Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta 2  (Luettu 41425 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #120 : 02.09.10 - klo:10:05 »
Aurinkoista aamua

Kuin myös, hipsuvarvas, nököhammas!
🇫🇮

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #121 : 02.09.10 - klo:10:11 »
Aamujen aamua myös teille, satman ja Jobim!

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #122 : 02.09.10 - klo:10:13 »
Kuin myös sinulle, isoisänsilmä-Pentti!

Jobim?
🇫🇮

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #123 : 02.09.10 - klo:11:14 »
Antonio Carlos Jobim

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #124 : 03.09.10 - klo:05:26 »

I'm singing in the rain...
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

• Vieras
« Vastaus #125 : 08.09.10 - klo:06:19 »
Syksyistä huomenta!

Taas myöhässä joten nyt viiiuuuh matkaan... :)

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #126 : 08.09.10 - klo:08:17 »
Lämmintä syyshuomenta!
Meillä nukutaan nykyään tuntia kauemmin aamulla kuin koirien aikaan. Tosin käydään myös pari-kolmekin tuntia myöhemmin petiin.

Aamuisin kävelytämme toinen toisiamme ja lenkit tehdään nyt pidempiä. Basso ei viimeisinä aikoinaan jaksanut kuin 5-10 min. Meillä menee yli tunti.
Juuri ennen heräämistäni näin unta Bassosta. Se oli hiukan näöltään muuttunut, oli nuoremman ja hoikemman näköinen ja nukkui rauhallisesti käpertyneenä.
Sain muuten vihdoin ikkunat sisäpuoleltakin pestyä. Matti sai loput saunapuut katon alle. Jalkapallo-ottelua katsoin 15 min. Taso-ero oli hurja. Se kai tasoittui sitten Hollannin löysäiltyä.
Mitähän tänään tehtäis?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #127 : 08.09.10 - klo:08:27 »
Minä ainakin yritän parannella flunssaa, se onnistuu hyvin tässä koneen ääressä. Silittääkin pitäisi ja pestä pyykkiä (onneksi kone pesee, mutta pitää ne pyykit laittaa koneeseen ja sieltä narulle). Iltapäivällä sitten kuljetan kuopusta sählyyn. Tavallisesti tuo sähly on lähikoululla, mutta nyt ko koulun jumppatilat on remontissa ja srk:n sähly on siirretty kauempana olevalle koululle. Pojan pelatessa kuntoilen keskustaan ja käyn ostamassa pojalle partiohuivin. Partiokin kun jo alkoi.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #128 : 08.09.10 - klo:08:53 »
Leena näpyttelee tätä istuallaan  ja rakastaa teitä kaikkia. Kiitos SADETTAN olen ELOSSA, kunhan kuulette hyvin merkillisen Leenan Suuren Päivätoden. Olin täällä viruin apua vailla, pistivät krampin ja mahd kaikkea muuta, ehkä pieni aivoinsultti ja tyviv status mistä minä tiedän... mutta uskon et tulen ennalleen... toivun minä... jälkeen meikusta pihalle, pyörätuolil taksiin joka nosti kotiin, jossa en voinut kuin ähkäistä että Jumala, jonkun pitäis tulla .... mitä tapahtuu.... ihminen körttifoorumilta jota en ole koskaan tavannut soittaa... sanoi että tunsi itsens hölmöksi kun ei kaavoil ole tehty mitään mut on kun pitäisi soittaa... minä vain huudahdin, sillä olin juuri pyytänyt et lähetä hänet --- minun tapoihin ei kuulu pyytää konkreettisia ja nytkin se oli outoa! 

tämä on määrättömän suuri päivätosi. Olisin menehtynyt ehkä oikeasti ilman ravintoa ja nesteitä tietty.
Tämä on minulle ihme, suuri ihme. Nyt on runsas viikko tapahtumasta, vasta pysyn nyt istumassa.  :026: :026: rakastan teitä. Kiitos eritoten Sadettan, kiitos rukouksista kaikki, mitä muistan eritoten riitta myyrä pirska pena rmuutkin . Nyt pitää lopettaa, täm häikäisee.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #129 : 08.09.10 - klo:08:55 »
 :023:
🇫🇮

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #130 : 08.09.10 - klo:08:55 »
Hienoa Leena, että olet taas täällä foorumilla. Juohevaa toipumista sinulle.  :039:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #131 : 08.09.10 - klo:09:03 »
Rakas Leena! Ihmeitä on.  Ihmeitä tarvitaan, sanokoon Jampe mitä sanoo.

Onko koti-apua? kysyy Martta-mummi?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #132 : 08.09.10 - klo:10:18 »
 :026: :026: :026:

Piti minunkin hakea nämä Leenasta riemuitsemaan.

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #133 : 08.09.10 - klo:12:03 »
Jopa ehdittiin kaivata!

Mt

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #134 : 08.09.10 - klo:12:31 »
Rakas Leena! Ihmeitä on.  Ihmeitä tarvitaan, sanokoon Jampe mitä sanoo.

Onko koti-apua? kysyy Martta-mummi?

Leenalla on, körttikansaa.... kerroin pomolle että kyllä ne minusta tekee uuden veroisen... hahhaa...  

Mut torestans.  Mää hämmästy tät kauhiast ja ole ku klavul päähä lyätty. Kaik ei ol voint tul itestäns. Jumal täytty ol olemas. Mut paljo turhha vaiva se on nähny ... niiku tuo tähret. Niit ei tarvita. Jos mää voissi ni mää hajottasin ne.  
Tämä oli hyvin hämmästyttävä tapaus.
Kaikkineen.
Ajatelkaas!  Minä --- ja Kristus on minut lunastanut. Vasta harjoittelen, sata kertaa kuultua.

Leena kertoo vielä paljon hämmästyttäviä päiväsatuja...iltatosia... :026: :026: :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.