Luettu 40928 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 5
« Vastaus #45 : 02.06.10 - klo:23:54 »
Olen ollut vain muutaman päivän kiireinen ja heti hetii monet hyvät päivät menää sivu suun.

Siis myöhästyneitä, mutta sitäkin runsaampia onnitteluja Sannelille, Vaivatulle sielulle ja Riitta-mummille! Ja jos joku jäi vielä onneittelemattan, niin ottakaa tästä kaikki tarpeellinen määrä onneitteluja.  :039:
Pyryharakka

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #46 : 03.06.10 - klo:13:11 »
Välillä kiirettä pukkaa niin, ettei tahdo foorumille ehtiä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #47 : 03.06.10 - klo:13:35 »
Flunssaa niin että tulee pörrättyä täällä häiriöksi saakka...kun mitäs sitä muutakaan...pakko, pakko toipua koulujen päättäjäisin kun kummityttö saa lakin...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vasara

• ystäväkansaa
« Vastaus #48 : 04.06.10 - klo:17:02 »
 EELK.ee/mk  sivustolta löytyi Anu Väliahon neljännesvuosikatsaus toimimisesta monessa maassa.
 Olen tyytyväinen lähetysinformatioon......Vappuna tapasimme kiireesti Tallinnassa, minä tulossa Valko-venäjältä, he Suomesta ja taas jatkamassa Baskiriaan.....
Noin 14 vuotta olen tavalla tai toisella saanut olla mukana työssä monessa venäjän tasavallassa  heidän osoittamissaan kohteissa. Tietysti myös  Uhtuan ja Pietarin välillä...

Inkerin kirkon suomenkielisiä sivujakin on päivitetty..... Läskelään tehdään kirkkoa   ym. :eusa_clap: :eusa_clap:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #49 : 04.06.10 - klo:19:18 »
 :049: -terkkuja mökiltä  :039:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #50 : 04.06.10 - klo:20:12 »
:049: -terkkuja mökiltä  :039:

Samma här eli mökillä on oltu koko viikko. Onneksi täällä on langallinen laajakaista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 04.06.10 - klo:20:20 »
Täällä surffaillaan  -mokkulalla, mutta ei ole kiirettä..
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #52 : 04.06.10 - klo:20:51 »
Samma här eli mökillä on oltu koko viikko. Onneksi täällä on langallinen laajakaista.

Täällä laajakaista käy dieselillä. Asiakkailta on tullut hätätöitä viikonlopuksi, ja kun tiedostokoot ovat kymmeniä megatavuja, ei takametsien tiedon kinttupolku oikein piisaa. Parinkymmenen kilometrin päästä löytyy sitten vauhtia. Kaupungin huoltiksen parkkipaikalla olen nytkin... jaahas, ensimmäinen tiedosto mäni, pannaas seuraava... Kun takametsässä ajat olivat tunteja, täällä mittari ennustaa minuutteja. On niillä kaupungin herroilla helppoa.

Mt

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #53 : 04.06.10 - klo:23:06 »
Todettu jälleen kerran:
Mitä väsyneempi mieli, sitä pidemmät jaaritukset.
Kiitos kärsivällisyydestä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #54 : 05.06.10 - klo:18:57 »
Tänään olen siivonnut   

Jaakko Löytyn kanssa 

- oli kivaa!
Herra armahda.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #55 : 05.06.10 - klo:20:43 »
Kummitytön lakkiaiset. Tajutonta - vastahan se vietiin kasteelle...oli vauva...kävi rippikouln. Miten aika livistääkään.
 :'(

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #56 : 05.06.10 - klo:23:13 »
Kummitytön lakkiaiset. Tajutonta - vastahan se vietiin kasteelle...oli vauva...kävi rippikouln. Miten aika livistääkään.
 :'(

Tuli käytyä kahden lasteni serkun lakkiaisissa ja matkamittariin tuli 800 uutta kilometriä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #57 : 06.06.10 - klo:16:59 »
Ihanaa olla kerrankin vapaa ylioppilaista, ei lakkiaisten järjestämistä eikä kenenkään tutun lakkiaisia. Ei tarvinnut miettiä, mitä laittaa lahjaksi ja onko itsellä sopivaa päällepantavaa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa sadetta

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 06.06.10 - klo:23:01 »
Voi nenä, on ollut tosi hauskaa ja kiinnostavaa nyt illalla lueskella joitain foorumin aikaisempia keskusteluja. Enimmäkseen on naurattanut, siis monia niin persoonallisesti kirjoitettuja/kommentoituja tekstejä. Mitä rikkautta!
 :icon_eek:   :017:    :repee:   :082:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #59 : 06.06.10 - klo:23:06 »
Voi nenä, on ollut tosi hauskaa ja kiinnostavaa nyt illalla lueskella joitain foorumin aikaisempia keskusteluja. Enimmäkseen on naurattanut, siis monia niin persoonallisesti kirjoitettuja/kommentoituja tekstejä. Mitä rikkautta!
 :icon_eek:   :017:    :repee:   :082:

Älä vaan marinoi itseäsi liikaa :icon_wink: pysyy herkkyys.
Nimittäin voi käydä niin että ottaa joskus liian tosissaan "jutut". Nimimerkillä kokemusta on  :icon_wink: