Leena näpyttelee tätä istuallaan ja rakastaa teitä kaikkia. Kiitos SADETTAN olen ELOSSA, kunhan kuulette hyvin merkillisen Leenan Suuren Päivätoden. Olin täällä viruin apua vailla, pistivät krampin ja mahd kaikkea muuta, ehkä pieni aivoinsultti ja tyviv status mistä minä tiedän... mutta uskon et tulen ennalleen... toivun minä... jälkeen meikusta pihalle, pyörätuolil taksiin joka nosti kotiin, jossa en voinut kuin ähkäistä että Jumala, jonkun pitäis tulla .... mitä tapahtuu.... ihminen körttifoorumilta jota en ole koskaan tavannut soittaa... sanoi että tunsi itsens hölmöksi kun ei kaavoil ole tehty mitään mut on kun pitäisi soittaa... minä vain huudahdin, sillä olin juuri pyytänyt et lähetä hänet --- minun tapoihin ei kuulu pyytää konkreettisia ja nytkin se oli outoa!
tämä on määrättömän suuri päivätosi. Olisin menehtynyt ehkä oikeasti ilman ravintoa ja nesteitä tietty.
Tämä on minulle ihme, suuri ihme. Nyt on runsas viikko tapahtumasta, vasta pysyn nyt istumassa.

rakastan teitä. Kiitos eritoten Sadettan, kiitos rukouksista kaikki, mitä muistan eritoten riitta myyrä pirska pena rmuutkin . Nyt pitää lopettaa, täm häikäisee.