Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta 2  (Luettu 28521 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #60 : 01.06.10 - klo:07:28 »
Lainaus
Netitön mökki odottaa.

riitta-mummi on siunattu netittömällä mökillä - onnellista! (välillä :icon_cool:)
Herra armahda.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #61 : 01.06.10 - klo:07:35 »
niin huomenta vaan, mie heräsin viideltä ja aloin tapetoida! :icon_eek:
Kai jokin maaninen vaihe menossa.
Nyt on vierashuoneen seinässä ruskea tapetti. :023:
hohhoijaa, taidan mennä makoileen...
Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #62 : 01.06.10 - klo:09:32 »
niin huomenta vaan, mie heräsin viideltä ja aloin tapetoida! :icon_eek:
Kai jokin maaninen vaihe menossa.
Nyt on vierashuoneen seinässä ruskea tapetti. :023:
hohhoijaa, taidan mennä makoileen...
Pitääkö meidän olla huolestuneita? Oireesi näyttävät pahoilta. Rukoile lapatossun rukous. "Rakas Jumala jos minun täytyy kuolla hulluna niin, älä anna kuolla työhulluna."
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #63 : 01.06.10 - klo:09:53 »
Lainaus
"Rakas Jumala jos minun täytyy kuolla hulluna niin, älä anna kuolla työhulluna."

 :icon_lol: - hitsi kun nauratti!

- ei tarvi huolestua, työhulluus on ohimenevää.
Herra armahda.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #64 : 01.06.10 - klo:15:33 »
Pitääkö meidän olla huolestuneita? Oireesi näyttävät pahoilta. Rukoile lapatossun rukous. "Rakas Jumala jos minun täytyy kuolla hulluna niin, älä anna kuolla työhulluna."
Tämä lähti välittömästi osaston kanslian seinälle. :026: :repee:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #65 : 02.06.10 - klo:06:23 »
Pitäisi säveltää kokonaan uusi ooppera jossa kaiken aikaa kaikki nukkuu...aina kaikki nukkuu..ikinä kukaan ei ole hereillä...kello oli jo kuusi. Meni jo. Varhainen harakka löytää kaikki madot.
Meidän taloyhtiön pesimisoikeusharakka ei pidä kiirettä tosin. Se pomppii ihmisten nukkmisaikaan vielä nurtsilla ja on tulossa lihava harakka hänestä. Matoja vetelee, itse näin. No sillä ei ole kilpailijoita.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22114
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #66 : 02.06.10 - klo:14:44 »
Meillä päin poikasiaan vahtivat rastaat antavat harakoille kyytiä. Pysyvät sutjakkaampina.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #67 : 02.06.10 - klo:16:17 »
Meillä päin poikasiaan vahtivat rastaat antavat harakoille kyytiä. Pysyvät sutjakkaampina.
Te olette antaneet varmaan niille pesimisoikeudet. Täällä ainoastaan tämä harakka on taloyhtiöllä lemmikkinä, jonka pesimis- yms ongelmatiikkaa käsittelemme myös jokaisessa yhtiökokouksessa.

Hyvät ihmiset kuinka se on pullea.  Voikohan harakka lihottaa itsensä niin ette enää jaksa järin lentää?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22114
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #68 : 02.06.10 - klo:17:59 »
Keikka-Heikin puistoa ympäröivässä pöpelikössä pesii se, joka pystyy. Linnunlaulusta päätellen aika moni.

myyrä

  • Vieras
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #69 : 02.06.10 - klo:18:09 »
Meillä päin poikasiaan vahtivat rastaat antavat harakoille kyytiä. Pysyvät sutjakkaampina.

Samaa tekevät tässä. Myös varikset ja naakkapari saavat kyytiä. Kaikki pesivät tässä nyt verraten pienellä alueella ja räkättiparat on jatkuvassa valmiustilassa.

Parina viime vuonna poikasten ollessa ulkona nurmikolla hyppelemässä kalalokit listivät niitä. Toissavuonna näin tappajakalalokin itse teossa poikasen kimpussa. Vähäsen yllätti, koska en tiennyt sen erikoistuvan linnunpoikasiin. Isommat lokit on asia erikseen - ne on täysin petolintuja.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #70 : 03.06.10 - klo:06:44 »
Hyvää huomenta ja päivänjatkoa, kullanmurut. Varokaa tappajalokkeja. Olisi kauheata joutua kertomaan iltatosi jossa tappajalokki söi viattoman ihmisen välipaloikseen.

Sekin on ikävää että ne vievät viattomilta ihmisiltä leivän lähes suusta jos yrittää aamukahville Kauppatorille.

Ne käyvät vuosi vuodelta hurjapäisemmiksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #71 : 03.06.10 - klo:06:53 »
Huomenta, "kullanmurut".


Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #72 : 03.06.10 - klo:07:34 »
Tänä aamuna satoi koristeomenapuusta terälehtiä - olipa kaunista ja tuoksui hyvälle  :)

Siunausta päivän puuhiin...

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #73 : 03.06.10 - klo:08:04 »
Love and peace!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Hyvää huomenta 2
« Vastaus #74 : 03.06.10 - klo:09:14 »
Heräsin jo 5.30  :icon_lol: kun olen matkaleskenä, niin en malttanut jäädä sänkyyn haaveilemaan. Joten nyt jo pyykkejä silitetty, kaupassa käyty ja nuorin saatettu eskariin sekä esikoinen komennettu sängystä ylös. Edessä siivousta ja leivontaa :eusa_clap: ennenkuin anoppi tulee puolilta päivin